waterproof camouflage creme
maandag 14 december 2015 om 10:50
quote:Maaique schreef op 14 december 2015 @ 10:39:
Catrice heeft een waterproof concealer. Maar als jij aan je gezicht gaat zitten (droog wrijven etc) blijft het niet zitten.
Het gaat om een litteken op mijn been. Dus als ik uitkijk met droogwrijven dan zou het tijdens het zwemmen wel redelijk blijven zitten?
Catrice is toch bij Kruidvat te koop?
Catrice heeft een waterproof concealer. Maar als jij aan je gezicht gaat zitten (droog wrijven etc) blijft het niet zitten.
Het gaat om een litteken op mijn been. Dus als ik uitkijk met droogwrijven dan zou het tijdens het zwemmen wel redelijk blijven zitten?
Catrice is toch bij Kruidvat te koop?
maandag 14 december 2015 om 11:02
maandag 14 december 2015 om 11:17
Coverderm en Dermablend zijn wat bekende high-duty concealers (worden ook voor tattoos gebruikt), maar ik weet niet of deze waterproof zijn. Misschien eens op de websites kijken?
Concealer in de liezen gaat sowieso slecht blijven zitten, door het schuren bij het lopen. Dan lijkt een badpak met pijpjes of overrokje mij gemakkelijker.
Concealer in de liezen gaat sowieso slecht blijven zitten, door het schuren bij het lopen. Dan lijkt een badpak met pijpjes of overrokje mij gemakkelijker.