wallen, wat is de oplossing?.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:39
Ik heb sinds kort in de gaten dat ik er niet altijd meer even fris uitzie onder mijn ogen. Heb de zogenaamde zakjes, waar ik wel eens iets over lees. Alleen is het mij niet helemaal duidelijk wat nou de oplossing kan zijn of is. Ik lees wel eens iets over een concealer, klopt het dat dat er wel voor word gebruikt?. Heb n.m niet zo veel verstand van make-up.
Alvast bedankt voor de reacties!!.
Alvast bedankt voor de reacties!!.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:43
Sperti dun uitsmeren (ja, de aambeien zalf ). Of anders idd een lichtere concealer gebruiken.
Drink je voldoende water? En verder denk ik dat het ook wel genetisch bepaald is. Mijn moeder had er vrij vroeg last van en ik merk dat ik zelf ook last van wallen (en hangende oogleden) heb. En ja, daar baal ik af en toe behoorlijk van.
Toevoeging: de aambeien zalf is er ook in gel en minder 'dik' om uit te smeren.
Drink je voldoende water? En verder denk ik dat het ook wel genetisch bepaald is. Mijn moeder had er vrij vroeg last van en ik merk dat ik zelf ook last van wallen (en hangende oogleden) heb. En ja, daar baal ik af en toe behoorlijk van.
Toevoeging: de aambeien zalf is er ook in gel en minder 'dik' om uit te smeren.
vrijdag 25 januari 2013 om 20:46
Ik heb sinds kort concealer, voor zover ik weet is het om donkere kringen weg te werken onder je ogen, en dat werkt perfect! Denk niet dat het de oplossing is voor zogenaamde zakjes... Maar het is al vanaf een paar euro te koop, dus je zou het gewoon eens kunnen proberen.
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:12
Ik heb wel een oogcreme waar olie in zit wat je in masseert. Door die massage moeten je wallen dan verdwijnen. Op sommige dagen lukt dat wel.
Ik let trouwens ook heel erg op of mijn wenkbrauwen nog goed staan: in vorm en ik kleur ze ook ietsje donkerder. Daar krijg je ook een blik van die iets wakkerder is.
Sperti lijkt me voor tijdelijk wel een oplossing, maar niet voor elke dag. Het is er toch niet echt voor gemaakt, zeg maar. Ik weet wel dat modellen het gebruiken bij fotoshoots.
Ik let trouwens ook heel erg op of mijn wenkbrauwen nog goed staan: in vorm en ik kleur ze ook ietsje donkerder. Daar krijg je ook een blik van die iets wakkerder is.
Sperti lijkt me voor tijdelijk wel een oplossing, maar niet voor elke dag. Het is er toch niet echt voor gemaakt, zeg maar. Ik weet wel dat modellen het gebruiken bij fotoshoots.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:17
Volgens mij is tegen het krijgen van wallen niet zoveel te doen. Net als bij het onstaan van rimpels is dit grotendeels genetisch bepaald. Dingen als gezond leven, voldoende drinken, goed smeren en voldoende slaap kunnen wel helpen om het enigzins te verminderen. Maar volgens mij helpt dat maar voor 10% en is 90% genetisch bepaald. Heb dat tenminste wel eens ergens gelezen.
Voor camouflage gebruik je idd een goede concealer.
Voor camouflage gebruik je idd een goede concealer.
vrijdag 25 januari 2013 om 21:25
http://www.goeievraag.nl/ ... erwijder-wallen-ogen.7431
Allergieën tegengaan, met het hoofd hoger gaan liggen, slaap genoeg nemen, afvallen helpt ook, maar je moet je er niet teveel van voorstellen.
Het kán overigens wel wat minder worden maar het gaat niet helemaal weg. Daarvoor heb je een oogliftoperatie nodig.
Allergieën tegengaan, met het hoofd hoger gaan liggen, slaap genoeg nemen, afvallen helpt ook, maar je moet je er niet teveel van voorstellen.
Het kán overigens wel wat minder worden maar het gaat niet helemaal weg. Daarvoor heb je een oogliftoperatie nodig.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 25 januari 2013 om 21:34
Bij mij is het echt sinds mijn jongste kind gekomen. Uiteraard kan dat ook aan mijn genen liggen, dat het nu pas zich openbaart. Ik slaap nog steeds zo licht; hoor alles, zoals het borrelen van de verwarming als ie bijspringt. Ik zag laatst op een show wel dat ze ook filler in wallen kunnen spuiten (plumping?) maar ik zag eerlijk gezegd helemaal geen verschil...
zondag 27 januari 2013 om 13:17
Ik heb er ook last van, al van jongs af en aan en het is vooral te zien wanneer ik slecht geslapen heb.
Concealer is een goede tip, die ga ik ook uitproberen!
Voor een blijvende oplossing zal je misschien bij een plastische chirurg terecht kunnen. Ik zou het zelf niet doen, naar een plastische chirurg voor mijn wallen, maar kan me voorstellen dat als iemand het echt heeeel erg heeft, dat het een oplossing kan zijn.
Een andere tip die ik ook eens gehoord heb is om wattenschijfjes in de diepvries te leggen en 's ochtends op je ogen/wallen te leggen.
Concealer is een goede tip, die ga ik ook uitproberen!
Voor een blijvende oplossing zal je misschien bij een plastische chirurg terecht kunnen. Ik zou het zelf niet doen, naar een plastische chirurg voor mijn wallen, maar kan me voorstellen dat als iemand het echt heeeel erg heeft, dat het een oplossing kan zijn.
Een andere tip die ik ook eens gehoord heb is om wattenschijfjes in de diepvries te leggen en 's ochtends op je ogen/wallen te leggen.
zondag 27 januari 2013 om 13:30
http://jetskeultee.nl/200 ... en-oplossing-voor-wallen/