Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
Getverrederrie
Och, dat valt wel mee. Ik kon toen ik 17 was echt wel al op naaldhakken lopen.

Ik moest zelfs
Nou, blij dat ik nog geen tiener heb. Dit zou ik echt moeten verbieden namelijk
Akelige schoenen zeg, ben benieuwd hoeveel mensen de schoenen gaan dragen.
quote:CM_89 schreef op 10 maart 2013 @ 09:51:

Akelige schoenen zeg, ben benieuwd hoeveel mensen de schoenen gaan dragen.

Ik zie ze weleens in de klas. En toch echt aan de voeten van strompelende meisjes.

Of zou het een oefenpump zijn?
Aaah ik dacht dath et hoge sneakers waren, maar er zit een sleehak in verstopt? Ik draag alleen maar sneakers, kan ook totaal niet op hakken lopen , dus vind ze wel grappig van de buitenkant eruit zien. Maar lijkt me onmogelijk om op te lopen.
revalidatiestappers...
Ik vind ze superleuk!
lebowski. Gelukkig hebben wij nog peuters.
Als ik 16 was ging ik ze kopen... Op mijn leeftijd loop ik voor lul..maar ik vind ze dus wel leuk!
gelukkig hoéf ik die niet te kopen/dragen. Net als uggs, croqs, birkenstock en zo... brrrr
quote:missy_Acy schreef op 10 maart 2013 @ 09:54:

lebowski. Gelukkig hebben wij nog peuters.Ik troost me maar met de gedachte dat tegen de tijd dat die tiener zijn er vast wel een andere (voor ons) verschrikkelijke modetrend is. Ik kan niet wachten
Daaaaaaaaaaaaaarom.

mode is toch sowieso idioot? het ene jaar moet je zus aan het andere jaar zo en meestal is het allemaal lelijk. Maar ja, dit is ook wel weer erg bijzonder ja.
Voor mij vallen ze in dezelfde categorie als crocs en Uggs en daar zijn toch veel mensen heel blij mee. Ik probeer het niet eens te begrijpen.
Damn.....een aantal van mijn bewoners hebben hele lompe orthopedische schoenen, maar die zien er nog goed uit in vergelijking met deze.
Ze zien er een beetje uit als mishandelde hoge wandelschoenen.
Smaken verschillen maar ik vind deze smaak wel heel ernstig afwijken
Vréselijk! Alsof iemand een afwijking aan het been/de voet heeft...
Hoe méér mensen iets lelijk vinden, hoe mooier ik iets ga vinden..dat heb ik álles
En heel de winkel staat er ook vol mee. Net als met die wortelbroeken die ik niet over mijn kuiten heen kan krijgen. Maar die er wel heul leuk uitzien aan het hangertje
Het lijkt wel een schoen voor mensen met een gebroken onderbeen die in een knik naar achter is geheeld en ieder moment kan doorbreken. Dé horror.

Petjes die half op het hoofd staan vond ik ook al zo vreselijk en achterlijk staan, mijn handen jeuken gewoon als ik zoiets zie en krijg dan de neiging om zo'n petje heel ver over de oren te trekken .
Heel lelijk.. Misschien leuk om te combineren met een even lelijke jumpsuit van spijkerstof die ik ook steeds vaker zie helaas..
Ik snap het ook niet. Ik denk dat het gemaakt is voor dames die niet goed kunnen kiezen. Sneakers? Pumps? Sneakers? Pumps? Nou laten we dan alles in 1 schoen stoppen
I would rather shit in my hands and clap
Ja, erg lelijk. Ik verbaasde me laatst over deze lelijke gevallen:

http://www.esprit.nl/Wome ... /leren-slipper-Q05506_297

Ook al bij de H&M gespot.
quote:tialtngo schreef op 10 maart 2013 @ 10:28:

Ik snap het ook niet. Ik denk dat het gemaakt is voor dames die niet goed kunnen kiezen. Sneakers? Pumps? Sneakers? Pumps? Nou laten we dan alles in 1 schoen stoppen Wat er mooi is aan pumps heb ik trouwens ook nooit begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven