Mode & Beauty alle pijlers

Twijfel over navelpiercing

11-03-2011 21:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 14 jaar was kreeg ik van mijn vader een navelpiercing. Dat deed zeer!

Nu is ie ontstoken en eigenlijk wil ik 'm er ook wel uithalen maar ben bang dat ik spijt krijg en groeit snel dicht.

Ik heb 'm al zo lang en heb er pijn voor geleden ;)

Maar ben nu eind 20 en dan mag ie er wel es uit toch?

Ben benieuwd naar jullie mening!
Mijn mening: haal er maar uit!
Eruit halen.

Of je huisarts bellen, fucidinecrème vragen en kijken of het daarmee over gaat.
Eruit halen. Ten eerste vind ik ze zowiezo niet echt mooi en al helemaal niet bij iemand die al bijna 30 is.
eruit halen, weggooien en nooit meer aan terug denken.

een navelpiercing, dat kan echt niet meer!
ik zelf heb ook al jaren een navelpiercing maar als ik hem er wel eens uit haal( voor de gein) vind ik mijn buik zo "kaal" Ik ben er gewoon een soort van aan gehecht, zelfs mijn vriend vind mijn buik mooier met piercing hahaha , dus ik zou hem lekker laten zitten!
Mocht je er spijt van krijgen, mijn piercinggat zit er nu na 5 jaar nog dus je kan m altijd weer terug stoppen
En mocht ie bij jou wel dicht groeien kun je m altijd opnieuw laten zetten
Eind 20 vind ik een navelpiercing echt nog wel kunnen hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
eruit met dat ding. Navelpiercings zijn zo passé
quote:sammiesan schreef op 11 maart 2011 @ 21:56:

ik zelf heb ook al jaren een navelpiercing maar als ik hem er wel eens uit haal( voor de gein) vind ik mijn buik zo "kaal"

Ja, dat vind ik ook!

Daarom laat ik hem ook zitten, ziet er veel leuker uit.

@TO: als je hem bijna 15 jaar hebt kun je de piercing echt wel een paar dagen uitlaten zonder dat hij dichtgroeit.

Een ontsteking gaat meestal vanzelf wel over, anders af en toe wat betadine erop.
Eruithalen,wond laten genezen en mocht je het danna nog willen

dan kan je hem altijd weer laten zetten.Succes ermee!
Eruit halen en mooi laten dichtgroeien....
Vind een hele strakke buik nog belangrijker dan leeftijd van de drager overigens.
Nooit eruit halen als het ontstoken is!! Dan kan de ontsteking opgesloten raken heb ik begrepen. Dus eerst genezen en dan er pas uit halen.
En tja zonder piercing heb je weer een litteken...

Vanwege mijn zwangerschap is hij er 1,5 jaar geleden uitgegaan en nu laat ik hem er zeker uit tot ik mijn gezin compleet heb. Ben ik daarna nog een beetje strak, dan komt hij misschien wel weer terug.
Ik heb verder niets gelezen maar wil wel graag reageren.

Ik heb mijn navelepiercing laten zetten toen ik 16 was. Daarna ben ik blijven hopen op die platte buike. Die kwam niet dus heb ik m er vorigejaar naar uit laten halen.
Ik ben al bijna 40 en heb ook een navelpiercing! Al 20 jaar. Ik heb em er wel eens uitgehaald, maar inderdaad, voel me dan kaal, vooral ook omdat het gat dus heel goed te zien is.

Ik zit er nu naar te kijken. Vind het echt niet mooi. Hoe krijg ik dit ding er uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven