Shapewear MS Mode
maandag 7 januari 2013 om 21:18
maandag 7 januari 2013 om 21:25
Ik heb er een hemd van gekocht, met mijn 184 cm nog steeds lang genoeg om niet op een oncharmante plek een muffinrol te produceren. En een mooi strak lijntje! 't Is niet alsof je een korset aan hebt (wat ik met die meeste corrigerende dingen altijd heb), maar het maakt de lijn gewoon mooi glad als je een jurk aan hebt (dus zonder bobbel van panty, hemd en onderbroek zoals bij mij meestal het geval is).
maandag 7 januari 2013 om 21:30
Welke maat heb jij dan gekocht, Kabinet? En dan bedoel ik of je je 'normale' maat hebt gekocht of juist kleiner of groter. Ik heb nu een paar keer zo'n hemd of een jurkje gepast in de maat die ik het meest draag en elke keer leek het net alsof ik er alleen maar rollen van kréég. Daarom dacht ik mijn heil nu eens te zoeken in een panty ofzo.
maandag 7 januari 2013 om 21:36
Ik heb normaal altijd L/ XL en maat 42 (ben lang en stevig), heb mijn gewone maat gekocht. Je moet dit ook niet in een kleinere maat kopen, het is echt bedoelt om jou er in je eigen maat op je best uit te laten zien, niet om je er een paar maten slanker uit te laten zien. Zoals de naam als suggereert, het minimized niet, maar doet wat aan de shape. Probeer anders een keer een maat groter dan je normaal draagt, en neem meteen een kledingstuk mee om er overheen te draen, dan zie je het beste wat het voor je doet.