Mode & Beauty alle pijlers

Vleeskleurige benen

19-11-2010 13:17 84 berichten
In het kader van wereldproblemen (crisis, honger, armoede) is het natuurlijk niet zo belangrijk, maar ik heb me nogal laten opfokken door een stukje in het Volkskrant Magazine van vorig weekend.

Volgens een belangrijke modehuppelepup is de allerergste fout die een vrouw kan maken, het dragen van huidkleurige panty's. De enige panty die je mag dragen is zwart. Ze gaf ook nog grijs als optie, maar that's it.

Vooral de panty's van de hema kregen er van langs. Je voelt al aankomen wat ik meestal draag.

Stel nu voor dat het zomer is (verlangt nogal wat van je fantasie op dit moment, dat snap ik). Stel dat ik een rode jurk met cremekleurige schoenen en een cremekleurig vest draag. Dan staan zwarte panty's daar toch belachelijk bij? Zo kan ik wel mijn hele garderobe door. Bij mijn zomerse kleren staat zwart veel te zwart.

Zonder panty's op stap gaan, is ook weer zo wat. Ten eerste glij ik dan continue uit mijn schoenen. En er komt dan ook een lekkere voetengeur vrij. Niet ideaal dus.

Zo'n pantyvoetje waar je net het randje boven je pump uit ziet komen, vind ik zelf vreselijk.

Wat doen jullie?
Ordinair is geil.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij had pas een huidkleurige panty aan. Stond echt heel mooi. Zag bijna niet dat ze er eentje aan had.
Mijn man vindt panty's zowiezo absoluut NIET kunnen.........

Kousen daarintegen...,..........
Wbt lengte van panties....Ik moet bij de Hema maat 48/52 halen willen ze me passen. En ik ben maar 1m82 met een gewicht van zo'n 78 kg...Een tijdje geleden hadden ze bij de Hema wel panties voor de lange vrouw, maar die ben ik laatst wezen zoeken en kon ze niet meer terugvinden.

Ik heb ook veel zwart en vooral grijs en donkere kleuren. In de zomer draag ik meestal geen panty, maar ga ook niet dagelijks in een rokje of jurkje. In de winter is het een iets dikkere zwarte panty of een legging. Huidskleur vind ik vanaf 20 denier eigenlijk al niet mooi meer.

Hold-ups zijn irritant. De plak-strips gaan vroeg of laat los, ook met haarlak erop. Als je het goed wil doen kan je beter echte kousen nemen met een jarretel gordeltje.
Gewoon lekker dragen wat jij mooi vind!
Huidkleurige (vleeskleurige klinkt een beetje viezig) panties zijn juist mooi, maar wel alleen als je de goede tint hebt, vind ik.
quote:Flauwegeit schreef op 19 november 2010 @ 22:20:

[...]

Misschien is het meer verbazing. Als het een dunne, niet te witte panty is, wat kun je er dan lelijk aan vinden?

Alsof je zegt dat je zwarte broeken haat.

Je hebt helemaal gelijk. De dikke vleespanty is de meest beruchte panty.

De dikke zwarte panty is overigens ook niet mooi.
joh alsof die modehuppelfiguren er altijd zo lekker uit zien...

nee die lopen soms regelmatig echt voor schut, want dat is fesjon!
Ik draag hele dunne huidskleurige panty's van Falke.

Je benen moeten er wel mooier van worden, dus de kleur is erg belangrijk.
Ik heb niks tegen huidkleurige panties (al draag ik veel liever hold-ups, tenmiste geen last van afzakkend kruis). Maar de panty moet dun zijn, een licht glansje hebben en de kleur moet matchen bij de outfit.

Draag wel zwarte hold-ups, maar ook die zijn heel dun. Dikke panties vind ik niet mooi, in geen enkele kleur.
quote:kjong schreef op 20 november 2010 @ 00:36:

Ordinair is geil.Maar daar zit ik helemaal niet op te wachten op mijn werk, in de albert heijn of bij mijn schoonvader in het verpleegtehuis
Oh ja, voor mij houd de definitie panty op bij 20 denier. Alles daarboven is voor mij een maillot en een no-go. Zeker in huidskleur.
En kousen draag ik ook, maar dan als ik met man uit ben of naar een feestje ofzo (ook alleen als ik met man ben, is toch iets voor hem)
Ik draag ook kousen als ik ga werken, want dan heb ik net zo goed last van een afzakkend kruis van een panty...
Kun je je daar druk om maken? Boeiah!! Huidskleurige panty's zijn er niet voor niets!! Soms is zwart beter, soms huidskleurig. Zie je t voor je, een zwarte panty bij een bruine rok? (zie hiernaast).
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 november 2010 @ 23:37:

Ik draag ook kousen als ik ga werken, want dan heb ik net zo goed last van een afzakkend kruis van een panty...

grotere maat panty kopen

Maar draag jij altijd rokken en jurken? Ik wel en ik vind het niet praktisch kousen (ik vind ze toch wel voelen zitten) en ook wel behoorlijk prijzig. Een set kousen kost al snel een tientje. Ik slijt panties bij de vleet. Ik draag ze hooguit 2x. Voor werk en casual heb ik gewone van de hema en voor uitgaan en feestjes heb ik duurdere en/of kousen. Ik heb alleen blote benen als de mussen dood van het dak vallen en ik niets bijzonders heb op het werk. Thuis ben ik in het 'seizoen' makkelijker, dan heb ik wel blote benen.
Witte panties zijn pas lelijk. Zolang we die met z'n allen vermijden komt alles goed.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oh ik vind kousen goedkoper, want als er een laddert hoef ik maar één nieuwe aan. (wel allemaal dezelfde kopen dan natuurlijk)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Bagheera schreef op 20 november 2010 @ 23:42:

[...]

grotere maat panty kopen

Helpt niet. Dan gaan ze draaien om m'n benen en da's ook niet fijn.

Maar draag jij altijd rokken en jurken? Ik wel en ik vind het niet praktisch kousen (ik vind ze toch wel voelen zitten) en ook wel behoorlijk prijzig. Een set kousen kost al snel een tientje. Ik slijt panties bij de vleet. Ik draag ze hooguit 2x. Ik heb een heeel goedkoop winkeltje gevonden, ¤2.95! En 't voordeel van kousen vind ik, dat als je in 1 'been' een ladder haalt, je niet meteen nieuwe hoeft te kopen. Voor werk en casual heb ik gewone van de hema en voor uitgaan en feestjes heb ik duurdere en/of kousen. Ik heb alleen blote benen als de mussen dood van het dak vallen en ik niets bijzonders heb op het werk. Thuis ben ik in het 'seizoen' makkelijker, dan heb ik wel blote benen.
quote:Spijker schreef op 20 november 2010 @ 23:42:

Witte panties zijn pas lelijk. Zolang we die met z'n allen vermijden komt alles goed.Haha, ik zag net Ushi en moest meteen aan dit topic denken
gewoon vleeskleurig hoor
quote:Spijker schreef op 20 november 2010 @ 23:42:

Witte panties zijn pas lelijk. Zolang we die met z'n allen vermijden komt alles goed.Zijn deze echt te koop???
Pimpelmeesje, waar koop je die kousen? Dat is echt geen geld!
hypen die vleeskleurige panties. Ik vind blote benen een grote no no. Geen gezicht die stoppels en spataderen
quote:Bagheera schreef op 21 november 2010 @ 00:17:

Pimpelmeesje, waar koop je die kousen? Dat is echt geen geld!Ik woon in een heeeeel klein dorp, waar een winkeltje is waar ze van alles verkopen. Sokken, beddengoed, handdoeken, schoonmaakartikelen enz. En dus panties/kousen. En alles voor weggeefprijzen. Ik sla groot in daar, dat zul je begrijpen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven