Zooooo wit
vrijdag 15 januari 2021 om 12:11
Dames,
Wie heeft de gouden tip. Je kunt door me heen kijken op het moment. Normaal gesproken ging ik in de winter 1 keer per maand onder de zonnebank.
Helaas zwanger en ze zijn dicht. Wie heeft de gouden tip om een klein beetje normaal en natuurlijk een blos terug te krijgen op mn gezicht.
Ik gebruik wel eens Clarins zelfbruiner druppels door mn dagcreme maar ben daar niet echt tevreden over..
Wie heeft de gouden tip. Je kunt door me heen kijken op het moment. Normaal gesproken ging ik in de winter 1 keer per maand onder de zonnebank.
Helaas zwanger en ze zijn dicht. Wie heeft de gouden tip om een klein beetje normaal en natuurlijk een blos terug te krijgen op mn gezicht.
Ik gebruik wel eens Clarins zelfbruiner druppels door mn dagcreme maar ben daar niet echt tevreden over..
vrijdag 15 januari 2021 om 12:36
Ik ben van mijzelf heel wit, zomer en winter. Ik gebruik al jaren een roze dagcrème, daar krijg ik dan een wat gezonder kleurtje van. Het is een anti-age, je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch?
Volgens mij is het deze:
https://www.loreal-paris.nl/producten/h ... me-met-spf
vrijdag 15 januari 2021 om 12:38
Als je zo heel licht bent is het echt super ongezond om onder de zonnebank te gaan. Je maakt de kans op huidkanker bij iedere sessie groter!
Probeer gewoon te accepteren dat je een lichte huid hebt, dat kan ook heel erg mooi zijn! Anders wat blush op je wangen?
Maar goed, wat ik hierboven schrijf wil je vast niet horen.
Ik heb wel eens horen vertellen dat de producten van Marc Inbane heel goed zijn, misschien heb je daar iets aan. Hopelijk vind je ze zo fijn dat je geen zonnebank meer nodig hebt!
Probeer gewoon te accepteren dat je een lichte huid hebt, dat kan ook heel erg mooi zijn! Anders wat blush op je wangen?
Maar goed, wat ik hierboven schrijf wil je vast niet horen.
Ik heb wel eens horen vertellen dat de producten van Marc Inbane heel goed zijn, misschien heb je daar iets aan. Hopelijk vind je ze zo fijn dat je geen zonnebank meer nodig hebt!
vrijdag 15 januari 2021 om 12:39
Oh kijk dat is een goede tip! Met SPF zelfs, om jezelf altijd goed tegen de zo’n te beschermen. Ik ga hem uitproberenLou99 schreef: ↑15-01-2021 12:36Ik ben van mijzelf heel wit, zomer en winter. Ik gebruik al jaren een roze dagcrème, daar krijg ik dan een wat gezonder kleurtje van. Het is een anti-age, je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch?Volgens mij is het deze:
vrijdag 15 januari 2021 om 12:49
Ik ben echt anti-zonnebank, maar ik vind je reactie wel heel grappig haha. (Niet cynisch bedoeld!)
Ik snap wat je bedoelt hoor en herken het sentiment van hier op viva.
Zelf ben ik echt enorm verzorgd en wil ik er goed en mooi uitzien. En ikben dus heel blank. Vond ik vroeger kut, maar nu erg mooi. Ook omdat ik (30) nu al zie dat ik veel minder rimpels heb ik vergelijking met de vriendinnen die wel aan zonnebank doen.
vrijdag 15 januari 2021 om 12:54
Een 'gezond kleurtje' bestaat niet. Als je wit bent, is het niet 'gezond' om jezelf te bruinen door de felle zon of zonnebank. Een gebruinde huid (door uv) is een beschadigde huid. Overigens heeft dit niets te maken met dat ik niet met mijn uiterlijk bezig houd. Ik doe dat júist, want door mijn huid te beschermen zie ik er op mijn 40e niet 20 jaar ouder uit.
Ik maak me gewoon op, draag kleding die ik leuk vindt en doe mijn haar leuk. Mét mijn lichte kleurtje (huidtype 3) zie ik er prima verzorgd uit. En over 20 jaar ook nog steeds.
Ik maak me gewoon op, draag kleding die ik leuk vindt en doe mijn haar leuk. Mét mijn lichte kleurtje (huidtype 3) zie ik er prima verzorgd uit. En over 20 jaar ook nog steeds.
vrijdag 15 januari 2021 om 12:55
Ik ben ook anti zonnebank dat zei ik net ook. Altijd al geweest. Ik ben 40 en heb amper rimpels en word eigenlijk altijd 32 ofzo geschat.FoxtrotAlpha schreef: ↑15-01-2021 12:49Ik ben echt anti-zonnebank, maar ik vind je reactie wel heel grappig haha. (Niet cynisch bedoeld!)
Zelf ben ik echt enorm verzorgd en wil ik er goed en mooi uitzien. En ikben dus heel blank. Vond ik vroeger kut, maar nu erg mooi. Ook omdat ik (30) nu al zie dat ik veel minder rimpels heb ik vergelijking met de vriendinnen die wel aan zonnebank doen.
Maar daar gingen de reacties waar ik aan refereer niet over.
anoniem_68fdcd75783e5 wijzigde dit bericht op 15-01-2021 12:57
0.00% gewijzigd
vrijdag 15 januari 2021 om 12:56
Nou, exact dit dus. Zonnebankers denken dat dat mooier is, maar je huid gaat eruit zien als leder. En rimpelig. Je ziet beduidend aan een 40er of die vroeger (veel) zonnebank heeft gebruikt. Dan ziet er iemand die geen zonnebank gebruikt toch echt beter uit en heeft zichzelf daardoor ook beter verzorgd.FoxtrotAlpha schreef: ↑15-01-2021 12:49Ik ben echt anti-zonnebank, maar ik vind je reactie wel heel grappig haha. (Niet cynisch bedoeld!)
vrijdag 15 januari 2021 om 12:59
Bovendien snap ik nooit wat we mis is met een witte huidskleur. Het is je huidskleur. Net als dat mensen zeggen dat je benen eerst moeten bruinen voordat je een rokje aan doet. Waarom? Zou je eens tegen een gekleurde medemens moeten zeggen dat het niet om aan te zien is met die bruine kleur benen, dan is de wereld te klein. Denk dat we daar eens van af moeten. Iedere huidskleur is mooi en gezond.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:01
Snoesje666 schreef: ↑15-01-2021 12:55Als je zwanger onder de zonnebank gaat heb je toch een grotere kans op een "zwangerschapsmasker"?
Ga gewoon lekker buiten wandelen of fietsen, daar krijg je een gezonde blos van.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:02
Het gaat er niet om wat een ander ergens van vindt! Je zegt het zelf al.oKathyo schreef: ↑15-01-2021 12:59Bovendien snap ik nooit wat we mis is met een witte huidskleur. Het is je huidskleur. Net als dat mensen zeggen dat je benen eerst moeten bruinen voordat je een rokje aan doet. Waarom? Zou je eens tegen een gekleurde medemens moeten zeggen dat het niet om aan te zien is met die bruine kleur benen, dan is de wereld te klein. Denk dat we daar eens van af moeten. Iedere huidskleur is mooi en gezond.
Zij vindt het niet mooi dat ze zo wit is in de winter en daar gaat het om. Niet omdat jij niet snapt "wat er mis mee is". Daarom raden meerdere mensen hier al een zelftanner aan, want om dat soort tips vroeg ze en is ook nog eens veilig in gebruik.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:05
Amen, bedanktmeisje22 schreef: ↑15-01-2021 13:02Het gaat er niet om wat een ander ergens van vindt! Je zegt het zelf al.
Zij vindt het niet mooi dat ze zo wit is in de winter en daar gaat het om. Niet omdat jij niet snapt "wat er mis mee is". Daarom raden meerdere mensen hier al een zelftanner aan, want om dat soort tips vroeg ze en is ook nog eens veilig in gebruik.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:11
vrijdag 15 januari 2021 om 13:14
Sterkte
En bedankt, ook deze neem ik mee!
vrijdag 15 januari 2021 om 13:16
Ik zie er nu ook heel wit uit (in de zomer niet, ik word snel bruin). Vroegah vond ik dat witte koppie ook heel erg, nu zorg ik gewoon dat ik er niet ongezond wit uitzie. Dus een bb cream waarmee mijn huid er niet zozeer donkerder uitziet, maar wel frisser, en dan wat blush op mijn wangen die ik vervaag, zodat je het nét ziet. Beetje lippenstift op en dan zie ik er gewoon gezond uit. Heel soms doe ik wat bronzing poeder op mijn gezicht, maar niet in daglicht, want dan wordt het toch net wat te oranje. Maar 's avonds met zacht kunstlicht kan dat weer wel.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:19
Zelfbruiner voor het gezicht van Vichy. Ik vind de creme voor overdag niet heel fijn aanvoelen (te vettig), dus ik doe het in het begin van de avond op en dan heel de nacht laten zitten.
En rouge niet alleen op je wangen doen, maar ook een beetje op je neus kan schelen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En rouge niet alleen op je wangen doen, maar ook een beetje op je neus kan schelen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
vrijdag 15 januari 2021 om 13:21
Maar ze heeft natuurlijk niet helemaal zelf bedacht dat ze haar witte kleur niet mooi vindt. Dat komt door jarenlange indoctrinatie van alle vrouwbeelden die je op tv ziet, artikels in de tijdschriften, bloggers etc. Dáar verwijst degene die je quote naar.meisje22 schreef: ↑15-01-2021 13:02Het gaat er niet om wat een ander ergens van vindt! Je zegt het zelf al.
vrijdag 15 januari 2021 om 13:22
Pfffffffffffffffff alsjeblieft zeg