Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke, ik gebruik nu de mineral powder van Mintenz. Daar kun je via de site wel allerlei proefjes bestellen. Kost ook bijna niets. Ik gebruikte eerst bareMinerals, erg tevreden over maar Mintenz is net zo goed, en goedkoper.
Renee* schreef:
29-12-2020 18:46
Dank je wel voor je uitgebreide post. Er is een starterskit maar die kost ook nog € 30. Ik heb of veel last van couperose mn wangen en ligt op mijn neus. Of ik nou een warme of koele kleur heb vind ik zelf moeilijk te bepalen. In kleding en make up zie ik het dan weer wel en daar staan koele kleuren mij beter. De poeder die ik nu heb is ook iets warmer en ik ben het wel met je eens dat koel gauw grauw wordt. Dan nog twijfel ik tussen medium en medium fairly.
https://www.douglas.nl/Make-up-Teint-Fo ... 82579.html

Als ik van deze kaart af ga (even met de pijltjes verder klikken) zie ik dat fairly medium onder 'fair' is geclassificeerd. Dat lijkt me een groot verschil met medium!
Misschien zie je het hier beter op

https://www.google.com/search?q=medium+ ... 74NAZL5SSM
Krulliebollie73 schreef:
29-12-2020 18:43
Ik heb een berg van deze doekjes gekocht op Alie. Precies dezelfde. Ze gaan bij mij altijd mee met de 60 of 90 graden was. Dan zijn alle make-up vlekken er wel echt uit. Ideaal. En ze maken mijn gezicht echt goed schoon.

Ja fijne doekjes zijn het hè.

Maar ben jij in het echt ook een krullebollie? Dan is dit ook zeker wat voor jou https://www.douglas.nl/productbrand_520 ... VkQAvD_BwE

Bij het wassen met deze kam ronddraaiende bewegingen over je hoofdhuid maken en je krijgt er nog stevige krullen van. Ik doe het in banen, begin links, van voor naar achter, en eindig dan rechts.
Niet droogwrijven en ook niet kammen maar het water eruit knijpen en Ik gebruik deze nu een paar weken en ik merk het als ik het niet heb gebruikt want meer slag en veel pluis ipv krullen.

Ook trouwens voor koffiedoosje hierboven die last heeft van schilfers. Ik heb seborisch eczeem en het lijkt wel of mijn hoofdhuid nu meer ademt en heb veel minder plaque en schilfers.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 19:57
1.12% gewijzigd
Lady_Day schreef:
29-12-2020 18:55
Jufjoke, ik gebruik nu de mineral powder van Mintenz. Daar kun je via de site wel allerlei proefjes bestellen. Kost ook bijna niets. Ik gebruikte eerst bareMinerals, erg tevreden over maar Mintenz is net zo goed, en goedkoper.
Renée, dit is ook een heel goede tip voor jou. Hier op het forum zitten meer fanatieke Mintenz gebruikers, waarschijnlijk allemaal overgehaald door Ladyday. ;-)

Zelf heb ik de Mintenz ook ooit besteld. Inderdaad goede prijs, echt een prima set om je kleur te bepalen en fijn spul. Niets mis mee dus. Maar zelf zweer ik toch bij vloeibare foundation.
Ik heb van Bare Minerals Medium en Medium Beige.
De ene is iets geliger dan de andere.
Ik zal morgen even kijken welke dat is.
De ene gebruik ik in de winter en de andere in de zomer en je kunt ze ook mengen.
Jufjoke schreef:
29-12-2020 18:58
Renée, dit is ook een heel goede tip voor jou. Hier op het forum zitten meer fanatieke Mintenz gebruikers, waarschijnlijk allemaal overgehaald door Ladyday. ;-)

Zelf heb ik de Mintenz ook ooit besteld. Inderdaad goede prijs, echt een prima set om je kleur te bepalen en fijn spul. Niets mis mee dus. Maar zelf zweer ik toch bij vloeibare foundation.
Ik gebruik naast Mintenz ook The Ordinary serum foundation. Mintenz meer in de zomer en TO meer in de winter. Tegenwoordig heb ik trouwens meestal alleen Laura Mercier Tinted Moisturizer op. Beetje mascara en lippenstift en klaar.
Emma95 schreef:
29-12-2020 19:00
Ik heb van Bare Minerals Medium en Medium Beige.
De ene is iets geliger dan de andere.
Ik zal morgen even kijken welke dat is.
De ene gebruik ik in de winter en de andere in de zomer en je kunt ze ook mengen.

Dan hoor ik graag welke geler is. Ik vermoed de medium beige want die staat naast de golden medium. En nu twijfel ik weer tussen medium en medium beige, de een is wel wat warmer 🤔.
Lijkt de kleur zoals het hier staat (ergens in het midden staat een kleurenoverzicht) https://www.beautylab.nl/bare-minerals-foundation/
Jufjoke schreef:

Ah dank je wel voor deze tip.
Lady_Day schreef:
29-12-2020 18:55
Ik gebruik deze ook sinds een aantal weken.

Mijn huid heeft er even aan moeten wennen (kreeg pukkels) maar dit trok na aantal dagen weg en ben nu echt meer dan tevreden!!

Ik heb een proefsetje gekocht en vanuit hier gekeken welke kleur het beste was.
Jufjoke schreef:

Dank je wel voor deze tip. Heb net de site bekeken en voor weinig geld idd testers te bestellen.

In jouw vorige post vind ik de kleur nog moeilijker te bepalen 😁 dus ga voor nu voor de mintenz.
ZonnedauwRegenboog schreef:
29-12-2020 17:27
Iemand een tip voor een lipgloss met een koel vleugje nude/ perzik kleur? Of een subtiele koele lippenstift? Ik wil soms wel eens iets glanzendere lippen zonder teveel onnatuurlijk kleur- of glans effect. De meeste lipgloss hebben iets te veel glitter voor mijn leeftijd. Of is lipgloss dragen als je 30 bent echt not done?
Ik ben 40 en draag ook gloss.

Ik heb een paar van deze. Hele fijne gloss https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/mak ... 3godKW8J4w

Nummer 8 is zonder glitter en in het echt minder roze en meer peach.
Karl_Marx schreef:
29-12-2020 18:45
mijn elektrische wimperkruller
Welke heb je?
Muisje32 schreef:
28-12-2020 22:54
Ik blijf toch gewoon lekker m'n tips delen hoor 😉 van de week een proefje gehad van L'occitaine Immortelle reset overnight reset oil-in-serum. Na de 1e nacht gebruiken dacht ik de volgende middag in de spiegel: wat zie ik er goed uit. Later kwam het besef dat ik dit serum gebruikt had die nacht ervoor. Heb dus echt het gevoel dat het direct zorgde voor een frissere huid/uitstraling en dat m'n lachrimpeltjes/kraaienpootjes minder aanwezig zijn. De reviews online zijn ook bizar goed. Het is wel een duur product dus ik twijfel nog om daadwerkelijk een flesje te bestellen. Werkt het echt zo goed of verbeeld ik het mij?
ik heb ooit een tester gekregen van een creme, toevallig ook van L’Occitane waar ik heel enthousiast van werd. Toen de creme zelf aangeschaft, rib uit mn lijf, en die viel heel erg tegen. Dus of de tester was veel meer geconcentreerd, of de formule was gewijzigd. Ik deel dit puur omdat het hetzelfde merk is. Ik heb begrepen dat ze veel fijne producten hebben, maar zou het zelf niet meer kopen voor die prijs.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Ik draag zelf ook niet vaak gloss, maar als ik er een draag is het deze: Gloss Effet 3D lipgloss - 03 Brun Rosé Academic van Bourjois. Kleur is heel mooi en natuurlijk, maar hij is wel heel glossy dus in mijn geval draag ik m alleen op feesten en partijen. Helaas niet langhoudend.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
meisje22 schreef:
29-12-2020 20:00
Welke heb je?

Ik kende het niet maar op deze site staan er een paar https://www.masker24.nl/index.php?fc=mo ... asc&page=3

Oplichters!!!! Niets via deze site bestellen.
Onbetrouwbare site na googlen.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 07:54
10.27% gewijzigd
Renee* schreef:
29-12-2020 21:42
Ik kende het niet maar op deze site staan er een paar
Thanks. Wimperkrullers ken ik wel. Ik heb er zelf een van Shu Uemura.
Ik zou alleen graag vanuit ervaring willen horen welke electrische/verwarmde goed is.
meisje22 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 23:12
Reden: Link verwijderd
29.68% gewijzigd
meisje22 schreef:
29-12-2020 21:53
Thanks. Wimperkrullers ken ik wel. Ik heb er zelf een van Shu Uemura.
Ik zou alleen graag vanuit ervaring willen horen welke electrische/verwarmde goed is.

Meisje 22 wil jij de link uit jouw quote halen.

Masker24 is een onbetrouwbare site, staat op internet bekend als oplichters.
Lullig als iemand door deze post daar iets gaat bestellen.
Done
Karl_Marx schreef:
29-12-2020 18:45
mijn elektrische wimperkruller
Vertel!
MonkeyTown schreef:
29-12-2020 20:45
ik heb ooit een tester gekregen van een creme, toevallig ook van L’Occitane waar ik heel enthousiast van werd. Toen de creme zelf aangeschaft, rib uit mn lijf, en die viel heel erg tegen. Dus of de tester was veel meer geconcentreerd, of de formule was gewijzigd. Ik deel dit puur omdat het hetzelfde merk is. Ik heb begrepen dat ze veel fijne producten hebben, maar zou het zelf niet meer kopen voor die prijs.
Balen is dat zeg!! Ik twijfel ook nog wel echt. Vergeten om erbij te zetten, maar als iemand anders ervaring heeft met dit oil-in-serum hoor ik het heel graag!
Krulliebollie73 schreef:
29-12-2020 18:43
Ik heb een berg van deze doekjes gekocht op Alie. Precies dezelfde. Ze gaan bij mij altijd mee met de 60 of 90 graden was. Dan zijn alle make-up vlekken er wel echt uit. Ideaal. En ze maken mijn gezicht echt goed schoon.

Ik snap niet dat je iets, voor je gezicht nota bene, in China gaat kopen. In de EU gelden allerlei keurmerken om te voorkomen dat er troep in zit, en dat is niet voor niets. Maar liever omzeil je dat en haal je het uit een land waar ze niet aan die keurmerken hoeven te voldoen?!
Such fun!1
MarindaH schreef:
30-12-2020 16:59
Ik snap niet dat je iets, voor je gezicht nota bene, in China gaat kopen. In de EU gelden allerlei keurmerken om te voorkomen dat er troep in zit, en dat is niet voor niets. Maar liever omzeil je dat en haal je het uit een land waar ze niet aan die keurmerken hoeven te voldoen?!
De doekjes gaan in de was op 90 graden... daar kan weinig mis mee gaan. Crèmes, serums ed koop ik niet via Alie. Ik denk echt dat dit precies dezelfde doekjes zijn als die van de Action.
ach.. ik doe ook maar wat..
Renee:
Heb mijn Bare Minerals potjes even bekeken:
Medium Beige is de gelige.
Medium is meer neutraal.

Als je last hebt van couperose zou je ook Bisque of Summer Bisque kunnen proberen als concealer over die plekjes. Allebei ook van Bare Minerals.

Van Mintenz vind ik de kleur Bisque het mooist bij mij. Die zit er een beetje tussenin.
Emma95 schreef:
31-12-2020 12:46
Renee:
Heb mijn Bare Minerals potjes even bekeken:
Medium Beige is de gelige.
Medium is meer neutraal.

Als je last hebt van couperose zou je ook Bisque of Summer Bisque kunnen proberen als concealer over die plekjes. Allebei ook van Bare Minerals.

Van Mintenz vind ik de kleur Bisque het mooist bij mij. Die zit er een beetje tussenin.

Gebruik jij bare minerals en mintenz? En ook over beiden tevreden?

Zit nog te twijfelen maar bij mintenz kun je voor 2 euro monstertjes kopen. Ik denk dat ik hier mee ga beginnenn. Volgende week ga ik dan bestellen.
Hun website ziet er trouwens ook leuk uit waar je ook gratis advies kan krijgen ahv en foto die je stuurt. Dit haalt mij wel over de streep hoor
Ik had altijd bareMinerals en gebruik nu Mintenz. Ik merk geen verschil eigenlijk. Je kunt bij Mintenz ook pakketjes met proefjes bestellen. Krijg je iets van 5 kleuren. Kost bijna niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven