Mode & Beauty alle pijlers

Wimperserum

17-06-2019 11:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, er zijn al verschillende topics over wimperserum maar allemaal van een tijd geleden :)

ik ben benieuwd welke wimperserum jullie gebruiken en hoe snel het mooie resultaten geeft...

ik zelf gebruik Miralash waar ik erg tevreden over ben maar ik vind het wel prijzig dus ik ben erg benieuwd naar jullie gebruik en resultaten en misschien welke goede adviezen :)

Groetjes,
Ik lees even mee. Heb zelf die van Kruidvat een tijdje gebruikt. Op een gegeven moment hoorde ik hier nogal negatieve dingen over en het leek niet echt te helpen, dus ben ik gestopt.
Bij die van Kruidvat merk ik dus he-le-maal niets, gebruik hem nu vier maanden.
Hiervoor Revitalash, dat werkte zeker wel, maar ben ermee gestopt omdat het te duur was.
Ik ga dus toch weer terug naar Revitalash.
Kruitvat Superlash werkte juist fantastisch. Helaas is ie er niet meer.
Gewoon een flesje careprost werkt ook heel goed. Alleen lastig te krijgen.
Die van Kruidvat werkte echt super! Alleen is het er niet meer
Careprost is net zo verboden als het Kruidvatserum.
Ik ben fan van Dutchess of Beauty
Hoezo is Careprost verboden?
Ik zweer bij Nanolash. Kost ongeveer 45€ maar je doet er een jaar mee. Had binnen 3 weken resultaat! Nu breng ik het nog maar 2x per week aan om de bereikte lengte en dikte te behouden. Vele langere en stevigere wimpers, dan voorheen.
anoniem_375659 wijzigde dit bericht op 19-06-2019 10:10
Reden: Aanvulling
3.06% gewijzigd
Ik gebruik geen wimperserum, maar een Mascara waar een wimperserum en nog veel meer vitamines inzitten. Mijn wimpers groeien nu mega snel en blijven mooi vol en gezond. Ik zweer bij deze mascara en wil nooit meer anders.

https://www.iciparisxl.nl/nl/clarins/wo ... gKhDfD_BwE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven