Mode & Beauty alle pijlers

Van lang haar naar pixie(kort)

14-08-2011 20:42 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier nog meer dames die van lang haar naar (zeer) kort zijn gegaan?

Wil na mijn bruiloft mijn lange lokken (halve wegen rug) afknippen omdat ze ik ze helemaal zat ben>>laten groeien voor bruiloft.

Wie heeft ook ongeveer deze kapsels?

Is het veel onderhoud en kan je het nog vast zetten bv voor je werk?

Wat voor haar type heb je?

Ik heb vrij dik en haar met slag (als het lang is)
Dat is lef hebben!!! Wat ik leuk vind, is van achter een beetje kort en van voren wat langer (op de kin), óf een kuif (dat lijkt me wel weer veel werk!).

De voorbeelden die jij erbij hebt gedaan, lijken me eerlijk gezegd wel veel werk....
Ik voel me zo moedellooos
Zal je man leuk vinden, met een langharige vrouw getrouwd en als ie vastzit over naar een kort vlot kapsel :D
Ik zou het ook meteen rood laten verven. Leuk, meteen zo'n lekker pittig kapsel na de bruiloft...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb zo'n kapsel.

Heb er niet veel onderhoud aan, beetje gelwax en klaar is klara.

Wel vaker naar de kapper om model er goed in te houden. Kan het niet meer vastzetten maar dat vind ik ook niet nodig.

Heb vrij dik stug haar, moet het wel goed föhnen anders word het een ragebol..

Wel goede kapper zoeken..
_Hertje_ ik heb al vaker kort haar gehad en hij vind de onderste kapsel ook leuk
quote:mrsstanleywalker schreef op 14 augustus 2011 @ 20:48:

Ik zou het ook meteen rood laten verven. Leuk, meteen zo'n lekker pittig kapsel na de bruiloft...Haha en dan zeker met een driekwart broek naar de huishoudbeurs gaan!
Ik heb zo'n kapsel (eerste foto)

IK merk wel dat het even iets meer werk is als langer haar

Ben toch wel zo'n 20 minuten aan het stylen elke morgen

Vroegah met lang haar was het gewoon hup in een staart
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja liefst een witte driekwart broek met platte sandalen
Vergeet je Birckenstocks niet!
Die draag ik al op mijn werk tjah zuster he ?!
Amai! Jij bent niet meer te redden...
BIj Pink is het wel tof Ik heb zelf nog lang haar. Pixie cut lijkt me echt relaxt (geen haar in je nek/gezicht tijdens sporten, niet meer 2 uur fohnen, geen geklooi met borstels) maar ik durf het niet aan om het zo kort te knippen. Niet eens omdat vriendlief dan gaat zeiken (hij millimetert zijn eigen haar, hypocrietje) maar omdat ik niet een van die uitzonderingsgevallen ben die zo'n mooi gezicht hebben dat pixie me ook echt staat. Het is niet dat je dat haar er zo ff weer aanplakt mocht het geen succes zijn.
Helaas!!!!
Ik heb een kapsel zoals het eerste. Ik heb er werkelijk geen omkijken naar! Ik doe 's morgens m'n hoofd onder de kraan, doe er wat schuimversteviger in en breng het dan met m'n handen in model. Als het droog is doe ik er wat wax in en klaar!

Ik heb veel maar fijn haar dat makkelijk in model te krijgen is.

Voor ik het zo kort liet knippen had ik ook lang haar, heb nog geen dag spijt gehad van het afknippen van m'n haar!
Ik ben van lang haar naar pixie gegaan.

Na een jaar was ik er helemaal klaar mee en nu ben ik het weer aan het laten groeien (en dat gaat gelukkig snel tijdens een zwangerschap).

Ik vind tijdens mijn werk een staartje praktischer (werk in de zorg). De wax gaat eruit wanneer je een beetje aan het zweten bent.

Afijn als ik 's ochtends tijdens mijn werk een cliënt moest douchen, was mijn kapsel gelijk weer drama.
Mijn haar is nu op een lengte dat ik er zelfs hoofdpijn van krijg alleen al van de zwaarte van mijn haar.

Ook erg warm en ik kan er niets meer mee.(los of vast meer kan niet)

Tijdens mijn werk wil ik het met een speltje opzijhouden zodat ik sochtends ook tijd bespaar want 6 uur opstaan is al vroeg zat

Ik heb een beetje het haar van de vrouw daar>>>>> maar dan lengte tot de borsten
Ik ging van kort haar (plaatje 1) naar lang en ik vind het een opluchting! Ik was met het korte haar altijd minstens 15minuten aan het stylen met wax etc en nu inderdaad gewoon even lekker in een staartje als er haast is. Met kort haar had ik ook altijd 1 lengte dat het precies goed zat, maar dat duurde precies een week en voor de rest was het óf te kort of werd het alweer te lang. Ik doe het in ieder geval nooit meer echt kort!
quote:queenfan25 schreef op 14 augustus 2011 @ 21:06:

Mijn haar is nu op een lengte dat ik er zelfs hoofdpijn van krijg alleen al van de zwaarte van mijn haar.

Ook erg warm en ik kan er niets meer mee.(los of vast meer kan niet)

Tijdens mijn werk wil ik het met een speltje opzijhouden zodat ik sochtends ook tijd bespaar want 6 uur opstaan is al vroeg zat

Ik heb een beetje het haar van de vrouw daar>>>>> maar dan lengte tot de borstenEn daar krijg je hoofdpijn van?
Ja, dit kan door dat ik mijn haar strak naar achter bind voor mijn werk trekt mijn haar als het ware aan mijn hoofd(huid)

Je kan het vergelijk met iemand die zachtjes aan je haar trekt maar dan de hele dag.

(vraag het maar eens aan je kapper )
Oh zo, ja dat heb ik ook wel eens als ik het lang in een staart heb. Maar dat komt bij mij meer door mijn scheiding denk ik dan door het gewicht.

Ik dacht dat je het gewicht van je losse haar bedoelde.
Ik vind het maar bij weinig vrouwen goed staan. De meesten hebben geen hoofd voor dit soort kapsels.
ik heb het zelf niet maar ik vind sommige modellen wel mooi.

Heb dán wel iets van dan moet de make up ook iets opvallender.
Momenteel heb ik t eerste kapsel in middenbruin. Ik was om de dag en fohn als t gewassen is t ff droog ( fijn haar droogt snel) en doe er dan hittebeschermend serum in en daarna pastawax ( niet vette wax)

Modelleren 10 minuten.
Ik heb dit een paar maanden terug gedaan. Was erg benieuwd naar de reacties maar iedereen vond het erg leuk! Vriend vind het zelfs leuker staan dan lang dus voorlopig blijft het zo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven