Te kleine schoenen
maandag 15 november 2021 om 10:38
maandag 15 november 2021 om 10:47
Nog niks. Wel wat modder maar dat kan ik proberen schoon te maken. Ik heb alleen helaas de schoenendoos niet meer en het retourlebel.
Als ik ze zou verkopen op vinted... Wat voor prijs zou dan zin hebben?
En gebeurt iedereen dit wel eens dat ie te kleine schoenen koopt? Ik ben nu ecbt bang dat dit mij altijd gaat gebeuren?
maandag 15 november 2021 om 10:51
Zonder schoenendoos en label gaat retourneren niet, neem ik aan.Elieke schreef: ↑15-11-2021 10:47Nog niks. Wel wat modder maar dat kan ik proberen schoon te maken. Ik heb alleen helaas de schoenendoos niet meer en het retourlebel.
Als ik ze zou verkopen op vinted... Wat voor prijs zou dan zin hebben?
En gebeurt iedereen dit wel eens dat ie te kleine schoenen koopt? Ik ben nu ecbt bang dat dit mij altijd gaat gebeuren?
Wat betreft Vinted: geen idee, ik zou gewoon wat proberen. Misschien ben je ze zo kwijt.
Ja, ik heb ook weleens schoenen te klein gekocht. Ze waren eigenlijk te breed voor me, en daardoor had ik een maatje kleiner genomen. Om vervolgens zere tenen te krijgen. Dus mijn tip: koop nooit schoenen die te breed vallen, ook niet in een kleinere maat.
maandag 15 november 2021 om 11:05
Ja, je geld ben je kwijt. Voor schoenen van €75 ga jij geen €60 krijgen. Maar beter dan niets.
Of informeer bij de schoenmaker wat de mogelijkheden voor oprekken zijn.
maandag 15 november 2021 om 11:19
maandag 15 november 2021 om 11:22
maandag 15 november 2021 om 11:26
Nee hoor, ik zit as we speak op mijn 85 euro te wachten van de enkellaarsjes die ik heb verkocht.
Goede dure dingen zijn meer in trek op Vinted dan goedkope meuk.
Nee hoor, ik zit as we speak op mijn 85 euro te wachten van de enkellaarsjes die ik heb verkocht.
maandag 15 november 2021 om 11:27
maandag 15 november 2021 om 11:39
Wat was de nieuwprijs dan? Want anders kopen mensen het toch gewoon in de winkel als het weinig scheelt?
maandag 15 november 2021 om 11:41