Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Ik vind die trench idd beeldig. De rest niet.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb in de Zara sale heel goed gescoord. Wel alles 2 maten te groot, want ik ben nu 12 weken zwanger en wil het op mijn nieuwe baan nog even geheim houden (liefst tot week 25 ofzo 😬)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is een fractie :-) Ook bij Zara: platte rode leren schoentjes die nu nog koud zijn maar waar ik zooo blij mee ben!
syvon schreef:
22-01-2018 23:15
Ik heb in de Zara sale heel goed gescoord. Wel alles 2 maten te groot, want ik ben nu 12 weken zwanger en wil het op mijn nieuwe baan nog even geheim houden (liefst tot week 25 ofzo 😬)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is een fractie :-) Ook bij Zara: platte rode leren schoentjes die nu nog koud zijn maar waar ik zooo blij mee ben!
Ugh de plaatjes werken niet sorry :mad:
Jammer, zou graag zien wat je heb gescoord.

Heb je plaatjesplakrechten (dan moet je meer dan 200 posts geplaatst hebben)?
Alle reacties Link kopieren
Die jas die Ceci leuk vindt zit het model veel te groot. Staat totaal niet, denk dat de jas in een goed zittende maat veel leuker zal zijn.

Tot nu toe in de winkels/webshops nog niet veel gezien wat ik leuk vind, wat aan de ene kant heel gunstig is omdat ik niets uitgeef.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hillegonda1 schreef:
23-01-2018 12:46

Afbeelding
Deze vind ik wel erg mooi.
Maar is wel oppassen dat het niet op nacht tenue gaat lijken tijdens het dragen. (Er is wel een beetje flair voor nodig.)

Ik keek net de gala van de musical award en kan me niet onttrekken dat al die musicals in kleurenpracht wel invloed hebben op mode.

Maar zou het niet ook met een hype van koele grijze haartinten te maken hebben?
Daar past kleur gewoon veel beter bij.
Ik word er vooralsnog niet wild van..... gelukkig heb ik nog wel een voorraadje leuke en vrij nieuwe kleding liggen, blij als ik er weer in pas deze zomer maar eerst nog even door met steeds dikker wordende buik (nu bijna 30 weken zwanger)
Alle reacties Link kopieren
flexibel schreef:
13-01-2018 13:17
Maxi jurk vind ik bij een lange vrouw prachtig staan.
Zelf ben ik klein, dan vind ik het niet mooi door mijn lengte.
Volgens mij is het niet leeftijd gebonden.
Wat heeft lengte daar nou te maken?
Maxi jurken vind ik gewoon mooi, bij iedereen, als het model maar bij je past (en de kleur!)
Ik ben zelf maar 1,52 en ik draag heel graag maxi in de zomer. Ik vind het mooi staan bij mezelf en heb er nooit aan getwijfeld of ik die jurken wel aan kon met mijn geringe lengte.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
27-01-2018 20:44
Ik word er vooralsnog niet wild van..... gelukkig heb ik nog wel een voorraadje leuke en vrij nieuwe kleding liggen, blij als ik er weer in pas deze zomer maar eerst nog even door met steeds dikker wordende buik (nu bijna 30 weken zwanger)
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Leuchtt schreef:
28-01-2018 00:49
Wat heeft lengte daar nou te maken?
Maxi jurken vind ik gewoon mooi, bij iedereen, als het model maar bij je past (en de kleur!)
Ik ben zelf maar 1,52 en ik draag heel graag maxi in de zomer. Ik vind het mooi staan bij mezelf en heb er nooit aan getwijfeld of ik die jurken wel aan kon met mijn geringe lengte.
Dit. Ik ben 1.60m en ik vind maxi ook mooi staan bij mij, mits het het juiste model is.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
24-01-2018 22:14
Deze vind ik wel erg mooi.
Maar is wel oppassen dat het niet op nacht tenue gaat lijken tijdens het dragen. (Er is wel een beetje flair voor nodig.)
Ik denk dat het al enorm scheelt als je er geen slippers of gympen onder draagt.

Als ik zo kijk naar nieuwe collecties, vind ik dit leuk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(Gaat om de rok)
Afbeelding
Leuke tassen (ik hou wel van een beetje opvallend)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Top en rok
Afbeelding

Ik zie veel groen en roze, leuk! En lichtblauw.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Helaas nog wel veel vormloos spul en veel ruches op rare plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf deze kado gedaan.
Zit heerlijk en ik was er meteen verliefd op

https://www.annavantoor.nl/collectie/ju ... 51236-jurk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van haar deze erg mooi.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ModuleX schreef:
28-01-2018 11:48
Ik heb mezelf deze kado gedaan.
Zit heerlijk en ik was er meteen verliefd op

https://www.annavantoor.nl/collectie/ju ... 51236-jurk
Nice! :heart:
Afbeelding
Afbeelding

De eerste echte leuke jurk die ik hier zie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ModuleX schreef:
28-01-2018 11:48
Ik heb mezelf deze kado gedaan.
Zit heerlijk en ik was er meteen verliefd op

https://www.annavantoor.nl/collectie/ju ... 51236-jurk
Mooie jurk die winkel heeft vaak mooie kleding.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
28-01-2018 14:07
Mooie jurk die winkel heeft vaak mooie kleding.
Klopt, ik koop er heel veel. Ik kan er altijd slagen.
Ja, mooie jurk en kanten blouse.

Ik heb een kanten blouse met ook nog glitterpailletjes erop. Vroeger was dat kerstkleding. Nu draag ik het gewoon doordeweeks op een jeans.
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
28-01-2018 19:05
Ja, mooie jurk en kanten blouse.

Ik heb een kanten blouse met ook nog glitterpailletjes erop. Vroeger was dat kerstkleding. Nu draag ik het gewoon doordeweeks op een jeans.
Gelukkig dat we ons tegenwoordig wat uitbundiger 'mogen' kleden. Vroeger moest je je een ongeluk zoeken naar een galajurk, tegenwoordig hangen de winkels er vol mee. Jezelf mooi kleden voor een gelegenheid lijkt meer geaccepteerd dan vroeger.
Ikzelf heb een kanten jasje met pailletten, maar dat trek ik niet op een normale doordeweekse dag aan; daar is ie te extravagant voor.
dannas schreef:
16-01-2018 21:20
Ik zie nu echt heel veel broeken met strepen op de zijkant. Die wilde ik vorig jaar al en toen waren ze nauwelijks te krijgen. En nu word je er echt mee doodgegooid. Ik heb al een groene :-).
Ik heb er 4, heerlijk zittend en soort van netjes, van de zara :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik wil trouwens graag fluwelen sandaaltjes voor de zomer. En nog gouden sandaaltjes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze zijn ook leuk.
Afbeelding
Ik heb deze gekocht:

Afbeelding

En deze rok:

Afbeelding

En ik zoek nog iets met een afrikaanse print, zoiets:

Afbeelding

Moet goed zoeken want bij mij is hooggesloten niet echt flatteus, en dat zie je nu veel. Leuke print en dan zo'n hoge nek.
Ceci schreef:
28-01-2018 11:12
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Thx :)

Leuke plaatjes gepost vandaag door jullie maar allemaal niet mijn smaak..... te apart. Ben meer basic.
Blauwe jurk en blauw kanten vestje vind ik wel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven