Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
06-01-2020 13:54
ik

Heb je trouwens de PC Omega nachtcreme al gebruikt? Ik heb em hier staan, ga em vanavond toch alvast gebruiken (wil eerst die Resist eigenlijk opmaken).
Ik stel mijn mening over de nachtcrème bij, Lady. Ik dacht in eerste instantie dat ik hem rijker en voller vond dan mijn gebruikelijke moisturizer, maar daar kom ik van terug. Het is een bijzondere textuur, maar eenmaal op je huid voelt het bijna alsof je niets op hebt. Alsof hij helemaal in je huid verdwijnt. Maar het voelt wel goed. Voor een echt droge huid is het denk ik te weinig.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke, ik heb em 1x gebruikt. Voelt minder rijk dan de donkerblauwe Resist maar ik vond em wel prettig eigenlijk. Ik heb geen last van droge huid, eerder gecombineerd.

Ik had vorige maand het Rehydrating Moisture Masker gekocht en die gebruik ik nu ook een paar keer per week ipv nachtcreme. Ik vind het heerlijk spul:

https://www.paulaschoice.nl/nl/rehydrat ... cgid=masks
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schilferige/droge hoofdhuid. Heb om te proberen, de Kruidvat Baby Haarlotion gekocht. Geen jeuk meer en de schilfers zijn ook zo goed als verdwenen. :)

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-h ... p/1127197
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaring met wimperserum Aphro celina. Dagelijks gebruikt sinds begin december en mijn wimpers zijn echt duidelijk langer en voller. Ben nu ff gestopt omdat ze nu iets te lang worden.

Heeft iemand toevallig ervaring met de Dior backstage foundation?
Alle reacties Link kopieren
Als je met zo’n serum stopt, zijn je wimpers na een tijdje weer zoals voor je begon. Je kunt het het beste om de paar dagen blijven gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier hè
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, ga het vanavond helemaal doorlezen! En hopelijk niet teveel kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu Kikilash, en mijn wimpers zijn nu 1 tot 1,5 cm lang volgens de man.
Alle reacties Link kopieren
Lashcode
Iemand ervaring?
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke tips?
Ja het is inderdaad al veel te lang, veel te rustig hier.

Ik gebruik zelf sinds kort 2 fijne producten van Catrice voor een mooie glow op mijn gezicht: Ten!Sational 10 In 1 Dream Primer en Sungasm pore Refining Tinted Mousse. Van die laatste kom ik er nu achter dat dit zo te zien een limited edition product was van deze zomer. Hmm, snel nog ff inslaan dus.
Ik blijf toch gewoon lekker m'n tips delen hoor 😉 van de week een proefje gehad van L'occitaine Immortelle reset overnight reset oil-in-serum. Na de 1e nacht gebruiken dacht ik de volgende middag in de spiegel: wat zie ik er goed uit. Later kwam het besef dat ik dit serum gebruikt had die nacht ervoor. Heb dus echt het gevoel dat het direct zorgde voor een frissere huid/uitstraling en dat m'n lachrimpeltjes/kraaienpootjes minder aanwezig zijn. De reviews online zijn ook bizar goed. Het is wel een duur product dus ik twijfel nog om daadwerkelijk een flesje te bestellen. Werkt het echt zo goed of verbeeld ik het mij?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed muisje. Het is wel een duur goedje.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n pad, zo'n vezelig ding dat wordt verondersteld je make up te verwijderen zonder product. Alleen water. Ik heb het niet zo op die dingen, maar dit kreeg ik cadeau bij een bestelling. Hij is van Revolution, dus kan nooit duur zijn.
Ik was toch nieuwsgierig, dus gisteren geprobeerd. Ik gebruik best veel make-up, foundation, poeder, blush, oogschaduw, mascara, lippenstift, you name it. En verrek... het werkt! Alles weg! Ik heb wel mijn normale cleanser nog gebruikt, maar de stap van eerst make up verwijderen met olie kan dus overgeslagen worden. Daarna heb ik het ding onder de kraan met wat shampoo schoon gespoeld en binnen een mum van tijd was het weer compleet schoon! Kan trouwens ook gewoon in de wasmachine.
Één nadeel: ik heb wel het idee dat het niet zo zacht is voor de huid als mijn normale ritueel met olie. Ik heb er een gevoelige rode plek onder mijn ene oog aan over gehouden, dus volgende keer iets voorzichtiger doen.
Ik denk niet dat het mijn olie gaat vervangen, maar het kan af en toe zeker handig zijn en het werkt dus echt!

https://www.boozyshop.nl/revolution-ski ... olution%20&

Zoiets dus. Al is de mijne wit en rond.
jufjoke wijzigde dit bericht op 29-12-2020 17:25
6.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Muisje32 schreef:
28-12-2020 22:54
Ik blijf toch gewoon lekker m'n tips delen hoor 😉 van de week een proefje gehad van L'occitaine Immortelle reset overnight reset oil-in-serum. Na de 1e nacht gebruiken dacht ik de volgende middag in de spiegel: wat zie ik er goed uit. Later kwam het besef dat ik dit serum gebruikt had die nacht ervoor. Heb dus echt het gevoel dat het direct zorgde voor een frissere huid/uitstraling en dat m'n lachrimpeltjes/kraaienpootjes minder aanwezig zijn. De reviews online zijn ook bizar goed. Het is wel een duur product dus ik twijfel nog om daadwerkelijk een flesje te bestellen. Werkt het echt zo goed of verbeeld ik het mij?
Klinkt goed! Het is wel duur en bovendien heb ik nog het één en ander aan huidverzorging staan wat ik eerst op wil maken. Maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt!
Alle reacties Link kopieren
Iemand een tip voor een lipgloss met een koel vleugje nude/ perzik kleur? Of een subtiele koele lippenstift? Ik wil soms wel eens iets glanzendere lippen zonder teveel onnatuurlijk kleur- of glans effect. De meeste lipgloss hebben iets te veel glitter voor mijn leeftijd. Of is lipgloss dragen als je 30 bent echt not done?


Qua tips vind ik de aloë Vera dagcrème van Holland and Barrett echt geweldig. En ik gebruik nu Revitalift serum van L'Oréal Paris en dat is echt het beste spul ooit. Gebruik het een aantal weken en zie echt groot verschil.
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Nou we toch weer bezig zijn: ik heb een bijna volle flacon Meditopics AHA 12% glycolzuur exfoliant weggedaan. Ik heb geen eerdere ervaringen met het merk of het product, maar jeetje! Het leek wel of ik behangplak op mijn gezicht smeerde! Taaie dikke witte crème, die zich nauwelijks fatsoenlijk liet verspreiden over mijn gezicht.
Toegegeven: toen ik het kocht, had ik me vergist; ik bleek nog een exfoliant te hebben staan die ik eerst op wilde maken. Het heeft dus erg lang in mijn voorraadkast gelegen, misschien wel anderhalf jaar. Maar het product was ongeopend, dus ik waagde het erop. Weten wij veel hoe oud een product is wat je in de winkel koopt? Dat schijnt je te kunnen checken, maar ik weet niet precies hoe.
Maar goed, echt niet fijn en ik ga me niet dagelijks kwellen. Weg ermee. Maar misschien was het dus gewoon te oud en is het anders een prima product. Dat ga ik alleen niet uitproberen door het nogmaals te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
ZonnedauwRegenboog schreef:
29-12-2020 17:27
Iemand een tip voor een lipgloss met een koel vleugje nude/ perzik kleur? Of een subtiele koele lippenstift? Ik wil soms wel eens iets glanzendere lippen zonder teveel onnatuurlijk kleur- of glans effect. De meeste lipgloss hebben iets te veel glitter voor mijn leeftijd. Of is lipgloss dragen als je 30 bent echt not done?


Qua tips vind ik de aloë Vera dagcrème van Holland and Barrett echt geweldig. En ik gebruik nu Revitalift serum van L'Oréal Paris en dat is echt het beste spul ooit. Gebruik het een aantal weken en zie echt groot verschil.
Natuurlijk kun je gloss dragen, dat kan altijd. Ik heb alleen geen tips omdat ik het zelf niet draag. Omdat ik het niet prettig vind dragen, niet omdat ik mezelf te oud vind met mijn 44 jaar!
Als ik meer glans wil dan een 'gewone' lippenstift biedt, kies ik deze van Deborah Milano.

https://www.douglas.nl/productbrand_842 ... PUQAvD_BwE

Het is dus geen gloss, maar een vloeibare lipstick, die je even laat drogen en er dan de transparante gloss overheen doet. Zo heb je glans én houdbaarheid. Ik heb kleur 12, die is vrij warm, en 16, nude beige. Die laatste is misschien iets voor jou dan?
Jufjoke schreef:
29-12-2020 17:19
Ik heb zo'n pad, zo'n vezelig ding dat wordt verondersteld je make up te verwijderen zonder product. Alleen water. Ik heb het niet zo op die

https://www.boozyshop.nl/revolution-ski ... olution%20&

Zoiets dus. Al is de mijne wit en rond.


ik heb een aantal van dit soort doekjes van de action. Ze zijn roze en zitten in een koker, kosten nog geen euro en ik gooi ze na 1x gebruik in de wasmand en was deze nu mee als ik mijn truien en vesten uitwas. Maak ze wel nog even schoon met water en een beetje shampoo voor ze de was in gaan zodat er niet dagenlang make-up op het doekje zit en ook omdat ze met lichte vesten in 1 was gaan. Ik kan ze niet vergelijken met wat jij nu gebruikt maar voor die euro is het het proberen waard. Ik heb ze echt al jaren en tig keer uitgewassen en ze blijven goed.

Ik zou graag de bare minerals willen proberen maar vind kleur bepalen lastig. Onlangs heb ik een paar teleway behandelingen ivm coupe rose gehad dus het meest roze is wel uit mijn huid verdwenen. Zou ik dan toch voor de roze ondertoon moeten gaan en als ik ga voor de roze ondertoon, dan twijfel ik weer tussen fairly medium en medium.
Misschien dat ik beter kan wachten tot de winkels weer opengaan.

Kabuki kwasten van de HEMA of Kruidvat zijn deze ook goed of beter een duurdere van Douglas?
https://www.beautyill.nl/2017/02/action ... -dupe.html

Deze bedoel ik.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:38
3.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Renée, kun je van Bareminerals ook niet testers bestellen? Bijvoorbeeld een setje van mini's in light, of in medium of wat dan ook?
Zonde om de verkeerde kleur te nemen.
Let op dat couperose niet de ondertoon in je huid bepaalt. Kijk dus niet te veel naar de plaatsen waar je couperose zit, maar naar de rest van je gezicht. Zie je dan een meer koele of een meer warme kleur? Overigens zal Bareminerals ongetwijfeld ook neutraal hebben, voor de mensen die niet echt duidelijk koel maar ook niet echt duidelijk warm zijn (ik dus).
Voor mezelf kies ik bij voorkeur neutraal, dat past me meestal het beste. Maar als ik zou moeten kiezen tussen net iets meer warm of net iets meer koel, dan ga ik voor warm. Dat zou ik in gedachten houden. Nét een vleugje warmer dan je huidskleur is meestal flatterender dan net een vleugje koeler. Te koel wordt snel grauw.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
29-12-2020 18:17
https://www.beautyill.nl/2017/02/action ... -dupe.html

Deze bedoel ik.
Ik heb een berg van deze doekjes gekocht op Alie. Precies dezelfde. Ze gaan bij mij altijd mee met de 60 of 90 graden was. Dan zijn alle make-up vlekken er wel echt uit. Ideaal. En ze maken mijn gezicht echt goed schoon.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
mijn elektrische wimperkruller
Jufjoke schreef:
29-12-2020 18:36
Renée, kun je van Bareminerals ook niet testers bestellen? Bijvoorbeeld een setje van mini's in light, of in medium of wat dan ook?
Zonde om de verkeerde kleur te nemen.
Let op dat couperose niet de ondertoon in je huid bepaalt. Kijk dus niet te veel naar de plaatsen waar je couperose zit, maar naar de rest van je gezicht. Zie je dan een meer koele of een meer warme kleur? Overigens zal Bareminerals ongetwijfeld ook neutraal hebben, voor de mensen die niet echt duidelijk koel maar ook niet echt duidelijk warm zijn (ik dus).
Voor mezelf kies ik bij voorkeur neutraal, dat past me meestal het beste. Maar als ik zou moeten kiezen tussen net iets meer warm of net iets meer koel, dan ga ik voor warm. Dat zou ik in gedachten houden. Nét een vleugje warmer dan je huidskleur is meestal flatterender dan net een vleugje koeler. Te koel wordt snel grauw.


Dank je wel voor je uitgebreide post. Er is een starterskit maar die kost ook nog € 30. Ik heb of had veel last van couperose mn wangen en ligt op mijn neus. Of ik nou een warme of koele kleur heb vind ik zelf moeilijk te bepalen. In kleding en make up zie ik het dan weer wel en daar staan koele kleuren mij beter. De poeder die ik nu heb is ook iets warmer en ik ben het wel met je eens dat koel gauw grauw wordt. Dan nog twijfel ik tussen medium en medium fairly.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 19:16
0.14% gewijzigd
Jufjoke schreef:
29-12-2020 18:36
Renée, kun je van Bareminerals ook niet testers bestellen? Bijvoorbeeld een setje van mini's in light, of in medium of wat dan ook?
Zonde om de verkeerde kleur te nemen.
Let op dat couperose niet de ondertoon in je huid bepaalt. Kijk dus niet te veel naar de plaatsen waar je couperose zit, maar naar de rest van je gezicht. Zie je dan een meer koele of een meer warme kleur? Overigens zal Bareminerals ongetwijfeld ook neutraal hebben, voor de mensen die niet echt duidelijk koel maar ook niet echt duidelijk warm zijn (ik dus).
Voor mezelf kies ik bij voorkeur neutraal, dat past me meestal het beste. Maar als ik zou moeten kiezen tussen net iets meer warm of net iets meer koel, dan ga ik voor warm. Dat zou ik in gedachten houden. Nét een vleugje warmer dan je huidskleur is meestal flatterender dan net een vleugje koeler. Te koel wordt snel grauw.


Dubbel
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 19:17
19.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven