Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Bij de HEMA zag ik enkele eenvoudige tunieken hangen en wat recht toe, recht aan hurken die ik wel mooi vind. In elk geval passend in de nieuwe trends.
Ik heb ze niet gepast. Maar er was en model tuniek in meerdere dessins waarbij ik even twijfelde om het te proberen. Ik ga wel een keer terug als ik meer tijd heb.

Voor iemand die een relatief smalle schoen zocht groter dan 42.
In het winter topic 2017 plaats ik een link. Hoogte hak (4 cm) en profiel is prettig dragen. Is wel een ouder model. Niet interessant om hier te plaatsen. Ik ga ze misschien nog kopen.
Hillegonda1 schreef:
02-02-2018 20:13
Hier, 1 van de hipste mode-meisjes en een beeldig kind. In een vale gescheurde zakkerige jeans met pino jas.

Afbeelding

De grote mannenbroek:

Afbeelding

te lange mouwen ook overal, iedereen is zijn handjes kwijt

Afbeelding

Blazer van Atilla de reus geleend

Afbeelding

de gerafelde ongelijke zoom

Afbeelding

Afbeelding

Ook weer 8 maten te groot

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dad-sneakers. En zo'n Gucci riem is natuurlijk duur maar ze ziet eruit alsof het een stuiver heeft gekost

Afbeelding
Die eerste jas is echt een bijna Pasen coat. Doet me de reactie "Beeeeeeh" uitlokken en klank van een lammetje.

Die ruime broek droeg Queen Maxima ook tijdens doen. Dat was een broek met strepen uit de sale van Zara voor 6 euro gekocht.
Niet meer te koop toen die werd herkend. Dochters werden er ook in te zien. Heel begrijpelijk.
Zij droeg een donkerblauwe met rood witte streep, als ik me niet vergis. Misschien geleend van styliste? Voor het project DOEN is het wel vrijwilligers werk en dus moet het goedkoop.

Ik doe dus wel ideeën op voor de schoenen uit mijn kast met laag hakje waar ik wel een hele dag op kan lopen.
Maar dat kan niet bij alles.
Alle reacties Link kopieren
Die laarzen op dat plaatje van Fendi die Ceci postte :love:
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke kleding!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is me jurkje binnen gekomen ben er super blij mee
en natuurlijk helemaal de tred reversible jurkjes

Gespot op https://bybakker.nl/damesmode/jurken/41 ... y_elements
gemini2009 schreef:
18-03-2018 21:15
Wat een vreselijke kleding!
Inderdaad.
Vrijdag zag ik ook iemand lopen in zo'n hobbezakkepeentjesbroek. In het echt. Zo lelijk!
Zit je lekker te spammen? Schoenen maken je outfit af. Schoenen ja, mooie schoenen, geen sneakers dus.
Sneakers zijn niet stijlvol. Ze zitten wel lekker, maar staan nooit elegant.
Die website waarvoor je zit te spammen ziet er prut uit. Goedkoop in elkaar gezet, het zal wel niets worden.
Brrr, tweedehands sneakers. Moet er niet aan denken. :@@:

Ik had leuke jurkjes en een rok gescoord op Forever 21. Leuke seizoensitems voor een fijn prijsje daar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oh, en nu ik de tas zie op de eerste afbeelding. Gisteren is mijn tas binnengekomen van Topshop (via Zalando). :) Hij's zo leuk!

Afbeelding
gemini2009 schreef:
18-03-2018 21:15
Wat een vreselijke kleding!
Wat is dan wel mooi?

Ik zeg: wat een vreselijke reactie. Krijgt het zinloos (één enkele kreet) toch nog betekenis.

Maar geïnspireerd door het komende Pasen en de zoektocht naar een 2-persoonsdekbedovertrek van maten .... via de Zarahome ....

Loungeware van de ZARA (H&M heeft ook zoiets)
Dit zou tijdens een semi-Christelijke Paasmis niet misstaan: (Maar dat is te moeilijk voor dit forum. Uitleg is killer van de Joke.)
Afbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 25-03-2018 15:52
Reden: Een ochtendjas is genoeg. :)
7.89% gewijzigd
BirdofParadise schreef:
22-03-2018 07:47
Oh, en nu ik de tas zie op de eerste afbeelding. Gisteren is mijn tas binnengekomen van Topshop (via Zalando). :) Hij's zo leuk!

Afbeelding
Ja, die is leuk. Maar het moet je wel staan. Ik had ook een kleine tas besteld. Canvas en als shopper, maar past niet bij mij.
Dus gaat terug.
schattigmeisje schreef:
21-03-2018 20:32
Inderdaad.
Vrijdag zag ik ook iemand lopen in zo'n hobbezakkepeentjesbroek. In het echt. Zo lelijk!
Wat draag jij dan? Kan me er niets bij voorstellen. Heb je een plaatje van wat wel mooi is?
Ik heb interesse.
Ik heb even bij Vila gekeken, maar ik zou online nooit via hen kopen.
Wel via een winkel waar je kan passen en de kwaliteit kan zien en voelen.
Jammer dat hier geen foto van staat. Ik zou wel willen zien hoe dit met een wit, zwart of groen hemdje staat. Rokje of broek erbij? Moet je echt proberen met zoiets.

Dus hierbij een aftrap voor een nieuw seizoen.
Afbeelding

Deze jurk vind ik wel leuk met sneakers. Er zitten mooie benen in. De jurk vind ik wat minder en ook de stof ziet er dun uit. De lengte is prima. (Veel leuke jurken zijn zo kort dat je niet kan bukken zonder kijk op je onderbroek. (Slip is trouwens een ander woord voor schoot. :) ) Dezelfde jurk is er ook in blauw en met andere schoenen.
AfbeeldingAfbeelding

Ja, ik wil voor de lente een nieuwe set, maar zie niet zoveel wat me echt raakt.
Mijn favoriete rok staat me gewoon goed, maar er zit een gaatje in. Met lage pumps staat die heel mooi, want de kleuren passen goed bij benen en rok. :)

Dus wie gaat de lente opfleuren met mooie plaatjes? :daisy:
Inspiratie gevraagd. (Een rok zou goedkoop zijn. Mannen dragen dan maar een overal als equivalent voor een jurk.)
Een tweedelig setje met zo'n dure gucci riem is dan (als het mooi bij elkaar past een goed alternatief. De juiste combinaties geven ruimte in kast. Verder had de goede man wel zinvolle tips die ik kan onderschrijven. Maar heb dat toevallig ontdekt door vooral veel te proberen op advies van oudere dames die zelf ook jurken, rokken dragen. Die man doet dat zelf niet. Hij voelde ook liefde voor mannen. Dan zie je een vrouw ook eerder as pop om mee te spelen. :) )
EDIT: De man waar ik naar refereer is een stylist die ik in een programma een complete make-over zag doen. :$
Er staat "eenvoudig shirt" bij en dat is het ook, maar vind het ook aardig. Is ook van Vila, maar niet speciaal. Wel makkelijk om te combineren en mooie halslijn.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
... en in andere kleur en combinatie kan je zien hoe dun het materiaal is.
Afbeelding ook als jurk, maar in de andere kleur hangt de jurk ongelijk.Afbeelding
Jammer, want die streep zag er wel leuk uit. Nou, nog even wachten en dan een rondje doen in een winkel met heel veel verschillende merken en soorten kleding.

Die vreselijke kleding werd geplaatst als zodanig, maar het dan wel leuk als er ook mooie alternatieven komen. :)
Afbeelding
Kom nog even terug. Deze jurk vind ik in een andere kleur leuk. Maar daar hingen de haren te verhullen en met andere schoenen. Deze schoenen zijn heel leuk, ook bij de jurk. Iets langere rok vind ik dan wel vrouwelijker. (Maar is maar net wat je zelf wil.) Schoenen zijn nooit passend en dus ga ik ze zeker niet kopen. Ik weet niet waar ze te koop zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat witte jurkje van pumps?
Jammer. Ik dacht dat er nog meer jurken waren. Het merk is dat waar alles van is.
Had ik niet hoeven in te loggen.... :(

Pumps_italiaans maandag 26 maart 2018 12:27
Ik heb even bij Vila gekeken, maar ik zou online nooit via hen kopen.
Wel via een winkel waar je kan passen en de kwaliteit kan zien en voelen.
Jammer dat hier geen foto van staat. Ik zou wel willen zien hoe dit met een wit, zwart of groen hemdje staat. Rokje of broek erbij? Moet je echt proberen met zoiets.

Dus hierbij een aftrap voor een nieuw seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik het niet begrepen dat alles wat je gepost had van Vila was, begreep alleen van die ene post dat dat van vila was.
Nee, toen ik terug keek. Zag ik ook dat het onduidelijk was. Ik wilde ook maar één plaatje plakken. VILA is een van mijn favoriete merken, maar pasvorm valt vaak tegen. Bij bepaalde Vero Moda en Only hebben ze het soms ook. :)


EDIT: https://www.vila.com/nl/nl/vl/shop-pr.- ... ie/jurken/ en ik zag er al een (ongedragen) jurk tussen op de hele site die ik al in de kast heb hangen.
De roze (pink) jurken vind ik mooi, maar deze kleur begrijp ik niet zo. De staat bij de witte. Soms lijkt grijs ook op blauw op een foto. Daarom ga ik altijd liever naar een winkel. Dit is echt de belichting. Feestjurk:AfbeeldingDie heb ik dus niet. Kant is mooi op die foto.
Afbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 26-03-2018 17:59
Reden: Link naar site en meer jurken van VILA in merdere kleuren.
63.09% gewijzigd
Jammer, ik zag dat meerdere virtuele shops aan het bijvullen zijn voor de lente.
Is te veel voor 1 persoon - die er ook geen tijd voor heeft - om te plakken.

Die gele bloemen en die blauwe streep jurk zijn leuk.

OPM.: Die goudkleurige ochtendjas een stukje terug is te koop bij Zarahome en ze hebben er hun hele assortiment LOUNGEWEAR op aangepast.
H&M krijg ik niet goed op scherm. Maar ook Wehkamp en Hema hebben wat nieuwe items op hun site voor de lente. Even duidelijk maken dat het geen spam is. Jammer genoeg verdien ik er niets mee. Maar lezen doen ze hier niet allemaal. Dat is jammer. Want een "dit vinden ze leuker of niet vreselijk" is van toegevoegde waarde. Daar wordt het leuk en gezelliger door of van. :byee:
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 27-03-2018 14:05
Reden: Zit ik toch weer te typen hier...
55.08% gewijzigd
Enn schreef:
16-01-2018 21:09
Deze kleuren vind ik ook mooi. Dus niet het outfitje he? Ander krijgen we dat weer. :mrgreen:

Afbeelding
Ooooh Enn, ik ben wat laat met mijn reactie.....Maareh.......altijd gedacht dat jij dit soort kleding draagt! Je weet wel.......naar je werk en zo. :proud:
Met wat rondkijken kom ik gelukkig ook het een en ander tegen wat ik zelf leuk vind.

Lekker tuttige jurkjes bijvoorbeeld:
Afbeelding

Eenvoudig shirt, mooie kleur:
Afbeelding

Ik heb iets met bloemetjes geloof ik
Afbeelding

Afbeelding
Ik zag trouwens dat Mart Vissers nu weer online is samen met een aantal andere merken die op het forum toch wel waardering krijgen. Maar is alleen voor de liefhebber.
Het is alleen lastig om het goede jaar te vinden. Ik kreeg net zelfs 2016 en ik heb geen tijd om verder te zoeken. Zarahome had leuke loungewear en ik zag gisteren een blouse in eenzelfde stof en voor een feest en het sportieve model was heel apart. De jonge vrouw kon het goed hebben. Het was een trui van brocante stof en een eenvoudig model. Verder helemaal geen sieraden of andere accessoires.

Ik ga misschien nog bij DIDI in de winkel kijken.
O ja, de schoenen bij de VILA jurken zijn waarschijnlijk van vorige zomer en een enkel model is er nog in enkele maten. Dat roze. :flirting:
Is erg goed te combineren ook.

Niet alles bekeken en vind de pasvorm van Pieces niet mijn ding.
Maar leuk schoentje is het wel om zo te zien.
Afbeelding


EDIT: Verhip! Past bij alle plaatjes van @Troeteltje. :) @SCHATTIG MEISJE is het.

EDIT2: Laarzen van leer hebben ze ook. De ballerina's hier boven zijn ook van leer.
Afbeeldinghttps://shop.bestseller.com/nl/nl/bc/da ... 283_Cognac Is ook site van de plaatjes. Ik vind de kwalitiet niet zo. Sacha is er ook nog voor aparte modellen. Niet gekeken. TAMARIS kwam ook in commercials voorbij..
Er staat ook nieuw en sale door elkaar heen.
AfbeeldingPEPLUM DENIM ROK
VILA
€ 34,99 Afbeelding

Ach, nu is er wel een plaatje en ik vind het niet mooi. Hier boven wel.
Afbeelding

COMBIneren geeft een heel ander uiterlijk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingBLOEMEN TOP MET KORTE MOUWEN
ONLY
€ 16,99

O, en deze is van ONLY KLASSIEKE LANGE JAS
ONLY
€ 49,99
Afbeelding
EFFEN BROEK
ONLY
€ 39,95
Afbeelding

Meerdere kleuren en sommige kan niet iedereen, maar sommige zou ik wel willen dragen.

Leuk koppie!
Afbeelding RUIMVALLENDE GEBREIDE TOP
JdY
€ 19,99

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven