Van lang haar naar pixie(kort)
zondag 14 augustus 2011 om 20:42
Zijn hier nog meer dames die van lang haar naar (zeer) kort zijn gegaan?
Wil na mijn bruiloft mijn lange lokken (halve wegen rug) afknippen omdat ze ik ze helemaal zat ben>>laten groeien voor bruiloft.
Wie heeft ook ongeveer deze kapsels?
Is het veel onderhoud en kan je het nog vast zetten bv voor je werk?
Wat voor haar type heb je?
Ik heb vrij dik en haar met slag (als het lang is)
Wil na mijn bruiloft mijn lange lokken (halve wegen rug) afknippen omdat ze ik ze helemaal zat ben>>laten groeien voor bruiloft.
Wie heeft ook ongeveer deze kapsels?
Is het veel onderhoud en kan je het nog vast zetten bv voor je werk?
Wat voor haar type heb je?
Ik heb vrij dik en haar met slag (als het lang is)
maandag 15 augustus 2011 om 16:46
quote:SexNJaZz schreef op 15 augustus 2011 @ 13:17:
Mijn vriend wil pas trouwen als mijn haar lang is. Gelukkig groeit mijn haar erg snel
Ik ben het overigens met hem eens en wil ook graag met lang haar trouwen, ik denk dat het heeeeeel langduurt voor ik het weer kort knip.
Bellatrix/morticia is wel een coole omschrijving, spannend. Hpu wel van een beetje hysterie. Gollem daarentegen....
Welke vriend?
Die getrouwde vriend waar je een maand geleden nog wraak op wilde nemen of is dit alweer een andere?
Queen ik vind beide kapsels mooi..
Mijn vriend wil pas trouwen als mijn haar lang is. Gelukkig groeit mijn haar erg snel
Ik ben het overigens met hem eens en wil ook graag met lang haar trouwen, ik denk dat het heeeeeel langduurt voor ik het weer kort knip.
Bellatrix/morticia is wel een coole omschrijving, spannend. Hpu wel van een beetje hysterie. Gollem daarentegen....
Welke vriend?
Die getrouwde vriend waar je een maand geleden nog wraak op wilde nemen of is dit alweer een andere?
Queen ik vind beide kapsels mooi..
dinsdag 16 augustus 2011 om 09:45
Superstar, nee een andere. De Ware
Voordat je bedenkingen krijgt over mijn oprechtheid; hij is ongebonden, heel lief, leuk, zorgzaam en natuurlijk erg knap, en gaat 1000% voor mij en mij alleen. Andersom ik ook voor hem.
Hij is degene die me ervan heeft weten te overtuigen dat ze nog bestaan, de goede mannen.
En ja trouwen is al ter sprake gekomen net als samen wonen en kinderen.
Die andere man was al inde steek gelaten door zijn vriendin voordat ik mijn vriend ontmoette maar heb niet gereageerd op zijn zielige gedoe toen. Dankzij jullie berichten.
Me opengesteld voor een echt leuke man en ziehier. Veel sneller dan ik dacht, de echt leuke man gevonden en helemaal gelukkig.
Voordat je bedenkingen krijgt over mijn oprechtheid; hij is ongebonden, heel lief, leuk, zorgzaam en natuurlijk erg knap, en gaat 1000% voor mij en mij alleen. Andersom ik ook voor hem.
Hij is degene die me ervan heeft weten te overtuigen dat ze nog bestaan, de goede mannen.
En ja trouwen is al ter sprake gekomen net als samen wonen en kinderen.
Die andere man was al inde steek gelaten door zijn vriendin voordat ik mijn vriend ontmoette maar heb niet gereageerd op zijn zielige gedoe toen. Dankzij jullie berichten.
Me opengesteld voor een echt leuke man en ziehier. Veel sneller dan ik dacht, de echt leuke man gevonden en helemaal gelukkig.
dinsdag 16 augustus 2011 om 09:46
ik vind beide kapsels leuk, lichte voorkeur voor de bruine.
alleen, heb je van jezelf dik golvend haar wat snel groeit?
moet je elke 3 weken naar de kapper om het model erin te houden, plus dat je het nooit zo mooi glad krijgt.
heb ooit ook flink de schaar in mijn lange haar laten zetten, was het zat, heel gedoe s,ochtends om het model erin te krijgen.
bij vochtig weer ging het pluizen, t hele effect bedorven.
fortuinen uitgegeven aan john frieda gladmaak produkten.
heb het uit frustratie maar weer lang laten groeien.
alleen, heb je van jezelf dik golvend haar wat snel groeit?
moet je elke 3 weken naar de kapper om het model erin te houden, plus dat je het nooit zo mooi glad krijgt.
heb ooit ook flink de schaar in mijn lange haar laten zetten, was het zat, heel gedoe s,ochtends om het model erin te krijgen.
bij vochtig weer ging het pluizen, t hele effect bedorven.
fortuinen uitgegeven aan john frieda gladmaak produkten.
heb het uit frustratie maar weer lang laten groeien.
wij slapen nooit.
dinsdag 16 augustus 2011 om 19:59
Ik ben bij de kapper geweest en die zag wel wel wat problemen
1: Ik heb een weerborstel bij mijn haar vlak bij mijn voorhoofd midden in> bij de lok.
2: Omdat ik slag heb zou ik elke dag mijn haren moeten stijlen
3: Mijn haar is vrij droog/pluizig ik zal er veel stijlingsmiddelen of wax in moeten doen, wil ik geen ragebol krijgen.
Dus heb ik het besloten om het net als de dame hiernaast te laten knippen gewoon laagjes dan valt het bij mij ook zo.
1: Ik heb een weerborstel bij mijn haar vlak bij mijn voorhoofd midden in> bij de lok.
2: Omdat ik slag heb zou ik elke dag mijn haren moeten stijlen
3: Mijn haar is vrij droog/pluizig ik zal er veel stijlingsmiddelen of wax in moeten doen, wil ik geen ragebol krijgen.
Dus heb ik het besloten om het net als de dame hiernaast te laten knippen gewoon laagjes dan valt het bij mij ook zo.
woensdag 17 augustus 2011 om 09:44
Je kunt je haar ook geleidelijk korter laten knippen. Dat heb ik ook gedaan. Van erg lang naar iets over de schouder, dan een bob. Een paar weken geleden heb ik het kort laten knippen. Dat bevalt mij erg goed. Als mijn haar lang is, heeft het bijna geen slag. Nu ik het kort heb, heb ik krullen. Mijn kapper heeft het erg goed geknipt, en ik hoef er niets aan te doen. Vaak kam ik het niet eens. Vooral met sporten vind ik het erg lekker.