Mode & Beauty alle pijlers

waterproof camouflage creme

14-12-2015 09:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie een camouflage creme die littekens bedekt die ook waterproof is? Het is voor in het zwembad. Alvast bedank voor als je een idee hebt.
Catrice heeft een waterproof concealer. Maar als jij aan je gezicht gaat zitten (droog wrijven etc) blijft het niet zitten.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 14 december 2015 @ 10:39:

Catrice heeft een waterproof concealer. Maar als jij aan je gezicht gaat zitten (droog wrijven etc) blijft het niet zitten.

Het gaat om een litteken op mijn been. Dus als ik uitkijk met droogwrijven dan zou het tijdens het zwemmen wel redelijk blijven zitten?

Catrice is toch bij Kruidvat te koop?
Waarom wil je een litteken op je been verbergen? Dat is toch helemaal niet erg?
Op dit moment vind ik het wel erg. Het gaat om littekens bij mijn liezen. Die littekens zijn nu nog erg donker en niet mooi, maar gaan waarschijnlijk nog wel minder worden. Maar in de tussentijd zou ik er misschien dus iets op willen doen, als dat gaat.
Ik zou dan eerder een broekje aandoen met pijpjes. Anders maak je je de hele tijd zorgen of die camouflage wel blijft zitten.
Bij je liezen heb je ook kans dat het wegschuurt met lopen ed.

Je zou eens op tatoeage cover Cream kunnen googelen, dat gebruiken artiesten/modellen ook als ze hun tattoo's een keer voor werk moeten bedekken..
Coverderm en Dermablend zijn wat bekende high-duty concealers (worden ook voor tattoos gebruikt), maar ik weet niet of deze waterproof zijn. Misschien eens op de websites kijken?

Concealer in de liezen gaat sowieso slecht blijven zitten, door het schuren bij het lopen. Dan lijkt een badpak met pijpjes of overrokje mij gemakkelijker.
Ik heb zo'n hele set van dermacolor! Geloof onderdeel van kryolan... mega goed spul en bedekt echt álles. Ik heb dit setje nog van de tijd dat ik een jaartje huidtherapie studeerde... niet duur, maar werkt echt perfect!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven