Waaaaaaaaaaaaarom?
zondag 10 maart 2013 om 09:33
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?
Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?
Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?
Ik was geschokt
Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.
Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?
Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?
Ik was geschokt
Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.
668, the neighbour of the Beast
zondag 10 maart 2013 om 12:30
zondag 10 maart 2013 om 12:48
quote:redreidinghood schreef op 10 maart 2013 @ 12:29:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf heb ik de Nike Dunk Sky Hi's en die vind ik toch wel erg gaaf, hoor. En ik voel me er juist niet lomp in, wat ik normaal wel erg snel heb met platte schoenen.
Die in de OP vind ik echt té lelijk voor woorden!
Maar deze Nike's zijn dan wel weer mooi eigenlijk. Waarschijnlijk omdat die verhoging niet zo erg opvalt.
Die All Stars vind ik dan weer verschrikkelijk.
Nah....wordt toch weer een ouderwetse sneaker denk ik, dan maar níet hip
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf heb ik de Nike Dunk Sky Hi's en die vind ik toch wel erg gaaf, hoor. En ik voel me er juist niet lomp in, wat ik normaal wel erg snel heb met platte schoenen.
Die in de OP vind ik echt té lelijk voor woorden!
Maar deze Nike's zijn dan wel weer mooi eigenlijk. Waarschijnlijk omdat die verhoging niet zo erg opvalt.
Die All Stars vind ik dan weer verschrikkelijk.
Nah....wordt toch weer een ouderwetse sneaker denk ik, dan maar níet hip
zondag 10 maart 2013 om 14:02
quote:foxytoxy schreef op 10 maart 2013 @ 11:51:
Is deze schoen nu het resultaat van de verpumpering van de sneaker (maw: ook stoere kleding wordt steeds meer "vervrouwelijkt") of van de versneakering van de pump (maw: ook "vrouwelijke" kleding wordt steeds stoerder)?
Verpumpering, kllinkt als ´verpaupering´, maar dat dekt de lading ook wel.
Ik wil nog niet dood op de lopende band in de sportschool gevonden worden met zulke sporthakken.
Is deze schoen nu het resultaat van de verpumpering van de sneaker (maw: ook stoere kleding wordt steeds meer "vervrouwelijkt") of van de versneakering van de pump (maw: ook "vrouwelijke" kleding wordt steeds stoerder)?
Verpumpering, kllinkt als ´verpaupering´, maar dat dekt de lading ook wel.
Ik wil nog niet dood op de lopende band in de sportschool gevonden worden met zulke sporthakken.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
zondag 10 maart 2013 om 14:10
http://fashionablethings. ... sabel-Marant-Sneakers.png
http://mariekevanwoesik.n ... isabel-marant-sneaker.jpg
http://mariekevanwoesik.n ... isabel-marant-sneaker.jpg
zondag 10 maart 2013 om 14:13
zondag 10 maart 2013 om 14:17
Ik heb trouwens voor op vakantie hele gave crocs. Oranje, die ik heel geinig gepimpt heb met van die schattige plastic dingetjes van de action.
Zodra de pubers hier met 30 graden in hun uggs over de camping dreigen te gaan flaneren, trek ik die crocs aan. Binnen 5 minuten hebben ze weer slippers aan.
Zodra de pubers hier met 30 graden in hun uggs over de camping dreigen te gaan flaneren, trek ik die crocs aan. Binnen 5 minuten hebben ze weer slippers aan.
Duss....
zondag 10 maart 2013 om 14:18
zondag 10 maart 2013 om 14:20
quote:belaaitafelt schreef op 10 maart 2013 @ 14:17:
Dat valt me nog mee. Ik dacht dat ze direct de eerste rit terug naar huis zouden nemen.
Dat valt me nog mee. Ik dacht dat ze direct de eerste rit terug naar huis zouden nemen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!