Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Het kostuum zie ik ook overal terug, best leuk weer.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
17-01-2018 20:46
Brede schouderpartijen en lange mouwen
De schouderpartij is breed bij trenchcoats, blazers en blouses door de vulling, ruches of gepofte mouwen. Mouwen zijn lang, tot over de handen en wijd. Kleding in XXL-formaat maakt plaats voor getailleerde kleding met wijde mouwen en broekspijpen. Met een brede riem of een smal ceintuur ligt de nadruk op een slanke taille.


Volgens deze site wel.
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/mo ... -2018.html
Dat zou fijn zijn! Kan ik eindelijk weer kleding kopen waarin ik niet vierkant lijk (brede schouders, gemiddelde heupen, maar slanke taille) :cheer:
Die lange mouwen zijn dan weer niet handig. Ik heb nu al lange mouwen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een soepzakken mode soms he? Er waren de laatste tijd idd weinig jasjes ten vinden die de vrouwelijke lijnen volgen. Ik vind dat wel mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat klinkt goed! Ik heb op een aantal kledingwebshops al wrapblouses/shirts gezien.
Ik word eigenlijk niet zo enthousiast van wat ik allemaal in de streetstyle en runway pics zie.

Broekpakken, liefst in ruit en doublebreasted met grote jaren 80 schouders. Of op zijn minst zo'n enorme geruite blazer.
Oma jurken, hooggesloten, met rufles en randjes en vooral veel bloemen en wijd vallend zonder taille tot halverwege de kuit. En dan als contrast zeer scherpe felgekleurde sockboots eronder.

Hartstikke leuk bij die modellen, niet voor me. Zo'n jurk heb ik bij de H en M besteld en geprobeerd voor mijn spiegel. Ik leek wel gereformeerd, en zelfs mijn panterstilettolaarsjes konden dat niet rechttrekken.

Ik wil wel witte, zilveren en knalrode enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Getailleerde kleding :flirting: Ik hoop eindelijk weer een goede zomerjas te kunnen vinden!
Hillegonda1 schreef:
19-01-2018 11:52
Ik word eigenlijk niet zo enthousiast van wat ik allemaal in de streetstyle en runway pics zie.

Broekpakken, liefst in ruit en doublebreasted met grote jaren 80 schouders. Of op zijn minst zo'n enorme geruite blazer.
Oma jurken, hooggesloten, met rufles en randjes en vooral veel bloemen en wijd vallend zonder taille tot halverwege de kuit. En dan als contrast zeer scherpe felgekleurde sockboots eronder.

Hartstikke leuk bij die modellen, niet voor me. Zo'n jurk heb ik bij de H en M besteld en geprobeerd voor mijn spiegel. Ik leek wel gereformeerd, en zelfs mijn panterstilettolaarsjes konden dat niet rechttrekken.

Ik wil wel witte, zilveren en knalrode enkellaarsjes.
Kijk voor de zilveren enkellaarsjes even op de site van JoshV. Die heeft dat soort laarsjes in de sale. Fantastisch gave laarsjes. Wel tikkeltje (of behoorlijk) ordi, maar met een goede fatsoenlijke kop op je lijf kun je dat altijd hebben :) En volgens mij ben jij een erg classy vrouw, dus dan is er niets aan de hand :)
sinnombre schreef:
19-01-2018 21:05
Kijk voor de zilveren enkellaarsjes even op de site van JoshV. Die heeft dat soort laarsjes in de sale. Fantastisch gave laarsjes. Wel tikkeltje (of behoorlijk) ordi, maar met een goede fatsoenlijke kop op je lijf kun je dat altijd hebben :) En volgens mij ben jij een erg classy vrouw, dus dan is er niets aan de hand :)
Ik kan ze niet vinden, misschien inmiddels uitverkocht?

(Beter ook, want ik heb de sale bij Caroline Biss in de laatste ronde weer geplunderd. En online zilveren loafers, witte gympen en gestreepte espadrilles. Echt weer een volledige garderobe gekocht, dus ik ben weer voor een half jaar helemaal klaar met kopen)

En dank voor je lieve compliment!
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
19-01-2018 21:05
Kijk voor de zilveren enkellaarsjes even op de site van JoshV. Die heeft dat soort laarsjes in de sale. Fantastisch gave laarsjes. Wel tikkeltje (of behoorlijk) ordi, maar met een goede fatsoenlijke kop op je lijf kun je dat altijd hebben :) En volgens mij ben jij een erg classy vrouw, dus dan is er niets aan de hand :)
Super leuke laarsjes! Net even gekeken. Inderdaad misschien bij sommige mensen te ordi. Wel veel te hoog voor mij.
Jufjoke schreef:
19-01-2018 21:37
Super leuke laarsjes! Net even gekeken. Inderdaad misschien bij sommige mensen te ordi. Wel veel te hoog voor mij.
Die hakken kan ik ook niet hebben hoor. Voor mij zou het een enkeltje revalidatiecentrum worden als ik erop zou proberen te lopen.
Ooh hoge hakken: nee dat doe ik sowieso niet meer.

Ook lekker handig van mij. Paar jaar geleden was ik helemaal into de hoge hakken. Designerschoenen via marktplaats scoren was toen mijn hobby. Inmiddels heb ik 30 of 40 paar heels ofzo. Alle kleuren en soorten.

Maar nu heb ik genoeg van hakken. Oncomfortabel en ik ben me ook meer casual gaan kleden. En omdat ik niet meer zo vaak hakken draag doen ze ook veel eerder zeer als ik ze wel draag.

En ik heb nog steeds een schoenen tic dus nu leef ik me uit op plat....en wordt mijn huis echt een uitdragerij.

Het heeft maar 1 voordeel. Platte schoenen hoeven niet van een dure designer te zijn. Die lopen ook goed als ze goedkoper zijn. Pumps van dure merken hebben een veel betere leest en dat scheelt enorm. Vorig jaar voor het eerst zelfs nepleren loafers gekocht voor 30,-. Lopen prima voor af en toe een dagje en zien er veel duurder uit.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
19-01-2018 21:37
Super leuke laarsjes! Net even gekeken. Inderdaad misschien bij sommige mensen te ordi. Wel veel te hoog voor mij.
Afbeelding
Deze? Ik vind ze wel gaaf maar ik denk dat het bij mij ordinair wordt.
Wel 3 paar andere schoenen vandaag gekocht, dus echt zonder zit ik niet. Want ik had er al genoeg - eigenlijk hoefde ik maar 1 paar te kopen.
ceci wijzigde dit bericht op 20-01-2018 17:33
6.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
20-01-2018 00:21
[...]

Het heeft maar 1 voordeel. Platte schoenen hoeven niet van een dure designer te zijn. Die lopen ook goed als ze goedkoper zijn. Pumps van dure merken hebben een veel betere leest en dat scheelt enorm. Vorig jaar voor het eerst zelfs nepleren loafers gekocht voor 30,-. Lopen prima voor af en toe een dagje en zien er veel duurder uit.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind duurdere platte schoenen er echt vaak mooier uitzien dan goedkopere schoenen en vaak lopen ze ook beter. Maar ik wil wel per sé (lak)leren schoenen en die zijn niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Dior, spring/summer 2018
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zit iig weer taille in de mode, al vind ik die bleke nude kleuren niets. Prachtig op het model, maar mij veranderen ze in een spook. De doorzichtige stofjes vind ik wel geweldig, ik hoop dat dat nog even blijft (al hoef ik niet zo nodig mijn onderbroek te laten zien ;-) )
Alle reacties Link kopieren
dannas schreef:
10-01-2018 18:39
Il vind mezelf juist te oud voor maxi jurken. Maakt me een enorme oude moeke. Ik vind het echt dingen voor jonge meiden juist :-D
Ik vind die jurken enorm leuk. Maar staat me totaal niet. Ik ben 1.63. Ik vind dat dus niet mooi staan helaas
Ik wil deze outfit:

Afbeelding

en deze:

Afbeelding

Maar vind het te duur (ongeveer 300,- per outfit) en eenmaal sale zal het wel weer weg zijn....
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
22-01-2018 15:29
Ik vind die jurken enorm leuk. Maar staat me totaal niet. Ik ben 1.63. Ik vind dat dus niet mooi staan helaas
Ik ben 1.60m en ik vind maxi-jurken ook leuk. En hoewel ik niet alle exemplaren kan hebben, staan een aantal maxi-jurken (en -rokken) me wel. Kwestie van het juiste exemplaar vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
22-01-2018 18:05
Ik wil deze outfit:

Afbeelding

en deze:

Afbeelding

Maar vind het te duur (ongeveer 300,- per outfit) en eenmaal sale zal het wel weer weg zijn....
Ik vind die bovenste heel leuk. Als je het te duur vindt, zou je nog kunnen overwegen om alleen de rok (het statement piece) te kopen en de rest bijeen te zoeken in je eigen kast. Ik gok zo dat je best een mooie zwarte trui hebt hangen en je zal ook vast een mooi paar bijpassende schoenen hebben (al dan niet met hak).
Alle reacties Link kopieren
Ik zag zelf deze jurk gecombineerd met stippenpanty in de Steps en dat vond ik heel leuk:
Afbeelding

Andere leuke outfitjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is dat ik pencil niet bij mezelf vind staan en het zwart/roze jurkje me niet mooi stond, anders had ik al lang toegeslagen. ;-)
Stippenpanty's zijn leuk en laatste blauwe jurkje ook.

Ik heb mijn koopwoede even uitgeleefd op een voorraadje oorbellen, een ketting en 2 horloges bij Zalando met 60-70% korting. Was allemaal een paar euro (horloges voor 5,- hahaha, en ik heb geen horloge dus komt best van pas)

Naast een imitatie-leren legging/broek, zal vast vreselijk uit de mode zijn, maar ik heb 2 zijden jurkjes die voor mij te kort zijn als jurkje dus die ik als tuniek draag. Ik vind zo'n nepleren ding met enkellaarsjes met hakken daar het mooiste onder staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aardig wat stippenpanty's, zal ze weer eens opduikelen uit de kast. :) Ik hou erg van zwartwit (altijd goed), maar wit staat me helaas niet zo mooi en ik ben momenteel een beetje inspiratieloos qua outfits. Binnenkort eens de kast uitmesten.

En aangezien dit het topic is waarin ook sale-aankopen worden gedeeld: dit zijn mijn nieuwe schoenen. Officieel natuurlijk de wintersale, maar ik draag ze toch het hele jaar door.
Afbeelding

Afbeelding
Florals, pastelkleurtjes, deconstructed trenchcoats, see-through blijft(maar wel in vrolijke kleurtjes), shiny vinyl jassen, kokerrokken, veren&franje, shorts, zijden onderjurkjes (slipdresses) als daywear.
Aldus Vogue UK. Ik word er in ieder geval vrolijk van!
http://www.vogue.co.uk/gallery/spring-s ... 018-trends
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze trench heel mooi.
Afbeelding

Dit is ook leuk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de rest word ik niet echt wild, het is me te bleek en vooral: te vormloos. Pastels vind ik leuk maar als ze te licht zijn, staat het me afschuwelijk.

Oh en wie dit gedrocht heeft bedacht... :facepalm: Zelfs het model lijkt er een tientonner in.
Afbeelding
Jaaa, als we ook onze aanschaffen showen....ik heb weer veel te veel gekocht.

Zojuist deze nog in mandje gegooid en afgerekend. Basislaarsjes maar ook basisprijzen met flinke korting

Afbeelding

en daar ook een zwarte suede versie van.

Deze zou ik zo willen hebben, maar niet in de sale en niet comfortabel genoeg bij wat ik nu zoek

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ceci schreef:
22-01-2018 19:47
Ik vind deze trench heel mooi.
Afbeelding

Dit is ook leuk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de rest word ik niet echt wild, het is me te bleek en vooral: te vormloos. Pastels vind ik leuk maar als ze te licht zijn, staat het me afschuwelijk.

Oh en wie dit gedrocht heeft bedacht... :facepalm: Zelfs het model lijkt er een tientonner in.
Afbeelding
Wie verzint dat kapsel van dat bovenste meisje :rofl:

Ze hebben trouwens allemaal enorm veel plezier in het catwalk lopen :loveit:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven