Mode & Beauty
alle pijlers
Vraag terugleggen-hangen gepaste kleding
woensdag 30 mei 2018 om 18:33
Hallo allemaal,
Ik las net op internet een klacht van iemand over een winkel. Ze klaagde omdat de winkelmedewerker haar had aangesproken op het feit dat ze kleding binnenste buiten en zonder kledinghangers had terug gelegd bij de paskamer.
Maar het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je het even netjes op een hanger hangt en niet binnenste buiten?
Ik las net op internet een klacht van iemand over een winkel. Ze klaagde omdat de winkelmedewerker haar had aangesproken op het feit dat ze kleding binnenste buiten en zonder kledinghangers had terug gelegd bij de paskamer.
Maar het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je het even netjes op een hanger hangt en niet binnenste buiten?
woensdag 30 mei 2018 om 18:42
Je ziet tegenwoordig steeds meer dat bij de paskamer een rek staat waar je alles aan kunt hangen. Ik vind dat wel fijn, want mijn richtingsgevoel is zodanig onderontwikkeld dat ik nooit meer terugvind waar het hing. Ik doe het wel altijd netjes aan het hangertje, maar kan me voorstellen dat het niet goed genoeg is. Ik doe bijv niet weer alle knoopjes dicht.
Sommige mensen maken een zooi in winkels. Daarvoor werk je daar niet om zooi van onfatsoenlijke mensen op te ruimen.
woensdag 30 mei 2018 om 18:47
Ah, jij smijt je afval ook gewoon op straat omdat er mensen betaald worden om het op te rapen?
Als je niet aangesproken wil worden op onfatsoenlijk gedrag zul je je fatsoenlijk moeten gedragen.
woensdag 30 mei 2018 om 18:56
Je ziet inderdaad in winkels dat veel mensen daar toch anders over denken.
Ik zag eens een keer een jong meisje in de Zeeman bijna huilen: een uur lang had ze onderbroekjes en hemden en wat al netjes opgevouwen en een klant had (echt opzettelijk) alles overhoop gegooid. Kon ze weer opnieuw beginnen.
Ik zag eens een keer een jong meisje in de Zeeman bijna huilen: een uur lang had ze onderbroekjes en hemden en wat al netjes opgevouwen en een klant had (echt opzettelijk) alles overhoop gegooid. Kon ze weer opnieuw beginnen.
woensdag 30 mei 2018 om 19:04
Come on, het is niet asociaal.
Als ik haast heb ga ik niet alles zitten vouwen en ophangen. Ik leg het zo netjes mogelijk terug maar goed die meiden moeten ook bezig blijven dus als ik gepast heb geef ik het soms zo terug. Nooit commentaar op gehad en ik ben echt niet te enige.
woensdag 30 mei 2018 om 19:05
Dit is een grapje toch?Ibelize schreef: ↑30-05-2018 19:04Come on, het is niet asociaal.
Als ik haast heb ga ik niet alles zitten vouwen en ophangen. Ik leg het zo netjes mogelijk terug maar goed die meiden moeten ook bezig blijven dus als ik gepast heb geef ik het soms zo terug. Nooit commentaar op gehad en ik ben echt niet te enige.
woensdag 30 mei 2018 om 19:07
Dat is dus wel asociaal. Als je haast hebt, moet je niet gaan passen. Kleine moeite om het op te hangen aan het rek wat tegenwoordig in bijna elke winkel wel bij de paskamers staat.Ibelize schreef: ↑30-05-2018 19:04Come on, het is niet asociaal.
Vouwen doe ik zelf ook niet, maar dat is meer omdat er meestal wel iemand bij de paskamers staat.
woensdag 30 mei 2018 om 19:15
Jaren in een kledingzaak gewerkt heb wel ergere dingen gezien dan binnenste buiten en niet op de hanger .
Heb ik er ooit wat van gezegd nee want helaas veel klanten denken zo als ibelize dat je niets beters te doen hebt dan de hele dag kleding opnieuw op te hangen en te vouwen.
Over winkelpersoneel wordt vaak best laatdunkend gedaan.
Zegt meer over die klanten dan over mij als verkoopster dacht ik dan maar en ruimde het met een brede glimlach op .
Maar gelukkig veel meer aardige leuke lieve klanten.
Heb ik er ooit wat van gezegd nee want helaas veel klanten denken zo als ibelize dat je niets beters te doen hebt dan de hele dag kleding opnieuw op te hangen en te vouwen.
Over winkelpersoneel wordt vaak best laatdunkend gedaan.
Zegt meer over die klanten dan over mij als verkoopster dacht ik dan maar en ruimde het met een brede glimlach op .
Maar gelukkig veel meer aardige leuke lieve klanten.
woensdag 30 mei 2018 om 19:18
Ik vind het wel asociaal.Ibelize schreef: ↑30-05-2018 19:04Come on, het is niet asociaal.
Ook al heb je nog zo’n haast.