Mode & Beauty alle pijlers

welke rouge?

28-01-2015 11:32 8 berichten
Ik zie in de winkels zoveel liggen dat ik echt niet weet welke ik het best kan kopen!

Ik wil graag een vleugje en geen roze wangen.

Zelf heb ik een wat donkere huid
Advies vragen in de winkel zelf lijkt me het handigst. Dan kun je direct aangeven wat je budget is en wat je ervan verwacht.
Ik heb er eentje van de hema. Een wet and dry iets. Heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Bourjois, is geen poeder en zit in een rond blikje. Als ik het zo zie kun je die ook in Nederland krijgen. Is een subtiel kleurtje wat je zo subtiel of heftig aan kunt brengen als je wilt.

Ga eens naar de speciaalzaak en laat je adviseren. De ene huid is de andere niet.

Het kan wel zijn dat je een wat donkerdere huid hebt maar eea is afhankelijk van je ondertoon.

Er is zoveel te verkrijgen in verschillende prijsklassen... daar is zo geen eenduidig antwoord op te geven
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:haakje schreef op 28 januari 2015 @ 13:52:

Ik heb er eentje van de hema. Een wet and dry iets. Heel fijn.Gisteren ook gekocht. Heel tevreden. Net zo goed als mijn Douglas ding van 40 euro.
Essence heeft mooie blushes..silky touch nog wat.

Catrice heeft er eentje met 4 kleurtjes. Ook mooi.

Deze zijn niet duur en ik zou er gewoon paar kopen en proberen.
Wat versta je onder een "wat donkere" huid? Wat voor de ene een knalkleur zou zijn zou bij de gemiddelde donkere dame een vleugje kleur zijn. Ga anders eens naar de Etos en probeer eens het merk Black Opal. Als je daar hebt gekeken kan ja ook nog alle andere drogisterij merken afgaan. Er zit vast wel iets tussen wat je mooi vind. Als je het toch niet mooi vind heb je er in ieder geval niet de hoofdprijs voor betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven