Mode & Beauty alle pijlers

Welke zelfbruiner?

28-05-2013 13:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelfbruiners een beetje eng. Al die (chemische?) middelen vertrouw ik niet. Ik ga nog liever naar de zonnebank.
Ik gebruik L'oreal Sublime Bronze, een pompje. Hij is voor gezicht én lichaam, maar vind het een beetje link om 'm zó op mijn gezicht te smeren, dus ik gebruik een klein beetje en meng dat met mijn dagcréme. Ben er tevreden over! Krijg er een mooi tintje van. Ik had wel wa vlekken maar dat was mijn eigen schuld ( niet goed utigesmeerd) Ik had vlekken bij mijn voeten/enkels. Waar je enkel overloopt in je voet zegmaar, en in de plooi van mijn arm/elleboog.

Verder zag het er super uit, ben heel tevreden! En het winterse is er in ieder geval af
Ik heb hem uitgeprobeerd, did l'Oreal en hij werkt prima inderdaad. Kreeg complimenten over mijn bruine benen zondag

En je smeert toch ook dagcreme en foundation?
quote:rianne72 schreef op 11 juni 2013 @ 12:21:

Ik vind zelfbruiners een beetje eng. Al die (chemische?) middelen vertrouw ik niet. Ik ga nog liever naar de zonnebank.

Meen je dat nou? De zonnebank is zwaar kankerverwekkend

niet gehoord van de grote toename huidkankergevallen veroorzaakt door de zonnebank de laatste jaren?

DHA is een ingrediënt wat al lange tijd wordt gebruikt. Onderzoeken hebben geen nadelige gevolgen aangetoond van dit ingrediënt en het is een prima alternatief voor de zon-gebruinde huid.

Alleen spraytans daar is discussie over omdat je dan kans hebt dha in te ademen en dat schijnt dan weer wel schadelijk te zijn. Maar dat is nog niet bewezen ofzo. Als smeert zit je dus goed.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 11 juni 2013 @ 12:25:

Ik heb hem uitgeprobeerd, did l'Oreal en hij werkt prima inderdaad. Kreeg complimenten over mijn bruine benen zondag

En je smeert toch ook dagcreme en foundation?Fijn dat het bevalt! heb toevallig zaterdag de drops van Collistar voor benen/lichaam aangeschaft en moet zeggen vind het fijn spul! wel prijzig, maar vind dat het bij m'n voeten geleidelijk verloopt wat met sommige minder is haha..
Ik heb op jullie advies de Kruidvat notenmelk bruin zonder zon gekocht. Echt geweldig. Ruikt lekker en mIjn benen zijn heel natuurlijk bruin. Je hebt maar een klein beetje nodig en het droogt lekker snel.
Ik gebruik ook de kruitvat notenmelk. Ziet er heel natuurlijk uit.
Ohja, misschien de volgende keer die proberen.. Eerst eens deze opmaken
quote:kabouterpuntmuts schreef op 11 juni 2013 @ 12:25:

En je smeert toch ook dagcreme en foundation?Als ik de zelfbruiner gebruik meng ik 'm met mijn gewone dagcréme. ( ik gebruik de zelfbruiner alleen 's avonds) Maar als make-upbasis gebruik ik overdag getinte dagcréme en dat poeder ik af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven