Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
Oja, modegrillen die geen modegrillen meer zijn worden retro! ( en automatisch dus tóch weer hip)

Enige nadeel van de Action-Uggs is dat ik er statisch door geladen werd
Dat is fashion-science Sopsi. Uiteindelijk is alles hip. Ik wacht op de Adam en Eva vijgenblaadjes-trend. Vast opgestart door mevrouw Plessen die er "Loser" op wilt laten drukken.
Some flies are too awesome for the wall
De Jezussandalen hebben we gehad, maar die vind ik dan toch weer te nieuwerwetsch. Ik bedoel, de Ugg doet ´t wat dat betreft beter dan de Birckenstock, is toch weer 500 jaar verschil.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:30:

Dat is fashion-science Sopsi. Uiteindelijk is alles hip. Ik wacht op de Adam en Eva vijgenblaadjes-trend. Vast opgestart door mevrouw Plessen die er "Loser" op wilt laten drukken.Dat zou 'lullig' zijn voor de mannenversie van het vijgenblad
quote:piratorarT schreef op 11 maart 2013 @ 15:37:

De Jezussandalen hebben we gehad, maar die vind ik dan toch weer te nieuwerwetsch. Ik bedoel, de Ugg doet ´t wat dat betreft beter dan de Birckenstock, is toch weer 500 jaar verschil.Vergeet de moccasins niet: uberretro! Maar nog niet zó retro als de Ugg.
quote:Sopsi schreef op 11 maart 2013 @ 15:38:

[...]

Dat zou 'lullig' zijn voor de mannenversie van het vijgenblad Daar zetten we gewoon 'MR. BIG' op
Er wordt toch nooit rekening gehouden met mannen&mode, Sopsi Ik zou willen dat ik plaatjes kon plakken, maar er lopen echt belachelijke creaties rond op de catwalk !
Some flies are too awesome for the wall
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 15:40:

[...]

Daar zetten we gewoon 'MR. BIG' op

Durf het bijna niet te vragen maar WDR, lieve apenvriend, kijk jij SATC?
quote:Sopsi schreef op 11 maart 2013 @ 15:50:

[...]

Durf het bijna niet te vragen maar WDR, lieve apenvriend, kijk jij SATC? Nee, maar ik ben me bewust van het bestaan van die serie...
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:41:

Er wordt toch nooit rekening gehouden met mannen&mode, Sopsi Ik zou willen dat ik plaatjes kon plakken, maar er lopen echt belachelijke creaties rond op de catwalk !

Het ergste wat ik ooit zag, een legging met schotse print: voor mannen. Je zag gewoon z'n zaakje zitten.

Dus zo'n slecht idee is dat vijgenblad helemaal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven