Mode & Beauty alle pijlers

Wimperkrultang van Dior

20-02-2020 20:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag: Wie heeft er ervaring met de wimperkrultang van Dior?

Dior vind ik een ontzettend fijn merk en nu zie ik net dat de wimperkrultang in de aanbieding is. Dan nog is die 6 keer zo duur als een simpele van de Hema dus het zou wel fijn zijn als die dan ook minstens 6 keer zo goed is. Is er iemand die mij dat kan vertellen 🙂
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-02-2020 11:14
Als je gewone mascara er al niet in één keer af krijgt, gebruik je gewoon niet de juiste reiniger. Ik verwijder eerst mijn make up met een piepklein scheutje reinigingsolie. Gewoon zachtjes mee over je hele gezicht wrijven, zonder druk. Binnen een minuut is alles eraf, waterproof of niet. Dan de olie verwijderen met een tissue en dan een gewone cleanser. Alles in no time weg zonder je huid geweld aan te doen.
Ja dat zou heel goed kunnen dat ik niet de juiste reiniger gebruik. Maar ik ben voor veel producten gevoelig dus kan veel niet gebruiken helaas.
Alle reacties Link kopieren
Elizaar schreef:
22-02-2020 12:05
Ja dat zou heel goed kunnen dat ik niet de juiste reiniger gebruik. Maar ik ben voor veel producten gevoelig dus kan veel niet gebruiken helaas.
Gewone olie toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
22-02-2020 12:37
Gewone olie toch wel?
Nee dat gaat ook niet helemaal goed.

Welke olie gebruik jij?
Alle reacties Link kopieren
Update mbt de wimperkruller: ik heb de tweezerman gekocht bij de ici paris. Die was nu in de aanbieding en 14 euro.
Ik hoop dat het was is! Ik was niet helemaal onder de indruk van de verkoopster (Er zijn 2 soorten, voor normale ogen en ronde ogen en ik kreeg eerst die voor ronde ogen) dus ben op jullie ervaringen afgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Elizaar schreef:
23-02-2020 09:57
Nee dat gaat ook niet helemaal goed.

Welke olie gebruik jij?
Kruidvat huismerk make up reinigingsolie. Kost een euro, bevat geen troep. Gewoon olie.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
23-02-2020 10:35
Kruidvat huismerk make up reinigingsolie. Kost een euro, bevat geen troep. Gewoon olie.
Heb jij daarna geen waas voor je ogen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
26-02-2020 12:21
Heb jij daarna geen waas voor je ogen.
Nee, met deze absoluut niet. Maar ik haal de olie weg met een tissue vóór ik met een normale reiniger aan de slag ga. Als ik gewoon huis-tuin-en-keuken olie gebruik, zoals slaolie of olijfolie, dan heb ik dat wel. Maar deze is bedoeld voor make up verwijderen. Geen last van.
Alle reacties Link kopieren
To, hoe bevalt je nieuwe wimperkruller?
Alle reacties Link kopieren
Airecolette1 schreef:
06-03-2020 09:04
To, hoe bevalt je nieuwe wimperkruller?
Ik heb m nog niet gebruikt. Vorige maand heb ik éénmalig een lashlift gedaan en ik heb dus nog een Krul in mijn wimpers. Ik zal morgen even proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven