Mode & Beauty alle pijlers

winterkleding

17-09-2012 11:35 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vind het altijd erg moeilijk om leuke winterkleding te kopen, wat ik vooral draag zijn longsleeves, soms vesten en leuke truien en soms bolero's enzo, en voor mijn gevoel lijkt het vooral in de zomer nog gemakkelijker om zomerkleding te kopen en aan te doen, want in de winter is het altijd standaard en in de winter wil ik wel graag leuke shirtjes aan enz, maar ook weer niet te kort zodat ze niet omhoog kruipen. want met zomerkleding heb je best veel shirtjes en andere dingen.

Wie van jullie heeft er hier ook problemen mee? of wat dragen jullie voornamelijk in de winter? Waar kan ik leuke winterkleding scoren en wat is echt een musthave?

heet iemand nog tips?
Ik heb ze besteld in meerder kleuren en toch maar in een M, omdat ik die de laatste tijd vaker draag en s me toch al niet goed meer past. Heb ze zowel in lange mouwen als korte mouwen gedaan maar veel kleuren waren al uitverkocht, dus ben benieuwd
Ik ben dol op winter/najaars kleding.

Bruine of zwarte laarzen onder een jurkje&maillot, gilet,of een donkere jeans(skinny of flared) met een vest(je).

Ik hou niet van de felle zomerkleding,heb al geweldige herfst setjes klaarhangen,en het 'hoog'zomer spul al opgeruimd in dozen.

Hema basic longsleeves hier ook een hele stapel zwarte voor onder een gilet of colbert.
Ik vind winterkleding juist veel makkelijker dan zomerkleding. Als het super warm is vind ik het juist moeilijk om toch netjes voor de dag te komen zonder oververhit te raken. Een korte broek vind ik gewoon niet gekleed en zal ik dus niet naar mijn werk dragen.

Met winterkleding kan ik veel beter uit de voeten. Spijkerbroeken, shirtjes, vestjes, sjaaltje, colbertjes, bloesjes, rokjes met legging/mailloot, wollen jurken, grote vesten, tuniekjes. Ik draag alles. Vooral laagjes voor het pel-effect; buiten koud binnen super warm.

Qua schoenen: enkellaarsjes, veterschoenen, hoge laarzen, sneeuwlaarsjes en natuurlijk stevige bergschoenen om in te wandelen. In de zomer doen bijna alle schoenen pijn aan mijn voeten omdat die zonder sokken worden gedragen en zweterig zijn. Slippers daar kan ik echt geen uren op lopen.

Qua kleding; geef mij de winter maar!

ps Ik vind de kleuren van nu; okergeel, bordeauxrood, bruintinten, donkergroen etc echt helemaal geweldig.
Ik heb de longsleeves binnen van de hema:) kreeg zelfs nog korting en ik moet eerlijk zeggen ze zitten lekker en passen me prima. Eindelijk shirtje die niet kort zijn maar lekker zoals ze horen! daarbij gisteren ook nog een leuk jurkje gekocht en een poncho. Ik heb nu het gevoel dat ik steeds gemakkelijker winterkleding kan scoren, spijkerbroeken heb ik meer dan genoeg.

laat de winter maar komen!
ik draag in de winter ook vaak gebreide kleding heerlijk warm en ik maak het zelf.

Je kan het zo maken hoe je het zelf wilt hebben dat is erg handig als je even niet iets leuks in de winkel kunt vinden!

Ik brei ook voor mijn familie/vrienden.

Groet susanne
quote:my_little schreef op 18 september 2012 @ 11:40:

Ik heb de longsleeves binnen van de hema kreeg zelfs nog korting en ik moet eerlijk zeggen ze zitten lekker en passen me prima. Eindelijk shirtje die niet kort zijn maar lekker zoals ze horen! daarbij gisteren ook nog een leuk jurkje gekocht en een poncho. Ik heb nu het gevoel dat ik steeds gemakkelijker winterkleding kan scoren, spijkerbroeken heb ik meer dan genoeg.

laat de winter maar komen!Oh, dat is wel over hoor, na een paar keer wassen.
Ik vind gebreide jurken en rokjes met een maillot / dikke panty / legging heerlijk.

zoals deze:

Been there, done that, got the T-shirt.
Bij Didi hebben ze extra lange shirts. Die worden nooit te kort! (Het zijn net mini jurken!)
die longsleeves die ik bij hema vandaan heb, heb ze gepast, maar die vallen bij mij gewoon ver over de broek heen! ze zijn sowieso al lang van zich zelf, dus ik ben ook niet bang, dat ze korter zullen worden.

het lijkt me echt leuk om een keer zelf kleding te maken, maar vraag me niet hoe. Lijkt me echt ingewikkeld, misschien mijn moeder maar een vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven