Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb nu echt een mascara die niet uitloopt, niet vlekt en en moeilijk af te halen is...
https://goo.gl/images/wYW5X2

Bizar
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met sugarbearhair?
Wordt je haar echt voller en gezonder?
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 08:45
Iemand ervaring met sugarbearhair?
Wordt je haar echt voller en gezonder?
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Toch alleen via internet te verkrijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goedkopere versie gevonden die ik ga proberen. In die beertjes zit 5000mcg en die moet je 2keer per dag slikken.

Heb nu pillen gevonden bij vitaminesperpost.nl waar 10.000 microgram inzit die moeten 1xdaags. Zijn 4 keer zo goedkoop en als je meer potjes besteld worden ze nog goedkoper. Ik ga het gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 10:03
Ik heb een goedkopere versie gevonden die ik ga proberen. In die beertjes zit 5000mcg en die moet je 2keer per dag slikken.

Heb nu pillen gevonden bij vitaminesperpost.nl waar 10.000 microgram inzit die moeten 1xdaags. Zijn 4 keer zo goedkoop en als je meer potjes besteld worden ze nog goedkoper. Ik ga het gewoon proberen.
En hoe heet het daar?
Lijkt me sterk dat die haarvitamines werken en op youtube zijn ook veel reviews te vinden waarbij mensen het over een scam hebben. Denk dat het meer een placebo effect geeft tenzij je wellicht echt tekorten hebt aan de vitamines die erin zitten. En hoe weet vitamine D en B12 nou dat die naar de haren moeten terwijl je die andere vitamine D3 en B12 slikt om klachten als vermoeidheid wil voorkomen/oplossen?
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
23-05-2018 11:15
En hoe heet het daar?
Biotine
Alle reacties Link kopieren
marsssie schreef:
24-04-2018 22:54
Wie weet er een goed middel tegen kloven in hielen en zeer droge handen?
Nu het weer, zondersokkenweer is, springen ze er weer in..auwwww

Ik gebruik deze voor m'n hielen, ellebogen en nagelriemen ... Hij kost 15 euro, maar ik heb hem nu al bijna een jaar en hij is nu pas voor de helft leeg, terwijl ik hem toch wel een paar keer per week gebruik.

https://www.skins.nl/le-baume.html
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat pillen voor je haar al net zo veel kans hebben op echt resultaat als pillen voor je lijn, als er al effect is dan nog niet eens perse op de plaats waar je hoopte
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-05-2018 16:38
ik denk dat pillen voor je haar al net zo veel kans hebben op echt resultaat als pillen voor je lijn, als er al effect is dan nog niet eens perse op de plaats waar je hoopte
Ik zou het er ook niet op gokken hoor!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 08:45
Iemand ervaring met sugarbearhair?
Wordt je haar echt voller en gezonder?
Toevallig ben ik bijna klaar met het eerste potje! Ik moet zeggen dat het werkt maar dat is ook omdat ik het heel makkelijk vind om ze in te nemen en ze lekker zijn. Ik merk dat mijn wimpers veel langer zijn, mijn haar is glanzender en valt mooier. Het is ook langer geworden, merk alleen nog niet veel qua volume. Maar ik blijf ze zeker slikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dus te zeggen dat ik geen dag oversla wat ik met andere grote vitaminepillen bijvoorbeeld wel had.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Swiss Huid, Haar, Nagels voor mijn haar en het maakt wel degelijk verschil. Het viel heel erg uit en dat is nu over en ik heb weer een volle bos haar.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
23-05-2018 22:17
Ik gebruik Swiss Huid, Haar, Nagels voor mijn haar en het maakt wel degelijk verschil. Het viel heel erg uit en dat is nu over en ik heb weer een volle bos haar.
Fijn! Hoeveel microgram biotine zit daar in? Hoe snel merkte je verandering?
Alle reacties Link kopieren
mademoiselle83 schreef:
23-05-2018 17:23
Toevallig ben ik bijna klaar met het eerste potje! Ik moet zeggen dat het werkt maar dat is ook omdat ik het heel makkelijk vind om ze in te nemen en ze lekker zijn. Ik merk dat mijn wimpers veel langer zijn, mijn haar is glanzender en valt mooier. Het is ook langer geworden, merk alleen nog niet veel qua volume. Maar ik blijf ze zeker slikken.
Leuk zeg, ik hoop dat ik net zo enthousiast word!
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 22:42
Fijn! Hoeveel microgram biotine zit daar in? Hoe snel merkte je verandering?
Volgens mij zit er n swisse 2000 mcg
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 08:45
Iemand ervaring met sugarbearhair?
Wordt je haar echt voller en gezonder?
Ik heb het gisteren besteld, moet vandaag binnenkomen.
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja, in Swisse zit 2000 mcg biotine, plus nog andere vitamines en mineralen en kruiden.
Ik bleek 's zomers mijn armharen met Jolen bleach cream (te bestellen via o.a. Bol). Heel fijn spul!
Heeft iemand hier ervaring met

Nivea Cellular Anti-Age Volume Filling Pearls

Werkt t echt, zie je verschil of is het met preventief?
Vraag me wel eens af of er überhaupt iets werkt...

Hoop op goede ervaringen hihi
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
24-05-2018 12:06
Ja, in Swisse zit 2000 mcg biotine, plus nog andere vitamines en mineralen en kruiden.
Die deed bij mij dus helemaal niets...
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
ik ga net een Paula's Choice anti-aging product gebruiken... ben in een hoopvolle bui geloof ik
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van Etos de brightening concealer gekocht ... en ik ben om!

De perfecte lichte kleur voor een bleekneusje als ik ... hij droogt niet snel op, je kan hem perfect aanbrengen/blenden en blijft urenlang goed zitten. Happy, happy!


https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... aler-light
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
07-02-2018 10:39
Ongeveer 5/6 weken nu.
Ben alleen bang dat het zo ongelijk blijft....ze hoeven niet langer nu namelijk :-)
Ik ben ondertussen alweer een tijdje met het wimperserum gestopt, maar merk nu dat mijn wimpers weer de gewone lengte hebben, als toen ik er mee begon. Het is dus niet blijvend, of ligt het aan mij?
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
11-06-2018 11:56
Ik ben ondertussen alweer een tijdje met het wimperserum gestopt, maar merk nu dat mijn wimpers weer de gewone lengte hebben, als toen ik er mee begon. Het is dus niet blijvend, of ligt het aan mij?
Dst wimperserum zorgt er voor dat je wimpers sneller groeien. Wimpers hebben een bepaalde tijd voordat ze uitvallen (bijv 1 maand, ik noem maar wat) maar omdat ze door het serum sneller groeien worden ze langer in die maand tijd.
Uiteraard stopt dit effect wanneer je er mee stopt.

Ik heb het vorig jaar ook een tijdje gebruikt maar ik vond het niet mooi (ongelijke haartjes, te lang) en ben gestopt. Zou het nu ook nooit meer gebruiken gezien de mogelijke bijwerkingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven