Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruinings creme

26-12-2010 21:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dit met succes gebruiken?

Het beeld wat ik ervan heb zijn oranje, gevlekte mensen :D

Maar wie weet als je het goed aanbrengt wil je niet meer anders..
niemand?
Heb er een van Lancome. Het werkt wel een beetje. Na gebruik wel goed je handen wassen. Ik had dat een keer niet gedaan en heb een week met bruine randjes bij m'n nagels gelopen.
ik heb er een van Chanel. Geen vlekken, geen oranje tint. Wel een vrij sterke geur (die ik zelf niet zo lekker vind).
ik heb met succes dagcremes met een vleugje zelfbruiner gebruikt, alweer een hele tijd geleden. van nivea geloof ik. heel geleidelijk een beetje een tintje, je ziet het zelf bijna niet maar ik kreeg er wel complimentjes over zo van: goh je hebt in de zon gezeten he?!
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar alleen maar oranje met vlekken geworden. En voor het er weer af is. Nee ik huiver ervoor. Dan maar wat bleker.

Hier is het nooit een succes geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goed uitsmeren. En goed scrubben van tijd tot tijd. Dat zijn de gouden regels! Als je je daar aan houdt kan het best mooi staan om je in te smeren. Grootste nadeel van die cremes vind ik dat ze allemaal zo stinken!
Ik gebruik wel eens een nachtcreme of bodylotion met een vleugje zelfbruiner, maar das niet wat je bedoelt geloof ik. Die werken niet zo snel als pure zelfbruiner, daarom ook minder kans op ongelukjes en oranje vlekken...
Ik vind het niks. Ik ga nu eens per week 20 minuten onder de zonnebank, bij een studio. Prima verzorgingsprodukten gekocht en een mooie, bruine huid.

Ik ga niet vaker omdat ik niet wil verrimpelen. Maar dit is voor mij de enige manier op een beetje kleur. Zelfbruiner moet je ook weer bijhouden, of je krijgt vlekken en strepen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 december 2010 @ 21:48:

Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar alleen maar oranje met vlekken geworden.Ik hoor tot de groep mensen waarbij het niet 'pakt'. Kan het dus smeren als bodylotion. Dat kan dus ook nog.
Lancome, wel goed uitsmeren en je handen wassen maar het heeft een heel mooi resultaat.
Ik gebruik het wel, gaat prima hoor. Maar ik gebruik het alleen in de lente, zodat ik dan een rokje aankan zonder van die hele witte benen eronder. Nu zou ik het niet smeren, ik vind bruin in de winter niet mooi.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik doe het alleen op de benen, die blijven bij mij het witst. Eerst scrubben, dan aanbrengen en heel goed uitsmeren. Liever wat te dun dan te dik. Het eerste uur daarna sla ik altijd een omslagdoek om, geen kleding.

Als je een vlek hebt, kun je die wegkrijgen met tandpasta op een washandje.
Ik gebruik sinds kort een gekleurde dagcreme van Vichy waar ik heel tevreden over ben. Maar dat is alleen voor het gezicht natuurlijk.
Twee keer geprobeert, van Dove en van Nivea...

Was echt niks. Werd een soort oranje achtig met vlekken:(

Gelukkig krijg je het er met een tijdje flink scrubben weer af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven