Mode & Beauty alle pijlers

Vleeskleurige benen

19-11-2010 13:17 84 berichten
In het kader van wereldproblemen (crisis, honger, armoede) is het natuurlijk niet zo belangrijk, maar ik heb me nogal laten opfokken door een stukje in het Volkskrant Magazine van vorig weekend.

Volgens een belangrijke modehuppelepup is de allerergste fout die een vrouw kan maken, het dragen van huidkleurige panty's. De enige panty die je mag dragen is zwart. Ze gaf ook nog grijs als optie, maar that's it.

Vooral de panty's van de hema kregen er van langs. Je voelt al aankomen wat ik meestal draag.

Stel nu voor dat het zomer is (verlangt nogal wat van je fantasie op dit moment, dat snap ik). Stel dat ik een rode jurk met cremekleurige schoenen en een cremekleurig vest draag. Dan staan zwarte panty's daar toch belachelijk bij? Zo kan ik wel mijn hele garderobe door. Bij mijn zomerse kleren staat zwart veel te zwart.

Zonder panty's op stap gaan, is ook weer zo wat. Ten eerste glij ik dan continue uit mijn schoenen. En er komt dan ook een lekkere voetengeur vrij. Niet ideaal dus.

Zo'n pantyvoetje waar je net het randje boven je pump uit ziet komen, vind ik zelf vreselijk.

Wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 00:18:

hypen die vleeskleurige panties. Ik vind blote benen een grote no no. Geen gezicht die stoppels en spataderen

Ik heb geleerd dat echte dames altijd kousen dragen, ook al vallen de mussen dood van het dak.

Weet nog wel toen ik ruim 14 jaar geleden trouwde en ik een jurk droeg tot op de grond, men (de trouwjurkdeskundigen) mij adviseerde witte kousen te dragen . En dat ze het vreemd vonden dat ik daar niet aan begon. Want toen waren ze nog wel te koop (liefst in kanten uitvoering) maar ik vond dat a. ordinair b. overbodig en c. ordinair.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 november 2010 @ 00:21:

[...]

Ik woon in een heeeeel klein dorp, waar een winkeltje is waar ze van alles verkopen. Sokken, beddengoed, handdoeken, schoonmaakartikelen enz. En dus panties/kousen. En alles voor weggeefprijzen. Ik sla groot in daar, dat zul je begrijpen!!

Je hebt een Winkel van Sinkel

Is dat dorpje in het midden van het land (hoop ik)?
Een soort Winkel van Sinkel ja. Ten westen van het midden ;) (geen idee welk dorpje jij bedoelt)
Inderdaad, laat niet een ander bepalen wat je mooi vindt of wat je aan zou moeten doen.

Maar even voor de record. Hier een artikel dat huidskleurige panty's juist wel een trend is.

http://www.nu.nl/lifestyl ... urige-panty-mag-weer.html
Bagheera,

"Winkel van sinkel" is een uitdrukking uit een oud kinderversje. "In de winkel van sinkel is alles te koop".

Jij bedoelt het gezellige restaurant aan de Oude Gracht in Utrecht ?

Boeiend zeg dat huidkleurige panties niet trendy zijn.

Bij sommige kleuren is een huidkleurige panty mooier en bij andere kleding zwart.
Kortom,

De meningen zijn verdeeld. En dat is eigenlijk maar goed ook.

Anders liep iedereen er hetzelfde bij. Zou een beetje saai worden.

Nu valt er nog iets te genieten van al die mooie vrouwen met hun trendy kleding.

Wat mij opvalt is dat je momenteel veel ondoorzichtige zwarte leggings ziet met laarsjes (kort). Veelal met een kort rokje of een jurkje daaroverheen. Is ook ontzettend leuk op te zien.

Nog even terug naar de beenmode. Wat niet mooi is als een panty of kous gaat draaien om het been.

Tevens nog even mijn reactie op een aantal dames een stukje terug in dit forumonderdeel betreffende hold-up kousen.

Mannen vinden dat ontzettend mooi en erotisch. Daarmee doe je je vriend of man een groot plezier. Maar met wat dikkere bovenbenen kan het zijn dat het gaat knellen en de bovenbenen als een "rollade" boven de kous uit bollen. Dat is echt lelijk.
quote:amarna schreef op 22 november 2010 @ 12:52:

Bagheera,

"Winkel van sinkel" is een uitdrukking uit een oud kinderversje. "In de winkel van sinkel is alles te koop".

Jij bedoelt het gezellige restaurant aan de Oude Gracht in Utrecht ?

Nee hoor Ik bedoel het winkeltje van Pimpelmees waar alles te koop is inclusief kousen voor een prikkie.

Pimpelmees, met het dorpje bedoelde ik jouw dorp waarvan ik me afvroeg waar het lag om een jaarvoorraad kousen in te slaan
omgeving Gouda. Te doen voor je?
Zeer goed te doen zelfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven