Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Naar mijn zin te kort, maar dit vind ik wel een aardige rok.
Afbeelding Afbeelding https://www.leballon.nl/vila-rok-groen- ... 77295.html

Deze is er ook in roze van Ichi. Leballon heeft best wel een aardige collectie. Jammer, dat ik er bijna niet meer kom.
AfbeeldingAfbeelding Maar is niet wat ik zoek.

Afbeelding Lamica laarzen. Afbeelding Er staat nog we wat in de sale, maar ik zoek andere kleding.
Geen trends die ik geplakt heb. Alleen die twee jassen zijn nieuw en met dit druilerige weer heb ik nog geen zin in kleding passen voor wat er nog niet is.

Voor mij mag het lijken op vorig seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de aankomende zomercollectie weer heel goed kan zijn. Ik vind de huidige mode al heel leuk. Ik hoop dat het zo doorgaat.
anoniem_363543 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:04
17.76% gewijzigd
Jammer, ik dacht dat er plaatjes waren geplakt.
Alle reacties Link kopieren
Ceci, mag ik vragen waar de bordeau wrapdress vandaan komt? Je hebt hem gepost op de vorige pagina, gedragen door een donker model. Het lukt me niet om te quoten op een of andere manier, dus dan maar zo :)

(Hopelijk weet je het nog, want je hebt in die post héél veel plaatjes geplakt :lol: )
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
(Sorry Pumps, weer geen plaatjes ;) )
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
Witchy schreef:
30-01-2018 14:34
Ceci, mag ik vragen waar de bordeau wrapdress vandaan komt? Je hebt hem gepost op de vorige pagina, gedragen door een donker model. Het lukt me niet om te quoten op een of andere manier, dus dan maar zo :)

(Hopelijk weet je het nog, want je hebt in die post héél veel plaatjes geplakt :lol: )
Zara of Zalando.
Alle reacties Link kopieren
Oké dank je! Ga gauw even zoeken :hyper:
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Nieuwste trend: een bloempot in een boodschappennetje. Zie het nu opeens overal.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is van Staud en kost 350,-
Een pot van het tuincentrum in je boodschappennetje is waarschijnlijk 3,50
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet er toch niet uit, zo'n bloempot tas! Wel lekker veel kleur, daar hou ik van.
Wel een handige shopper. Kan glaswerk in en eieren. Kan je tijdens het fietsen ook bloemen in gaan halen.

EDIT: :idee: Ach, wat stom van mij. Dat is natuurlijk de oma heeft een baksteen in haar handtas om mee te kunnen slaan.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
02-02-2018 15:40
Dat ziet er toch niet uit, zo'n bloempot tas! Wel lekker veel kleur, daar hou ik van.
Ik heb het ook nog nooit gezien gelukkig :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
02-02-2018 14:59
Nieuwste trend: een bloempot in een boodschappennetje. Zie het nu opeens overal.

[...]

Hij is van Staud en kost 350,-
Een pot van het tuincentrum in je boodschappennetje is waarschijnlijk 3,50
:rofl:

Het is niet mijn smaak. :proud:
Nee het is lachwekkend.

Maar dat vind ik eigenlijk van die hele mode-industrie. Ik zit zo nu en dan wat streetstyle foto's van fashionweek enzo te kijken en het is nu wel echt heel erg allemaal.

Die mensen zien er gewoon stuk voor stuk niet uit.

De jaren 80 zijn in en alles wat ze dragen is minstens 3 maten te groot. Grote mannen blazers met enorme schouders, voor deze zomer ook superwijde broeken die dan helemaal ingesnoerd worden. De pijpen slepen over je schoenen (ik snap dat niet, dan zijn die toch na 1 dag dragen bemodderd en kapot).
Of de broeken zijn juist extreem kort. Zo'n zomerbroekje op of net iets boven de enkels kan best kittig zijn maar nu komt een broek nog maar net over je knieen. Hele stukken bloot been midden in de winter. Sowieso lopen ze op die fashionweeks in de sneeuw nog met blote benen en blote voeten in de schoenen. Of van die lekkere warme hoge laarzen waar dan opeens de tenen bloot zijn. Zo logisch.
De spijkerbroeken zijn nog steeds die afschuwelijke mom-jeans. Zakkerige modellen met wortelpijpen die iedereen lelijke maken en ook de afgeknipte ongelijke rafelige zoom is up to date.
Jassen zijn van nepbont of Pino-gevallen. Overal worden sneakers onder gedragen. Kan leuk zijn, maar die sneakers worden ook steeds plomper, dad-sneakers worden die nu genoemd.
En dan dus als kers op de cake zo'n bloempot in een sinaasappelnetje.

Ik kom er niet over uit. Twee jaar geleden zag ik nog jaloersmakend mooie dingen maar nu......
Hier, 1 van de hipste mode-meisjes en een beeldig kind. In een vale gescheurde zakkerige jeans met pino jas.

Afbeelding

De grote mannenbroek:

Afbeelding

te lange mouwen ook overal, iedereen is zijn handjes kwijt

Afbeelding

Blazer van Atilla de reus geleend

Afbeelding

de gerafelde ongelijke zoom

Afbeelding

Afbeelding

Ook weer 8 maten te groot

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dad-sneakers. En zo'n Gucci riem is natuurlijk duur maar ze ziet eruit alsof het een stuiver heeft gekost

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een verademing na 100 jaar skinny's.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De kleding op de foto's is niet om aan te gluren, maar de meeste modellen zien er ook uit als verlopen junks. Is oncharmant en ongezond de nieuwe look?
De vollere vrouw vind ik prachtig, maar wel met totaal verkeerde kleding. De buik en de benen zijn veel te stevig voor die broek.


Waar ik wel mooie mode van heb gezien: Ganni en Dante6. Mooie stoffen en vrouwelijke pasvormen. En schoenen van Nude London. Vrouwelijke schoenen, niet van die 'mannenschoenen' die je aan de voeten van vrouwen ziet. Waarom zou je broques dragen als vrouw?
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
02-02-2018 20:25
En schoenen van Nude London. Vrouwelijke schoenen, niet van die 'mannenschoenen' die je aan de voeten van vrouwen ziet. Waarom zou je broques dragen als vrouw?
Ik denk dat je Dune London bedoelt? Die maken inderdaad erg mooie schoenen (het is één van mijn favoriete merken).
Nude London is een kledingmerk dat of omakleding maakt, of juist enorm sexy.

Qua brogues: ik vind ze erg leuk, ook bij vrouwen, en ik draag ze dan ook graag. Mits ze wel in een vrouwelijk model gemaakt worden. Stuk comfortabeler ook dan hakken.
Afbeelding

Ik vind die lompe schoenen met giga zolen veel lelijker.
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb nog geen brogues maar ben idd ook helemaal overgestapt op platte schoenen (zonde van al mijn hakken maarja).

Heb nu vooral veel platte puntige enkellaarsjes en voor de zomer loafers en adidasjes.
Zo comfortabel, echt relaxed. En ik vind het ook wel stoer.

Nadeel is dat als ik nog wel een hakje aan doe ik daar veel minder goed aan gewend ben en veel eerder pijn in mijn voeten krijg.
Die bovenste brogues zijn minder lomp door het motiefje. Dat breekt de lengte.

Die ruime broeken en dat paars was 17 jaar geleden ook in de mode. Ik had net plannen om die ruime broek te vermaken tot rok.
Ik zie alleen die tassen nergens. Zijn ze niet stiekem bij een tuincentrum gemaakt?
Ik wil dit jaar ook mooie bloemen op mijn balkon.
Oh ja natuurlijk, Dune London bedoel ik! Excuses :) Ik denk dat ik met mijn hoofd nog in de lippenstiftkleuren zat en aan Nude dacht...
Dat vind ik zo’n mooi merk. En ook zo betaalbaar. Voor de zomer hebben ze ook al fantastische schoenen.
Die platte schoenen moet ik denk ik nog aan wennen. Nog steeds, want de trend is er al heel lang natuurlijk. Ik zie dan perfect geklede vrouwen en dan kijk ik naar de schoenen, zie dan deze ‘mannenschoenen’ en denk op zo’n moment; ‘jammer, met een hak had je er nog mooier en charmanter uitgezien’
Het is voor mij net zoals smokings voor vrouwen. En van die dasjes voor vrouwen. Daar zal je mij nooit mee zien.
Alle reacties Link kopieren
ModuleX schreef:
28-01-2018 11:48
Ik heb mezelf deze kado gedaan.
Zit heerlijk en ik was er meteen verliefd op

https://www.annavantoor.nl/collectie/ju ... 51236-jurk
super mooi!
is een fair trade merk trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit mooi
Afbeelding

Geen zomer meer, maar de volgende pre-fall collecties vind ik erg mooi.

Fendi:
Afbeelding

Luisa Beccara, ik zou dit alles zo aantrekken. :love:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Fall 2018, Badgley Mishka:
Afbeelding
Wat een super leuk topic! Ik doe altijd enorm lang met mijn kleding, want zoals een forummer al schreef: alles blijft tegenwoordig zo lang mode! Ik draag alles echt af. Maar deze zomer moet er echt weer wat nieuws komen. Leuk om hier inspiratie op te doen.
Ceci schreef:
17-02-2018 12:16
Ik vind dit mooi
Afbeelding

Geen zomer meer, maar de volgende pre-fall collecties vind ik erg mooi.

Fendi:
Afbeelding

Luisa Beccara, ik zou dit alles zo aantrekken. :love:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Fall 2018, Badgley Mishka:
Afbeelding
Ja, hier staan wel enkele items tussen waarbij ik even de rem op de scroll zette.
Niet alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven