Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
quote:redreidinghood schreef op 10 maart 2013 @ 12:29:

[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf heb ik de Nike Dunk Sky Hi's en die vind ik toch wel erg gaaf, hoor. En ik voel me er juist niet lomp in, wat ik normaal wel erg snel heb met platte schoenen.die zijn leuk
Dan vind ik deze er beter uitzien.

En deze helemaal:

die zijn raar truffel
Die nike's zijn dan nog wel leuk inderdaad, en die roze ook wel. Die onderste van truffel vind ik ook raar
quote:redreidinghood schreef op 10 maart 2013 @ 12:29:

[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf heb ik de Nike Dunk Sky Hi's en die vind ik toch wel erg gaaf, hoor. En ik voel me er juist niet lomp in, wat ik normaal wel erg snel heb met platte schoenen.

Die in de OP vind ik echt té lelijk voor woorden!

Maar deze Nike's zijn dan wel weer mooi eigenlijk. Waarschijnlijk omdat die verhoging niet zo erg opvalt.

Die All Stars vind ik dan weer verschrikkelijk.

Nah....wordt toch weer een ouderwetse sneaker denk ik, dan maar níet hip
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 12:33:

die zijn raar truffel

Niet.

Die in de OP zijn raar, afgrijselijk, verschrikkelijk, afzichtelijk. Gewoon ontzettend lelijk.

Zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Jullie hierboven zijn het duidelijk niet eens.

Ik vind ze in ieder geval allemaal afgrijselijk. Niet aan mijn voeten.
Die Nikes zijn leuk!
Joh, sinds mijn oudste in een korte broek met uggs eronder naar school vertrok kijk ik nergens meer van op.
Duss....
Maar goed, ik begreep 20 jaar geleden de coltrui met korte mouwen al niet.
Duss....
quote:foxytoxy schreef op 10 maart 2013 @ 11:51:

Is deze schoen nu het resultaat van de verpumpering van de sneaker (maw: ook stoere kleding wordt steeds meer "vervrouwelijkt") of van de versneakering van de pump (maw: ook "vrouwelijke" kleding wordt steeds stoerder)?

Verpumpering, kllinkt als ´verpaupering´, maar dat dekt de lading ook wel.

Ik wil nog niet dood op de lopende band in de sportschool gevonden worden met zulke sporthakken.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

quote:piratorarT schreef op 10 maart 2013 @ 14:06:

[afbeelding]Kristus!! Wat moet dát voorstellen! Wat een lillike...wat zijn het, klompen? zijn dat!
http://fashionablethings. ... sabel-Marant-Sneakers.png

http://mariekevanwoesik.n ... isabel-marant-sneaker.jpg
quote:Grobbekuiken schreef op 10 maart 2013 @ 14:08:

[...]

Kristus!! Wat moet dát voorstellen! Wat een lillike...wat zijn het, klompen? zijn dat!Duidelijk je krijgt weinig mee van fashion... (los van of je het mooi vindt of niet).
quote:piratorarT schreef op 10 maart 2013 @ 14:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het lijken wel olifanten.

Schoenen uit de OP zijn te lelijk voor woorden.

Dan liever nog crocs
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Iwannalive schreef op 10 maart 2013 @ 14:11:

[...]

Duidelijk je krijgt weinig mee van fashion... (los van of je het mooi vindt of niet).Klopt, doet me verder niet zoveel. Ik vind ze gewoon foeilelijk, niks meer en niks minder.
Ik heb trouwens voor op vakantie hele gave crocs. Oranje, die ik heel geinig gepimpt heb met van die schattige plastic dingetjes van de action.

Zodra de pubers hier met 30 graden in hun uggs over de camping dreigen te gaan flaneren, trek ik die crocs aan. Binnen 5 minuten hebben ze weer slippers aan.

Duss....
quote:Grobbekuiken schreef op 10 maart 2013 @ 14:16:

[...]

Klopt, doet me verder niet zoveel. Ik vind ze gewoon foeilelijk, niks meer en niks minder.Die krengen zijn ook werkelijk in niets charmant te noemen, laat staan dat er op te lopen valt.
quote:belaaitafelt schreef op 10 maart 2013 @ 14:17:

Zodra de pubers hier met 30 graden in hun uggs over de camping dreigen te gaan flaneren, trek ik die crocs aan. Binnen 5 minuten hebben ze weer slippers aan.

Dat valt me nog mee. Ik dacht dat ze direct de eerste rit terug naar huis zouden nemen.
Jaaaa maar die van Isabel Marant zijn niet zo klompvoeterig IWL, vind ik geen vergelijking
Wat een vreselijke dingen zeg..

Geen idee waarom dus....
Mijn schoonmoeder kwam ermee aan en vroeg wat ik ervan vond...tja, ik heb maar gewoon gezegd dat ik het vond lijken alsof ze iets aan haar voeten mankeerde gelukkig trekt ze zich niks aan van mijn commentaar, maar ik vind ze dus lelijk.
Niks voor mij duidelijk, vind alleen die van Nikes van redreidinghood leuk....hmmm...nee, geen fashionista hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven