Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
Ik hoopte dat dit een topic uit 2007 zou zijn maar dit is iets wat ons nog te wachten staat. Wat errug!!!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 10 maart 2013 @ 17:04:

Ik hoopte dat dit een topic uit 2007 zou zijn maar dit is iets wat ons nog te wachten staat. Wat errug!!!!
Hihi, blij dat jullie de mijne wel leuk vinden. Maar die zijn inderdaad ook iets minder extreem ;)

Die van Isabel Marant vind ik ook supermooi, maar die hebben ook niet zo'n gekke orthopedische boggel erin zitten :P
Bij het zoeken naar deze specifieke schoenen kwam ik ook modellen tegen die ietsjes minder spuugafgrijselijk lelijk zijn hoor.

Maar deze sloegen echt wel alles. Ik vind het een soort rare bokkenpoten. Beetje geitenhoefjes ofzo. Heel bizar.

Dan koop ik liever Uggs nog, geloof ik
668, the neighbour of the Beast
Sneakers met ingebouwde sleehakken schijnen heel hip te zijn
Maakt niet uit hoe lelijk het is. Als 'coole' mensen er mee lopen, loopt heel Nederland er mee. Ook de mensen die eerst keihard riepen hoe ontzettend lelijk ze zijn.

Dat vind ik ook van die legergroene jassen met leren mouwen. Zó lelijk! Maar ontzettend populair. Hoe kan dat??
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 10 maart 2013 @ 18:54:

Maakt niet uit hoe lelijk het is. Als 'coole' mensen er mee lopen, loopt heel Nederland er mee. Ook de mensen die eerst keihard riepen hoe ontzettend lelijk ze zijn.

Dat vind ik ook van die legergroene jassen met leren mouwen. Zó lelijk! Maar ontzettend populair. Hoe kan dat??Nou, nee hoor. Als ik iets lelijk vind, mag de rest van de wereld het geweldig vinden, maar dan nog ga ik er niet mee aan lopen.

Hoe kan dat??Pubers, hersenloze gevallen of mensen zonder mening.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dat vind ik ook van die legergroene jassen met leren mouwen. Zó lelijk! Maar ontzettend populair. Hoe kan dat??Die vind ik dus echt onwijs mooi :P
http://www.zucht.be/wp-co ... /All-Stars-met-hakken.jpg

Dit was toch de voorganger?
quote:Iwannalive schreef op 10 maart 2013 @ 12:19:

Ik heb ze van Isabel Marant. Ze zitten lekker, lopen heerlijk en staan leuk.

Als je vaak high heels en stiletto's draagt (10 -12 cm) is de overgang naar platte sneakers groot, dit is een leuke/slimme tussenoplossing. Ik draag ze bijv ook onder een leren rok die tot op mijn knie valt, als je dat met gewone platte sneakers doet staat het toch wat lomper/kinderlijk. Ik vind ze dan ook juist leuk bij volwassen vrouwen.

Daaaaaaaaaaaaarom dus :-)Heb je een plaatje? Ik kan me er niets bij voorstellen, zeker niet onder een leren rok tot op de knie. Waar ik al helemaal nooit platte sneakers of platte schoenen bij zou dragen.
Marels, in mijn opinie kan je beter hier in lopen dan in crocs. Dat was pas een dieptepunt. Verschil is dat crocs nooit hip waren en deze vast door hippe pubers gedragen gaan worden...
http://www.dicapolavori.c ... -bowie-zwart-voorkant.jpg

Die van mij lijken exact op deze en ik vind ze geweldig!! Net als Uggs en Minnetonka's etc. Ik vind het allemaal leuk!

Crocs en Birkenstocks dan weer niet.

En die groene jassen met leren mouwen vind ik ook leuk En ik ben geen hippe puber Ben midden-twintig
Nou moet ik wel eerlijk zijn dat ik die uit de OP niet zo erg mooi vind. De vorm van de schoen is gek en de kleur is ook niet echt dat ik zeg 'joepie'. Voor mij moeten schoenen altijd een beetje 'universeel' zijn zodat ze bij vanalles uit mijn garderobe passen. Ik heb wel veel verschillende 'soorten' schoenen: Gympen, sneakers met hak, enkellaarzen, platte laarzen, slippers, sandaaltjes, moccasins, etc etc. Maar wel allemaal zó dat ze redelijk neutraal zijn qua kleur zowel als model.

Pumps en high heels heb ik niet.
Ik vind ze vreselijk, net als Uggs (gebrek hakje) en Crocs. Voor een 15-jarige vind ik ze echter wel weer leuk.

Dat vind ik ook van die legergroene jassen met leren mouwen. Zó lelijk! Maar ontzettend populair. Hoe kan dat??Helemaal eens met die legergroene jassen met leren mouwen, lelijk zijn die. En inderdaad, als iets lelijks ineens hip wordt genoemd, lopen alle jongedames er ineens mee. Zo zag ik laatst ineens overal knappe jonge vrouwen met lelijke flubbermutsen hoog op hun hoofd lopen. Ik dacht, wat moeten die jongedames met zo'n ouwe zwervermuts. Maar toen las ik in een modespecial in de metro dat zo'n muts héél hip is en dat Kim Kardashian en Kate Moss en Angela Merkel er ook mee lopen, en begreep ik het allemaal.
monsterlijk
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 13:10:

[...]

Helemaal eens met die legergroene jassen met leren mouwen, lelijk zijn die. En inderdaad, als iets lelijks ineens hip wordt genoemd, lopen alle jongedames er ineens mee. Zo zag ik laatst ineens overal knappe jonge vrouwen met lelijke flubbermutsen hoog op hun hoofd lopen. Ik dacht, wat moeten die jongedames met zo'n ouwe zwervermuts. Maar toen las ik in een modespecial in de metro dat zo'n muts héél hip is en dat Kim Kardashian en Kate Moss en Angela Merkel er ook mee lopen, en begreep ik het allemaal.

Ik vind mode en 'nieuwe hippe' ontdekkingen vaak erg leuk. Maar ik volg niet klakkeloos alles. De items die ik leuk vind probeer ik wel een eigen twist aan te geven want ik ben nog altijd mijzelf. En niet de zoveelste Nikki Plessen of Lauren Verster. Zo vind ik bijvoorbeeld die leren jasjes met een faux fur bontgilet eroverheen ook ontzettend leuk. Alleen als ik het aantrek zie ik eruit als een Anita. Laat dan maar Hetzelfde geldt voor de groene jassen met leren mouwen, het model van de jassen flatteert me niet vanwege mijn gebrek aan taille. Maar vind ze wel leuk

Het is zo jammer dat er mensen zijn die blind de mode volgen zonder écht te kijken wat bij ze past
Van mij mag iedereen dragen waar hij of zij zin in heeft. Moet wel een beetje lachen om de grillen van de mode. Een jaar of tien geleden waren cowboylaarzen met puntige neus in en toen droeg bijna elke hippe vrouw ze. Nu zie je ze bijna niet meer, want ze zijn al een tijd 'uit de mode'. Terwijl ze in de tussentijd niet mooier of lelijker geworden zijn. Nu sta je dus bijna voor gek als je ze draagt als modebewuste vrouw. En over tien jaar zijn ze weer hip en draagt iedereen ze.

Veel mode-items zijn eigenlijk foeilelijk, maar omdat het mode is, kan het ineens. Ik vind het allemaal wel grappig, zo zie je nog eens iets geks op straat...
Ik vind de schoenen op het plaatje echt afgrijselijk, maar het idee van de 'sneaker-sleehak' vind ik best wel leuk!

Alleen ik ga er niet mee rondlopen, dat dan weer niet. Maar dat komt ook omdat in mijn omgeving vooral tieners op deze schoenen lopen haha :P
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 13:56:

Van mij mag iedereen dragen waar hij of zij zin in heeft. Moet wel een beetje lachen om de grillen van de mode. Een jaar of tien geleden waren cowboylaarzen met puntige neus in en toen droeg bijna elke hippe vrouw ze. Nu zie je ze bijna niet meer, want ze zijn al een tijd 'uit de mode'. Terwijl ze in de tussentijd niet mooier of lelijker geworden zijn. Nu sta je dus bijna voor gek als je ze draagt als modebewuste vrouw. En over tien jaar zijn ze weer hip en draagt iedereen ze.

Veel mode-items zijn eigenlijk foeilelijk, maar omdat het mode is, kan het ineens. Ik vind het allemaal wel grappig, zo zie je nog eens iets geks op straat...Laarzen met een cowboylook worden juist weer helemaal hip De enkellaars variant.
Oefff....:O

Lelijk!!
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 13:10:

[...]

Maar toen las ik in een modespecial in de metro dat zo'n muts héél hip is en dat Kim Kardashian en Kate Moss en Angela Merkel er ook mee lopen, en begreep ik het allemaal.
http://www.zalando.nl/tam ... -groen-ta111a09j-606.html

Ik vind ze wel leuk.

Dat zegt weer genoeg over mijn smaak zo te lezen
quote:Ivetje schreef op 10 maart 2013 @ 17:03:

Mijn schoonmoeder kwam ermee aan en vroeg wat ik ervan vond...tja, ik heb maar gewoon gezegd dat ik het vond lijken alsof ze iets aan haar voeten mankeerde gelukkig trekt ze zich niks aan van mijn commentaar, maar ik vind ze dus lelijk.Maar jij bent weer een echte fan van Uggs. Die vinden veel mensen ook lelijk. Smaken verschillen. Is maar goed ook, anders liepen we allemaal met hetzelfde. Zou echt saai worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven