Mode & Beauty alle pijlers

zomertrends 2018

10-01-2018 17:30 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

wat gaat het worden deze zomer?
ik heb al van alles gezien en gehoord maar het loopt zo ver uiteen dat ik er geen lijn in kan krijgen.. iemand tips of suggesties?
Heel aparte ontwerpen van tassen gevonden: https://hestervaneeghen.com/women/bags Plaatjes zijn lastige te vinden en te plakken.
Afbeelding
Afbeelding Is niet wat i kop een van de witte jurkjes zag, maar is niet helemaal plat. Loopt toch net even sierlijker dan een platte hak. Ik denk alleen niet dat het kwaliteit is. Van Mango en die zijn voor jonge vrouwen die geen hoge hak kunnen of willen. De kleur is wel heel goed te combineren.
Afbeelding Dit vin dik dan wel mooi. Staat bij Zalando, maar is toch al een paar jaar oud. Deze zag ik een paar jaar geleden in een aflevering van een serie. Afbeelding Ze zitten in dezelfde prijscategorie.
Gisteren wezen shoppen voor lente kleding en erg goed geslaagd! Heerlijk, die romantische mode!

Afbeelding

En dit soort bloesje, alleen met het motief van de bovenste en in het lichtblauw (kon er helaas geen plaatje van vinden)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaat iets niet helemaal goed dus... :bonk: Heb niet aangegeven dat ik de tekst doorgestreept wilde hebben en de H&M plaatjes doen het niet.
--
Afbeelding

Ik vind deze eigen merk van Wkamp leuk. Ik kan die niet, maar tas is er ook leuk bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven