Mode & Beauty alle pijlers

Youtube kanaal?

14-02-2019 08:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Youtube kanaal succesvol maken, hoe doe je dat? Een aantal maanden terug van alles uitgeprobeerd, promotie via social media etc, abboneren etc. Meer dn 260 views krijg ik niet. Hoe kan ik dit aanpakken?
Leukere filmpjes plaatsen.
Wat voor soort kanaal? Sowieso HD camera’s. Bij wazig beeld klik ik meteen weg. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in iemands leven, dus vlogs enz klik ik nooit aan. Meestal kijk ik reviews.. maar als het beeld niet HD is of er wordt gebruikt gemaakt van filters (tati bijv) klik ik weg. Wat voor soort kanaal heb je?
Sjulia schreef:
14-02-2019 09:08
Wat voor soort kanaal? Sowieso HD camera’s. Bij wazig beeld klik ik meteen weg. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in iemands leven, dus vlogs enz klik ik nooit aan. Meestal kijk ik reviews.. maar als het beeld niet HD is of er wordt gebruikt gemaakt van filters (tati bijv) klik ik weg. Wat voor soort kanaal heb je?
Ik heb een make up kanaal, en een 4k camera, nog scherper dan hd
Cookie1994 schreef:
14-02-2019 09:10
Ik heb een make up kanaal, en een 4k camera, nog scherper dan hd
Review je producten enz? Ik zou camera’s dichtbij laten zodat producten goed te zien zijn op je gezicht. Nederlands kanaal? Ik ben wel benieuwd wat je kanaal is!
Misschien zijn je filmpjes gewoon niet leuk genoeg? Daarbij zijn er al honderduizenden make up kanaaltjes.
Sjulia schreef:
14-02-2019 09:08

Eens, al vind ik Tati wel leuk :)

Slechte akoestiek is voor mij een reden om weg te klikken. Laat ook even met een kritisch oor naar je eigen stemgeluid, intonatie... luisteren.
Sommige mensen 'plakken' gewoon niet goed op bewegend beeld, kun je denk ik weinig aan doen.

Rommelige achtergrond vind ik niet leuk, maar te cleane/saaie achtergrond ook niet.

Producten reviewen die al weken in de winkel liggen vind ik ook geen aanrader.

En onlangs heb ik me steendood zitten ergeren aan iemand die allemaal Channel producten testte, die had ze zelf gekocht en ze benoemde echt tig keer hoeveel geld ze daaraan had uitgegeven.
Ik vind het prettig om de prijs van het product in beeld te krijgen tijdens het filmpje, maar het boeit me eerlijk gezegd niet of iemand bij wijze van spreken haar laatste cent heeft uitgegeven.

Hou huisdieren uit beeld en let op achtergrondgeluid: een hond die door het beeld loopt - je kat in beeld vind ik wel leuk :heart: - een kirrende baby als achtergrondgeluid.
Klinkt misschien vervelender dan ik het bedoel, maar ik kijk naar filmpjes om informatie te halen, het privéleven van die mensen interesseert me bar weinig, tenzij het gelinkt wordt aan wat ze doet op yt: als je gaat trouwen dan vind ik het vb. wel leuk om te zien hoe je je make-up wil gaan doen, maar een filmpje over bespreking van de zaal of zo sla ik over.

En met sommige mensen voel ik gewoon een 'klik', ik vind ze onmiddellijk leuk, zelfs al hebben ze niet zo'n mooi stemgeluid en een rommelige achtergrond, verkopen ze voornamelijk onzin; Christine van simply naillogical is daar een mooi voorbeeld van :)
Ik wil best mijn ongezouten mening geven, maar waar vind ik je kanaal (pb?)?
Cookie1994 schreef:
14-02-2019 09:10
Ik heb een make up kanaal,
Bedenk zelf eerst eens wat de meerwaarde van jouw kanaal is t.o.v. je concurrenten, want volgens mij sterft het al van de beauty en make-up vlogs...
We used to be friends...
Ik wil ook graag een PB met de link naar je kanaal! Ik zat nog even te denken over wat ik zelf kijk. Ik ben niet echt iemand die mensen volgt. Meestal zoek ik reviews op. Bijv; BEautyblender bounce foundation. Ik krijg dan filmpjes te zien die of niet scherp zijn, of van te ver weg filmen. Ik denk dat actueel zijn belangrijk is. Nieuwe producten meteen bespreken. Als iemand dan zoekt op dat product sta jij er al bij. En wanneer er vandaag een nieuw product uitkomst Google ik meteen reviews. Als je een scherp filmpje hebt met duidelijke informatie dan sta je hoog in de lijst met video’s.
Ik wil ook graag pb :)

Ik ben o.a. Tati blijven volgen doordat ik een review zocht, dus inderdaad zorgen dat je zeer snel bent met nieuwe producten testen.
Reviews plaatsen van koopjes waar iedereen koopt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of heel mooi zijn, prettige stem hebben en dan ASMR-filmpjes plaatsen. Schijnt een hard leven te zijn want heel veel stoppen na twee jaar geleidelijk. In het begin waren ze heel goed en enthousiast maar later kregen ze een uitstraling van "ik moet dit nu eenmaal doen maar eigenlijk liever niet" en dan vond ik het niet fijn meer om te kijken.
Koopt je iets nieuws, ga het dan "unboxen" op een manier die boeit en informatief is.

Daarna plaats je een review over het product en na enige tijd nog eens.

Iedereen wil wel weten hoe de nieuwe tv werkt nietwaar?

Zoekt iemand dat merk, dan kom jij ook naar boven.
Plaats een link hier naar je kanaal dan geef ik je tips
Ik wil ook wel meekijken en je tips geven.
Volgens mij is het ook een kwestie van een lange adem, regelmatig content uploaden en vooral de juiste niche kiezen. Wat maakt jou anders dan anders. Je ziet direct wie goede content wil maken en wie het doet om zoveel mogelijk kijkers te krijgen.
En je filmpjes een duidelijke en zoekbare naam/tags geven. Dus niet; yeah nieuwe lipgloss, maar lipgloss Merk A versus lipgloss Merk B. Dan ben je beter te vinden met google.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom moeten mensen jouw filmpjes bekijken? Wat voegen ze toe? Wat maakt jou bijzonder? Promoot je iets unieks?
Mijn mening is dat er teveel van die ‘grietjes’ zijn die denken dat hun filmpjes over make-up boeiend zijn. Vaak zijn het nietszeggende ietwat ordinaire types die doorsnee producten en make-up ‘showen’.
Ik vind alleen echte make-up artists van de grote merken een beetje interessant. Filmpjes van een ene Priscilla uit Gouda die haar ‘meuk’ van Maybelline laat zien, vind ik weinig toevoegen.
Kijk kritisch naar jezelf en je filmpjes. Zit de wereld te wachten op jou? Heb je iets toe te voegen?
Ga je dit topic ook weer wissen, Nicole?
^^ Alleen als je zout in haar wonden wrijft.
We used to be friends...
Dacht meer aan flinke peper in de reet zodat ze eindelijk richting ggz gaat. Als we het dan toch over kruiden en specerijen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven