Zooooo wit
vrijdag 15 januari 2021 om 12:11
Dames,
Wie heeft de gouden tip. Je kunt door me heen kijken op het moment. Normaal gesproken ging ik in de winter 1 keer per maand onder de zonnebank.
Helaas zwanger en ze zijn dicht. Wie heeft de gouden tip om een klein beetje normaal en natuurlijk een blos terug te krijgen op mn gezicht.
Ik gebruik wel eens Clarins zelfbruiner druppels door mn dagcreme maar ben daar niet echt tevreden over..
Wie heeft de gouden tip. Je kunt door me heen kijken op het moment. Normaal gesproken ging ik in de winter 1 keer per maand onder de zonnebank.
Helaas zwanger en ze zijn dicht. Wie heeft de gouden tip om een klein beetje normaal en natuurlijk een blos terug te krijgen op mn gezicht.
Ik gebruik wel eens Clarins zelfbruiner druppels door mn dagcreme maar ben daar niet echt tevreden over..
vrijdag 15 januari 2021 om 16:24
Je vergelijking sloeg nogal door.
vrijdag 15 januari 2021 om 16:33
Onder de zonnebank wordt je huid in een korte tijd blootgesteld aan een hoge dosis uv-straling. Meer uv-straling betekent meer risico op huidkanker. Op korte termijn is het resultaat een bruin kleurtje. Het bruine kleurtje verdwijnt, maar je de huid blijft beschadigd.
Hoe slecht is de zonnebank? | KWF Kankerbestrijding
www.kwf.nl › zon-uv-straling-en-huidkanker › hoe-slecht
Hoe slecht is de zonnebank? | KWF Kankerbestrijding
www.kwf.nl › zon-uv-straling-en-huidkanker › hoe-slecht
vrijdag 15 januari 2021 om 16:35
Nee, denk er zelf maar heel goed over na.
vrijdag 15 januari 2021 om 16:43
Dan ga ik het voor je invullen en zal ik aannames moeten doen.
Je denkt dat iemand die donker is zich meer beledigt zal voelen dan iemand die licht is. Dat is wat ik denk waar jij over valt. Maar waarom zou ik mij met een lichte huidtype zich minder beledigd voelen over zo'n opmerking?Muurbloempje115 schreef: ↑15-01-2021 15:12
Natuurlijk bepaal je dat zelf. Maar je openingspost 'ik ben zoooo wit, je kunt door me heen kijken'. Is net als dat je zegt 'ik ben zooo donker, je ziet me niet als ik 's avonds buiten sta'
vrijdag 15 januari 2021 om 16:48
Vanaf het moment dat je dit topic binnenkwam loop je al te zeuren, te zuigen en te drammen. En nu doe je daar nog een schepje bovenop. Dat is wat ik denk.Muurbloempje115 schreef: ↑15-01-2021 16:43Dan ga ik het voor je invullen en zal ik aannames moeten doen.
Je denkt dat iemand die donker is zich meer beledigt zal voelen dan iemand die licht is. Dat is wat ik denk waar jij over valt. Maar waarom zou ik mij met een lichte huidtype zich minder beledigd voelen over zo'n opmerking?
vrijdag 15 januari 2021 om 16:54
vrijdag 15 januari 2021 om 16:54
Muurbloempje115 schreef: ↑15-01-2021 16:54En waarom sloeg mijn vergelijking door? Dit is nog geen reactie op mijn vraag.
vrijdag 15 januari 2021 om 17:03
Kap jij nou maar eens met je gezuig. Je probeert een hele rare draai te geven aan een topic dat overduidelijk helemaal niet zo bedoelt is. Daar heb je mijn uitleg.Muurbloempje115 schreef: ↑15-01-2021 16:55Je kunt het blijkbaar niet verwoorden. Waarom dan een discussie aangaan? Ah nee, dat kun je natuurlijk ook niet uitleggen.
Voor iemand die zo gebrand is op antwoorden. Geef TO eens antwoord op haar vraag hoe ze zonder zonnebank minder wit ziet in de winter. Dat heb je ook nog steeds niet gedaan.
vrijdag 15 januari 2021 om 17:11
vrijdag 15 januari 2021 om 17:21
Ik loop elke dag 10.000 stappen buiten maar meer kleur dan een rode neus en rode wangen krijg je daar niet van hoor. TO wil een lekker tintje, zoals in de zomer.Joyce48 schreef: ↑15-01-2021 17:11Je reageert bijzonder selectief TO. Je vraagt om tips en reageert behoorlijk agressief op opmerkingen die je niet bevallen. Daarnaast is nu zes maal dezelfde, goede en zeer gezonde tip gegeven: ga lekker naar buiten, maar daarop reageer je niet.
En bedankt hè, voor de goede raad ....
vrijdag 15 januari 2021 om 17:27
Nee joh, dit zijn lekkere reacties van jou. Een 'lekker' tintje, één waar je kanker van krijgt. Klinkt inderdaad als een heel lekker kankerverwekkend tintje.
vrijdag 15 januari 2021 om 17:30
Je kan echt niet lezen he? Ze wil een tintje ZONDER gebruik van de zonnebank.Muurbloempje115 schreef: ↑15-01-2021 17:27Nee joh, dit zijn lekkere reacties van jou. Een 'lekker' tintje, één waar je kanker van krijgt. Klinkt inderdaad als een heel lekker kankerverwekkend tintje.
vrijdag 15 januari 2021 om 17:46
Ja en? Ze gaat dus nu miet onder de zonnebank en wil tips hoe ze toch een tintje kan hebben.
Tips die jij, ondanks een hele hoop gezuig, nog steeds niet hebt gegeven.
vrijdag 15 januari 2021 om 17:51
Hè bah wat flauw, die “helaas” heeft ze rechtgezet al meerderen keren.
TO ik gebruik de sublime bronze van L’Oréal, af en toe een beetje op mijn gezicht voor het slapen gaan werkt bij mij prima.
zaterdag 16 januari 2021 om 06:45
Hoezo je bent niet wit van jezelf? De kleur die je nu hebt, zonder zonnebank, is toch wel je natuurlijke, eigen kleur hoor.
Als je zonnebankt heb je niet de 'kleur van jezelf' maar van de zonnebank.
Je klinkt heel erg jong.
zaterdag 16 januari 2021 om 09:04
Wat een gezeur over huidskleur en racisme. Volgens mij worden er twee dingen door elkaar gehaald. Het gaat niet om wit, het gaat om bleek wat TO niet mooi vindt. Ik zie ook erg bleek in de winter en zie er zelfs ziek uit zonder make-up. Maar ik ken ook een vrouw met een donkere huidskleur die bleek ziet in de winter, ze vindt zichzelf er vaal en wat gelig uitzien en gaat daarom ook altijd onder de zonnebank.
Mensen zien er nou eenmaal al snel wat ongezonder uit in de winter en willen daar iets aan doen, dat vind ik niet zo gek.
Mensen zien er nou eenmaal al snel wat ongezonder uit in de winter en willen daar iets aan doen, dat vind ik niet zo gek.