Winter wonderland
maandag 21 januari 2013 om 14:53
Ik ben normaal helemaal niet zo van de kou, ik heb het altijd koud!. Vind die sombere dgn helemaal niks. Ik ben pas in mijn element als de temp boven de 25 graden komt, zonnetje, lekker in de tuin zitten....heerlijk buitenleven.
Maar ik moet bekennen dat ik de sneeuw toch ook wel erg leuk vind. De wereld ziet er zo anders uit, vind de wereld nu echt mooi en het sombere is ook weg. Straks lekker met de kids erop uit en als we dan thuis komen warme chocomelk en lekker het huispak aan. Lekker knus! Ik hoor een boel mensen mopperen, dat het zo koud is en zo onhandig. Maar op deze kou kan je je kleden....extra panty onder de broek, dikke trui aan, muts en handschoenen en gaan! Genieten!
Hihi misschien stom maar ik wou het gewoon ff kwijt.
Maar ik moet bekennen dat ik de sneeuw toch ook wel erg leuk vind. De wereld ziet er zo anders uit, vind de wereld nu echt mooi en het sombere is ook weg. Straks lekker met de kids erop uit en als we dan thuis komen warme chocomelk en lekker het huispak aan. Lekker knus! Ik hoor een boel mensen mopperen, dat het zo koud is en zo onhandig. Maar op deze kou kan je je kleden....extra panty onder de broek, dikke trui aan, muts en handschoenen en gaan! Genieten!
Hihi misschien stom maar ik wou het gewoon ff kwijt.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
maandag 21 januari 2013 om 15:03
quote:Mundy schreef op maandag 21 januari 2013 14:58 Nou ik heb op zich geen problemen met de sneeuw, het ziet er mooi uit en is nog altijd beter dan regen. Helaas moet ik wel met de auto naar mijn werk en dat vind ik altijd wat minder met dit weer...Dito! Maak nogal wat kilometers, ben minstens 11 uur per dag van huis en bij drukte in het verkeer nog langer. Daarbij ben ik zwanger, loop al niet zo soepel (ivm rugklachten) en ben bang dat ik uitglijd en da's nie zo goe.
maandag 21 januari 2013 om 15:05
Nou ik ga liever met de auto dan met de fiets. ben echt een vreselijke bangerik op de fiets (met sneeuw dan he). Veel te bang dat ik ompleur. Als je me ziet fietsen ben ik net zo.n omaatje....met gangetje stapvoets en angstig kijkend. Maar goed ik hoef dan ook niet zo heel ver met de auto en dan zit je lekker warm. (aangezien ik toch echt een vreselijke koukleum ben.)
maandag 21 januari 2013 om 15:36
Ik vind het ook prachtig.En fascinerend.
Alleen toen ik vanmorgen een enorme berg sneeuw van mijn auto stond te vegen, mijn handschoenen niet mee had genomen en een bult sneeuw in mijn laars verdween dacht ik wel even aan een lekker warm zonnig strand...
Maar de kinderen vinden het geweldig, die superblije koppies als ze op de slee uit school worden gehaald, of we een sneeuwpop of iglo hebben gebouwd. Daarna warme choco maken en een plak cake. Lekker huiselijk.
Alleen toen ik vanmorgen een enorme berg sneeuw van mijn auto stond te vegen, mijn handschoenen niet mee had genomen en een bult sneeuw in mijn laars verdween dacht ik wel even aan een lekker warm zonnig strand...
Maar de kinderen vinden het geweldig, die superblije koppies als ze op de slee uit school worden gehaald, of we een sneeuwpop of iglo hebben gebouwd. Daarna warme choco maken en een plak cake. Lekker huiselijk.
maandag 21 januari 2013 om 16:54
Pcies, mijn kids zijn nu heerlijk met klasgenootjes buiten aant spelen....iets mooiers is er toch niet. Anders zitten ze binnen achter de computer en ruzieeen ze heel wat af. Zometeen komen ze binnen...moegespeeld maar voldaan, lekker met een frisse neus.Ff warm douchen, pyamaas aan en dan met gloeiende wangen op de bank.