Mode & Beauty alle pijlers

Volume spray en poeder?

24-06-2015 23:20 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn haar gebruik ik nu altijd mousse en haarlak. Alleen het zakt snel uit model. Ook word mijn haar hier snel vet van. (maakt niet uit welk merk ik gebruik) Daarom was ik het elke dag. Al zou ik het liever minder vaak wassen.

Nu zat ik de denken om andere soorten haar producten te gaan gebruiken. Dacht aan volume spray en poeder.

Maar er is zoveel keus. Welke spray en poeder vinden jullie fijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kerastase VIP volume in spray niet goedkoop maar geweldig.
Kruidvat haarpoeder idd.

Ik heb fijn en stijl haar; als ik er niets in doe lijkt het echt babyhaar. Dat poeder maakt het stroever waardoor ik veel meer volume lijk te hebben. Ik hoef er ook niets anders meer naast te gebruiken waardoor mijn haar niet vet aanvoelt of oogt (had ik met mousse, sprays etc. altijd wel).
Droogshampoo van Batiste. Er is een volume variant waar ik heel tevreden over ben. Ook te koop bij Kruidvat.

Ik gebruik het in combinatie met sea salt spray.
Inderdaad de droogshampoo van Batiste. De volumevariant vond ik voor mijn haar zelfs iets te heftig, daarom gebruik ik nu een 'gewone' van dat merk. Was voor mij ook erg handig in het proces van mijn haar minder vaak gaan wassen. Ben van elke dag naar om de dag naar twee keer in de week gegaan. Als mijn haar wat vettig werd/wordt gebruikte ik die spray. Op den duur lijkt je haar echt gezonder als je het minder vaak wast! En het blijft beter in model.
Ik gebruik precies datzelfde volumepoeder van Kruidvat. Wordt het absoluut niet vet van. Je kunt er ook 'rare' kapsels mee maken als je heel veel gebruikt, het blijft zeer goed zitten.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Batiste droogshampoo spray, de rose spuitbus, xl.
Waar kan je baptiste kopen dan?
Kruidvat
Texture spray van Sebastian.
Ik gebruik de volumepoeder van Taft, gifgroene verpakking. Geweldig spul! Gebruik het zeker al 6 jaar dagelijks. Zorgt voor een lekker volle bos haar en blijft ook mooi zitten. Heb zelf nogal fijn haar.

Die van Kruidvat huismerk heb ik ook gehad, maar daar werd mijn haar snel vet van. Verder gebruik ik droogshampoo van Lush (No drought heet het), zorgt ook voor mooi volume.
Wat grappig dat jullie allemaal de droogshampoo van batiste aanraden. Die ga ik ook echte kopen. Ook ga ik de volume poeder van kruidvat kopen. Zit nog te twijfelen welke volume spray ik zou kopen.
quote:Vikhui schreef op 24 juni 2015 @ 23:38:

Inderdaad de droogshampoo van Batiste. De volumevariant vond ik voor mijn haar zelfs iets te heftig, daarom gebruik ik nu een 'gewone' van dat merk. Was voor mij ook erg handig in het proces van mijn haar minder vaak gaan wassen. Ben van elke dag naar om de dag naar twee keer in de week gegaan. Als mijn haar wat vettig werd/wordt gebruikte ik die spray. Op den duur lijkt je haar echt gezonder als je het minder vaak wast! En het blijft beter in model.Leuk om te lezen dat dit spul zo fijn werkt bij jou. Ik wil dus ook tot twee keer per week mijn haar wassen.
Gister even langs kruidvat geweest. De volume poeder van kruidvat was uitverkocht. Dus heb een ander merk gekocht. Gelukkig was de droogshampoo vab batiste xxl er wel.

Heb de poeder nog niet gebruik, maar de droogshampoo wel. Tot nu toe vind ik dit erg fijn spul.
Zo zie je maar hoe populair die poeder is. Ik heb de poeder van got2be, maar dat is het eerste merk volumepoeder dat ik heb gekocht. Als die op is, probeer ik die van het Kruidvat huismerk eens om te vergelijken.

Fijn dat je blij bent met de droogshampoo. Dat product is eigenlijk mijn beste styling-aankoop ooit
Gebruik je dat poeder met stijl haar of maakt dat niet uit? En hoe doe je het poeder in je haar? Ben benieuwd 😁
De spray is eigenlijk hetzelfde spul als de poeder, maar alleen makkelijker in gebruik.

Ik spray alleen bij mijn haaraanzet en aan de bovenkant en ga dan met mijn handen door mijn haar.
Heb nav dit topic ook de volume XXL van batiste gekocht vandaag. Was bij Kruidvat en dacht, vivaforum had iets goeds voor in t haar maar wat ook weer? Oja die haha. Moet m nog uitproberen. Ik heb al sinds vorig jaar een potje poeder van een (duur) kappersmerk, dat werkt op zich wel goed maar heb dan wel echt een vieze kop, wil t altijd wassen dan voordat ik naar bed ga. Als ik dat niet doe heb ik de volgende dag wel echt heel wild big hair
quote:liefpief schreef op 26 juni 2015 @ 20:44:

Gebruik je dat poeder met stijl haar of maakt dat niet uit? En hoe doe je het poeder in je haar? Ben benieuwd 😁

Je haar in een scheiding duwen, voorzichtig uit t potje in die scheiding strooien en daarna met je vingers woelen.

Dit doe je dan op verschillende plekken op je hoofd, overal waar je extra volume wilt. T is niet de bedoeling dat je t ziet dus niet te veel erop strooien.
Oke klinkt goed!
Vandaag de volumepoeder van andrelon gebruikt. Geen succes, mijn haar word daar heel erg statisch van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven