Mode & Beauty alle pijlers

Vleeskleurige benen

19-11-2010 13:17 84 berichten
In het kader van wereldproblemen (crisis, honger, armoede) is het natuurlijk niet zo belangrijk, maar ik heb me nogal laten opfokken door een stukje in het Volkskrant Magazine van vorig weekend.

Volgens een belangrijke modehuppelepup is de allerergste fout die een vrouw kan maken, het dragen van huidkleurige panty's. De enige panty die je mag dragen is zwart. Ze gaf ook nog grijs als optie, maar that's it.

Vooral de panty's van de hema kregen er van langs. Je voelt al aankomen wat ik meestal draag.

Stel nu voor dat het zomer is (verlangt nogal wat van je fantasie op dit moment, dat snap ik). Stel dat ik een rode jurk met cremekleurige schoenen en een cremekleurig vest draag. Dan staan zwarte panty's daar toch belachelijk bij? Zo kan ik wel mijn hele garderobe door. Bij mijn zomerse kleren staat zwart veel te zwart.

Zonder panty's op stap gaan, is ook weer zo wat. Ten eerste glij ik dan continue uit mijn schoenen. En er komt dan ook een lekkere voetengeur vrij. Niet ideaal dus.

Zo'n pantyvoetje waar je net het randje boven je pump uit ziet komen, vind ik zelf vreselijk.

Wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 19 november 2010 @ 13:54:

[...] Laat ik ze daarom nou net aantrekken, om een representatief uit te zien.

Haha... ja, waarom anders?

Omdat je het zo lekker vindt om met je oerdegelijke oma-onderbroek en je vleeskleurige panty op de bank te zitten?

Pff, wat een gezeur. Maar ach, die mode-mevrouw moet toch iets voor de kost doen. Kennelijk denkt iemand dat zij voor dit vak geknipt is. Als de rest van de wereld nou gewoon lekker zelf weet wat hij/zij aantrekt, komt het helemaal goed.

Moet dat meisje hiernaast met die blauw-rode jurk en die bruine laarzen en bruin vest nou ook zwarte panty's aan?

Dus eigenlijk is zij volkomen verkeerd gestyled... en dat in de viva... sjonge, da's heftig!
Ik draag geen huidkleurige panties,alleen zwarte voor onder bepaalde werkkleding.

Je hebt het ook nog over de zomer? Het lijkt me dan juist de tijd om ze niet te dragen.

Trouwens ik las een keer hier op een blog dat er zelfs panties zijn met 'haar" erop. Het geeft de illusie alsof je je benen niet hebt geschoren. Dat schijnt volgens die ontwerpers IN te zijn.

Sorry, ik luister niet naar een muts in de krant en al helemaal niet wat mensen denken over IN of UIT.
quote:Amygdala schreef op 19 november 2010 @ 14:21:

[...]

Moet dat meisje hiernaast met die blauw-rode jurk en die bruine laarzen en bruin vest nou ook zwarte panty's aan?

Dus eigenlijk is zij volkomen verkeerd gestyled... en dat in de viva... sjonge, da's heftig!Maar zij heeft blote benen. Dat mag wel weer. Het gaat specifiek om huidkleurige panty's. Niet om huidkleurige benen.
Ik vind blote benen dan weer veel fouter dan huidskleurige panty's
quote:Flauwegeit schreef op 19 november 2010 @ 14:26:

[...]

Maar zij heeft blote benen. Dat mag wel weer. Het gaat specifiek om huidkleurige panty's. Niet om huidkleurige benen.Gelukkig maar, de dag dat huidkleurige benen niet meer mogen van belangrijke modehuppeldepups is de dag dat ik ga verhuizen naar een land waar mijn benen nog huidkleurig mogen zijn.
K vind zwarte (of andere donkere) panty's altijd zo lijken alsof je in de modder heb gestaan.
quote:Vl43inder schreef op 19 november 2010 @ 13:26:

[...]

Waarom liever hold ups? Kan me voorstellen dat hold ups sexier staan wanneer je je bovenkleding uit hebt, maar als je je bovenkleding juist aan hebt dan vind ik hold ups meestal helemaal niet zo sexy. Ten eerste zijn ze in veel minder kleuren te verkrijgen en ten tweede zie je bij veel vrouwen dan vetbulten aan de bovenbenen wanneer ze een strakke rok dragen.

Ondergoed met een hoop frilly stuff is op zichzelf ook sexy, maar niet onder strakke kleding, dan staat het gewoon lelijk.Tja, dat was weer een andere modehuppeldepup die dat zei, ze vond pantybroekjes zooo onsexy. Maar goed, daar trek ik me dus niets van aan en als ik eenmaal de goede kleur heb draag ik doordeweeks ook gewoon Hema hoor!
quote:Maja82 schreef op 19 november 2010 @ 14:28:

Ik vind blote benen dan weer veel fouter dan huidskleurige panty'sMijn blote benen in elk geval wel! Om die melkflessen met puntjes ziet iedereen graag een panty...
De huidkleurige panty's (zowel brown als natural) zijn altijd als eerste uitverkocht bij onze hema.
..
quote:flowerbloem schreef op 19 november 2010 @ 14:29:

[...]

Gelukkig maar, de dag dat huidkleurige benen niet meer mogen van belangrijke modehuppeldepups is de dag dat ik ga verhuizen naar een land waar mijn benen nog huidkleurig mogen zijn. Wist je dat niet? Huidkleurige benen zijn zoooo 2008.
Ik krijg het koud van die korte rokjes met op het oog blote benen. Dus misschien bedoelt ze dat het buiten koud is geworden?
Mag ik mijn mening als man even geven?

Met huidkleurige panty's is niets mis. Ook niet die van de HEMA.

Wel wil ik even een verschil aangeven.

Je hebt van die matte/doffe panty's. Vaak van die goedkope.

Maar je hebt ook van die panty's waar een mooie glans op ligt.

Die glanspanty's zijn wel ietsje duurder maar zijn VEEL mooier.

Die goedkope doffe/matte panty's zijn echt lelijk.

Dus eigenlijk doet de kleur er niet zoveel toe maar wel of hij glans bevat.
Wat vind jij als man dan van zwarte panty's?

en van gekleurde?
quote:Maja82 schreef op 19 november 2010 @ 15:41:

Wat vind jij als man dan van zwarte panty's?

en van gekleurde?

.

Gekleurde panty's zijn vrolijk en zijn, volgens mij, goed te combineren met een vrolijke outfit.

Ga je meer op CHIC of gewoon "gekleed" dan graag zwart.

En ook daarvan is de glanspanty weer het mooiste.

Mannen in het algemeen vinden zwart eigenlijk altijd wel OK.

Heeft iets "vrouwelijks" dus ja, zwart is aantrekkelijk.

Maar nogmaals, ook met huidkleurige panty's (mooie glans) is niets mis hoor.
Trouwens Maja,

Waar is je Sinterklaas Afbeelding?

Nu heb je een leeg vakje met een vraagteken.
K had een mooiere foto van sint maar er ging iets mis. Maar k heb een andere compu nodig om dat op te lossen.
Mijn man deelt de mening van Dave maar heeft nog wel als aanvulling dat panty's liever niet te bleek moeten maken, dus liever een tint te donker dan te licht zeg maar.

Kunnen we, aangezien de modehuppelepups zegt dat huidkleurige panty's zijn voor dames die zich representatief kleden en dat zijzelf ze nooit draagt, concluderen dat de modehuppelepups zich naar eigen zeggen niet representatief kleedt wanneer ze een rok of een jurk draagt?
Zelf draag ik liever geen zwart, maar wel antraciet.

Huidkleurig, daarvan draag ik het liefst ''diamant' en dat is met huidskleur met glans. Het moet natuurlijk wel zijn afgestemd op de kleur van de kleding en de schoenen.

Er is ook representatieve kleding waar zwart absoluut niet bij staat.
Ik had laatst een fuchsia roze jurkje en geen idee wat ik eronder moest aandoen. Uiteindelijk voor de zwarte panty gegaan, omdat mijn vriendinnen zeiden dat de huidskleurige echt niet konden. Ik moest er aan wennen, maar met een zwart armbandje, vond ikhet wel ok!
anoniem_117111 wijzigde dit bericht op 19-11-2010 17:27
Reden: url uit bericht!
% gewijzigd
quote:ENIG schreef op 19 november 2010 @ 16:43:

Ik had laatst een fuchsia roze jurkje en geen idee wat ik eronder moest aandoen. Uiteindelijk voor de zwarte panty gegaan, omdat mijn vriendinnen zeiden dat de huidskleurige echt niet konden. Ik moest er aan wennen, maar met een zwart armbandje, vond ikhet wel ok!

www.bekendemamas.nlGa weg joh met die lelijke en vooral enge Kim Feenstra.
quote:Dave890 schreef op 19 november 2010 @ 15:39:

Die glanspanty's zijn wel ietsje duurder maar zijn VEEL mooier.Nu dat weer. Dit negeer ik net zo hard als gezever van een modehuppelepup. Ik ben al blij als ik met mijn lange en dikke benen uberhaupt in een panty pas (en dan ook echt goed pas, niet met een kruis op mijn knieen ofzo). Het zal mij worst wezen of die panty dan glanst of niet. Als ie maar zwart (of grijs) is, dat dan weer wel.
Ik vind de vleespanty lelijk en draag nooit zoiets, maar aangezien het slechts een basiskledingstuk is, ook weer niet zo erg dat het verboden zou moeten worden.

Voor sommige vrouwen zal het vast een uitkomst zijn bij zakelijke kleding.

Waarom zou je je er wat van aan moeten trekken dat een of andere columniste van VK zich er negatief over uitlaat?

Als jij je er prettig bij voelt, moet je ze vooral dragen.
quote:fleurtje schreef op 19 november 2010 @ 16:51:

[...]

Ga weg joh met die lelijke en vooral enge Kim Feenstra.

He, ik ben niet de enige die dat mens dus helemaal niks vindt.
quote:Artdeco schreef op 19 november 2010 @ 17:49:

Ik vind de vleespanty lelijk en draag nooit zoiets.

Misschien is het meer verbazing. Als het een dunne, niet te witte panty is, wat kun je er dan lelijk aan vinden?

Alsof je zegt dat je zwarte broeken haat.
quote:Dave890 schreef op 19 november 2010 @ 15:39:

Mag ik mijn mening als man even geven?

Met huidkleurige panty's is niets mis. Ook niet die van de HEMA.

Wel wil ik even een verschil aangeven.

Je hebt van die matte/doffe panty's. Vaak van die goedkope.

Maar je hebt ook van die panty's waar een mooie glans op ligt.

Die glanspanty's zijn wel ietsje duurder maar zijn VEEL mooier.

Die goedkope doffe/matte panty's zijn echt lelijk.

Dus eigenlijk doet de kleur er niet zoveel toe maar wel of hij glans bevat.Ik vind glanspanties meestal (een tikje) ordinair.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven