Mode & Beauty alle pijlers

Waaaaaaaaaaaaarom?

10-03-2013 09:33 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, mis ik iets, ofzo?

Is mijn mode-gevoel zo hopeloos om zeep dat ik het niet zie?

Of kan iemand me misschien uitleggen waarom iemand ooit, überhaupt zou willen OVERWEGEN om op zulke lelijke schoenen rond te lopen?

Ik was geschokt

Ik bedoel, UGGs en Crocs zijn één ding, maar dit is nog van een hele andere categorie hoor, mijn bescheiden mening.

668, the neighbour of the Beast
hahah, zijn we van de uggs en de crocs af... gaan hier mijn ogen weer van bloeden, zo leelijk.
quote:Iwannalive schreef op 10 maart 2013 @ 14:10:

http://fashionablethings. ... sabel-Marant-Sneakers.png

http://mariekevanwoesik.n ... isabel-marant-sneaker.jpgIk vind sommigen ervan best leuk! Ik loop graag op hoge hakken, maar ja... kan niet altijd.
Zo'n sleehak is toch al meer dan een jaar in het straatbeeld ? Inderdaad lelijke uitvoering dit.

Over modegrillen:

Onbegrijpelijk dat er ongegeneerd bond wordt gedragen zonder dat men zich afvraagt hoeveel dierenleed daaraan gekoppeld is.

( Uggs, Nicholson jassen).
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 13:10:

[...]

Zo zag ik laatst ineens overal knappe jonge vrouwen met lelijke flubbermutsen hoog op hun hoofd lopen. .dat zo'n muts héél hip is en dat Kim Kardashian en Kate Moss en Angela Merkel er ook mee lopen, en begreep ik het allemaal.Een Flubbermuts mét een flubbermuts!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:pinta schreef op 11 maart 2013 @ 14:48:

Zo'n sleehak is toch al meer dan een jaar in het straatbeeld ? Inderdaad lelijke uitvoering dit.

Over modegrillen:

Onbegrijpelijk dat er ongegeneerd bontwordt gedragen zonder dat men zich afvraagt hoeveel dierenleed daaraan gekoppeld is.

Volwassenen en pubers die übergevoelig zijn voor modegrillen en `beroemdheden´, hebben geen eigen mening.

In diezelfde lijn past het wel dat er niet wordt nagedacht over dierenleed.

Ik vind het wél onvoorstelbaar als weldenkende volwassenen geen eigen mening zouden hebben en alles klakkeloos zouden volgen.
Als Ugg-fan ben ik toch beledigd dat deze paardenhoeven en die lelijke crocs in dezelfde categorie wordt ingedeeld als Uggs.
Some flies are too awesome for the wall
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:01:

Als Ugg-fan ben ik toch beledigd dat deze paardenhoeven en die lelijke crocs in dezelfde categorie wordt ingedeeld als Uggs.Uggs zijn toch ook lelijk.

Vreselijk toch, die doorgezakte hoeven?

De liefdesbaby van Croc en Ugg; de CrUgg

Uggs zijn stijlloos en lelijk. Het erge is dat ik aan ze gewend ben geraakt en ze daarom niet eens echt lelijk meer vind...
Alle Uggs zijn lelijk, behalve de mijne

Als mensen er naast lopen vind ik Uggs sowieso heel lelijk staan, maar voor mij hebben ze een bepaalde charme. Zoals lelijke-schattige hondjes.
quote:pinta schreef op 11 maart 2013 @ 14:48:

Over modegrillen:

Onbegrijpelijk dat er ongegeneerd bond wordt gedragen zonder dat men zich afvraagt hoeveel dierenleed daaraan gekoppeld is.

Ugg Australia (merk) gebruikt wasberenbont en wordt in China gefabriceerd.

Ugg-laarzen uit Australië, worden met de hand gemaakt van schapen die of al overleden waren, of worden geslacht voor het vlees. De échte Uggs uit Australië, worden dus gemaakt van slachtafval. Ik heb zo'n paar, ik heb familieleden met een boerderij in Australië wonen die in die business zitten.

Hier in het westen is Ugg Australia het grootste merk dat Uggs verkoopt en hoe die dingen gefabriceerd worden, gaat inderdaad veel dierenleed aan vooraf.

Uggs ( het sóórt laars) wordt vaak verward met het MERK Ugg Australia ( Een merk dat dat soort laars maakt) Er zijn veel verschillende merken die Uggs maken, op een diervriendelijke manier.
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:10:

Alle Uggs zijn lelijk, behalve de mijne

Kijk, dat vind ik dan weer een leuke reactie van een échte liefhebber!
En iedereen maar zeggen dat ik geen echte Uggs draag Omdat ze niet van Ugg Australia zijn.
Ik vind Uggs niet lelijk. Vind vaak de manier waarop ze gedragen worden en de staat waarin ze zijn lelijk ( dat ze er zo half naast lopen)
De schapenschoen is overigens geen modegril, mensen:

Sheepskin

Mummies uit 500 v.C. droegen al Uggs.
Mijn Uggs heb ik op de markt gekocht in Turkije, dus nepper kan niet.
quote:piratorarT schreef op 11 maart 2013 @ 15:15:

De schapenschoen is overigens geen modegril, mensen:

Sheepskin

Mummies uit 500 v.C. droegen al Uggs. Oh wát ouderwetsch.... nu ga ik ze écht niet meer dragen hoor. Uggs zijn wel heul erg geweest...
Uggs ijn helemaal niet lelijk, juist heel mooi.

Maar deze schoenen uit de OP zijn echt wel extreem lelijk.
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:15:

Mijn Uggs heb ik op de markt gekocht in Turkije, dus nepper kan niet.Eerlijk is eerlijk Heb ooit voor 6 euro een paar Uggs gekocht bij de Action. En die dingen bleven langer mooi dan de Uggs die ik nu heb
Ik lees het al: kom niet aan de uggs van de dames...
Er wordt nogal eens vergeten dat Ugg ook `normale´ leren laarzen verkoopt.
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 15:19:

Ik lees het al: kom niet aan de uggs van de dames...

Ik heb nepperds, voor 7 Euro gekocht. Ik draag ze als pantoffels. Ze zijn lelijk.

Daarom ga ik ook geen échte kopen voor 200 E.

@Sopsi: ik had jouw post over die ActionUggs nog niet gelezen. Die van mij gaan inderdaad al jaren mee en ze zien er nog steeds prima uit.

Nu draag ik ze niet buitenshuis, maar dan nog denk ik dat ze prima zijn.
quote:Sopsi schreef op 11 maart 2013 @ 15:16:

[...]

Oh wát ouderwetsch.... nu ga ik ze écht niet meer dragen hoor. Uggs zijn wel heul erg geweest... .. maar ze zijn wél fossiel! Die van 500 v.C. houden het langer vol dan de Uggs van tegenwoordig.
OMG ik ben retro. Mummie-oorlogshelden-chique noemen we dat.
quote:femselien schreef op 11 maart 2013 @ 15:24:

OMG ik ben retro. Mummie-oorlogshelden-chique noemen we dat.Juist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven