170***BAR TOO MUCH***170
zondag 26 oktober 2008 om 22:56
Helemaal met je eens!
Heb nu het rijk alleen. Oudste en jongste zijn naar hun vader en de dochters liggen allebei op bed. Zelfs de oudste ging al om kwart voor 10 naar boven! Viel zowat van m'n stoel van verbazing want als er 1 haar bed niet in te rammen is, is zij het wel! Toetsweek he, tja, moet je fris en fruitig wezen!
)
Heb nu het rijk alleen. Oudste en jongste zijn naar hun vader en de dochters liggen allebei op bed. Zelfs de oudste ging al om kwart voor 10 naar boven! Viel zowat van m'n stoel van verbazing want als er 1 haar bed niet in te rammen is, is zij het wel! Toetsweek he, tja, moet je fris en fruitig wezen!

zondag 26 oktober 2008 om 23:40
Weet wat je bedoelt Yette!
Deed ik vroeger trouwens ook! Tot diep in de nacht lezen, merkten mijn ouders niks van! Heb nu te weinig tijd om te lezen, jammer, mag het graag doen.
Over te weinig tijd gesproken, moet echt naar bedje, anders verslaap ik me morgen nog en da's nou niet de bedoeling!
Truste Yetteke!
Deed ik vroeger trouwens ook! Tot diep in de nacht lezen, merkten mijn ouders niks van! Heb nu te weinig tijd om te lezen, jammer, mag het graag doen.
Over te weinig tijd gesproken, moet echt naar bedje, anders verslaap ik me morgen nog en da's nou niet de bedoeling!
Truste Yetteke!

maandag 27 oktober 2008 om 07:23
Goedemorgen.
Dacht dat ik de boel ging openen hierzoot, maar tis al haske druk. Wordt tijd voor een ontbijtbuffetje.
Oudste is misselijk, loopt rond met een bakje, maar kotsen wordt het net niet. :puke:
Jongste ziet eruit alsof ie helemaal niet geslapen heeft.
Denk dat we de vakantie nog 1 dagje verlengen. Ben zelf ook niet helemaal fris.
Bloes, ik ga een volgende keer tuuk gewoon weer met de trein naar waar dan ook. Kan toch geen rekening houden met onvoorzichtige fietsers? Dan komen we helemaal nooit meer ergens.
Hel en Bloes, werk ze.
Dacht dat ik de boel ging openen hierzoot, maar tis al haske druk. Wordt tijd voor een ontbijtbuffetje.
Oudste is misselijk, loopt rond met een bakje, maar kotsen wordt het net niet. :puke:
Jongste ziet eruit alsof ie helemaal niet geslapen heeft.
Denk dat we de vakantie nog 1 dagje verlengen. Ben zelf ook niet helemaal fris.
Bloes, ik ga een volgende keer tuuk gewoon weer met de trein naar waar dan ook. Kan toch geen rekening houden met onvoorzichtige fietsers? Dan komen we helemaal nooit meer ergens.
Hel en Bloes, werk ze.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 27 oktober 2008 om 10:13
Hoi
Balen Mir.
Hoe is het Linn?
Werk-ze Hela en Bloe en wie verder mag werken vandaag!
Ik ga bergen verzetten.
Van die hopeloos chronische bergen,
die je wel weg kan werken,
maar die er na een nachtje slapen op miraculeuze wijze ineens weer blijken te zijn.
Bergen speelgoed,
bergen was
en bergen glasbakglas.
En dweilen ga ik.
Na het stofzuigen.
Nog zo'n nutteloze bezigheid.
Je kan er namelijk donder op zeggen dat er binnen de kortste keren weer modderpoten of een beker melk over de vloer gaan.
Ik krijg dus steevast spijt van dweilen.
Waarom lukt het me niet tijdens het dweilen te bedenken dat ik de gelukkige eigenaar ben van een vloer?
En waarom kan ik niet gewoon dankbaar zijn voor die modderpoten op de witte plavuizen?
Ze horen per slot wèl bij mijn geliefde kwartetje!
Pfff, wat kan ik mezelf soms in de weg zitten
Balen Mir.
Hoe is het Linn?
Werk-ze Hela en Bloe en wie verder mag werken vandaag!
Ik ga bergen verzetten.
Van die hopeloos chronische bergen,
die je wel weg kan werken,
maar die er na een nachtje slapen op miraculeuze wijze ineens weer blijken te zijn.
Bergen speelgoed,
bergen was
en bergen glasbakglas.
En dweilen ga ik.
Na het stofzuigen.
Nog zo'n nutteloze bezigheid.
Je kan er namelijk donder op zeggen dat er binnen de kortste keren weer modderpoten of een beker melk over de vloer gaan.
Ik krijg dus steevast spijt van dweilen.
Waarom lukt het me niet tijdens het dweilen te bedenken dat ik de gelukkige eigenaar ben van een vloer?
En waarom kan ik niet gewoon dankbaar zijn voor die modderpoten op de witte plavuizen?
Ze horen per slot wèl bij mijn geliefde kwartetje!
Pfff, wat kan ik mezelf soms in de weg zitten
maandag 27 oktober 2008 om 15:48
Tsjonge, toen had ik ineens 8 kinderen
Haske gezellig, ware het niet dat Miniman een zwaar onrecht is aangedaan door Elfje en nu in een heftige emotionele crisis is beland. Elfje had zijn kussen per ongeluk even gebruikt in haar hut en nu huilt hij al tien minuten: 'Elfje heb me hele leve vepetst!'
en da's natuurlijk in-en-in triest als je nog niet eens drieëneenhalf bent.
Haske gezellig, ware het niet dat Miniman een zwaar onrecht is aangedaan door Elfje en nu in een heftige emotionele crisis is beland. Elfje had zijn kussen per ongeluk even gebruikt in haar hut en nu huilt hij al tien minuten: 'Elfje heb me hele leve vepetst!'
en da's natuurlijk in-en-in triest als je nog niet eens drieëneenhalf bent.
maandag 27 oktober 2008 om 21:47
Wat is het hier weer onwijs gezellig. Allemaal voor (achter) de tv? Ikke wel. Nu ff reclame, gauw bier halen.
Yet, denk dat mijn jongste Miniman goed kan begrijpen. Oudere broers (zussen dus wrsch ook) kunnen je leven volledig verpesten. Ow, ik had ook een oudere broer, dus ik begrijp het ook.
Winx, hoe voel je je nu met je tiener?
Yet, denk dat mijn jongste Miniman goed kan begrijpen. Oudere broers (zussen dus wrsch ook) kunnen je leven volledig verpesten. Ow, ik had ook een oudere broer, dus ik begrijp het ook.
Winx, hoe voel je je nu met je tiener?
David Dunning
David Dunning

dinsdag 28 oktober 2008 om 08:21
Goede morgen!
Koffie is al laaaaaaaaang op, croissantje uit de oven ook. Oudste dochter is vandaag 17 lentes jong.
En heb de A1 maar een file bespaart bij Ikea, heb de beddenzooi maar laten brengen. Ikea kan weer nieuwe bedden verkopen, ik ben een paar honderd eurootjes armer, maar het is de moeite waard!
Koffie is al laaaaaaaaang op, croissantje uit de oven ook. Oudste dochter is vandaag 17 lentes jong.
En heb de A1 maar een file bespaart bij Ikea, heb de beddenzooi maar laten brengen. Ikea kan weer nieuwe bedden verkopen, ik ben een paar honderd eurootjes armer, maar het is de moeite waard!
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:01
Een goedige morgen
Heb het vandaag haske idioot druk, dus hou ik het bij een 10-minuten-bakkie.
Gelukkig heeft Miniman geen idee van wat hij zegt. Hij was gisteravond weer gewoon vrolijk en bovendien 'veliefd' op ons allemaal ondanks dat zijn leven nog steeds was 'vepetst van Elfje', want dat blijft volgens hem voor altijd zo. Tsja. Zolang hij er niet onder lijdt, is dat niet zo'n ramp
Heb het vandaag haske idioot druk, dus hou ik het bij een 10-minuten-bakkie.
Gelukkig heeft Miniman geen idee van wat hij zegt. Hij was gisteravond weer gewoon vrolijk en bovendien 'veliefd' op ons allemaal ondanks dat zijn leven nog steeds was 'vepetst van Elfje', want dat blijft volgens hem voor altijd zo. Tsja. Zolang hij er niet onder lijdt, is dat niet zo'n ramp
dinsdag 28 oktober 2008 om 16:44
Yet, heeft het nog zin om positief te denken? En waarom eigenlijk?
Bloes, geflapt met dochter. Ik had geen tijd om een kadootje te kopen, sorry.
Ben vandaag de hele dag op pad geweest om een scooter te scoren, want het gaat echt niet meer. Had ik een adresje ergens in de rimboe, wel goedkoop, maar helaas ook geen enkele scooter groot genoeg. Pffffffffffft, ben bijna 4 uur onderweg geweest. Toen nog maar weer een keer naar een scooterwinkeltje hier in het centrum. En laat die nou een leuke tweedehandse hebben staan. Groot, stoer en met garantie en onderhoudsbeurten. Was nog steeds financieel onverantwoord, maar niks doen is ook onverantwoord. Dus. Nog een paar daagjes en hij is van mij. Ben er wel heul blij mee.
Biertje.
Bloes, geflapt met dochter. Ik had geen tijd om een kadootje te kopen, sorry.
Ben vandaag de hele dag op pad geweest om een scooter te scoren, want het gaat echt niet meer. Had ik een adresje ergens in de rimboe, wel goedkoop, maar helaas ook geen enkele scooter groot genoeg. Pffffffffffft, ben bijna 4 uur onderweg geweest. Toen nog maar weer een keer naar een scooterwinkeltje hier in het centrum. En laat die nou een leuke tweedehandse hebben staan. Groot, stoer en met garantie en onderhoudsbeurten. Was nog steeds financieel onverantwoord, maar niks doen is ook onverantwoord. Dus. Nog een paar daagjes en hij is van mij. Ben er wel heul blij mee.
Biertje.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 28 oktober 2008 om 17:18
woensdag 29 oktober 2008 om 01:03
Nacht......
Moest de ruiten van de auto krabben.
Heb wel lekker gewerkt, was een goede, drukke avond....
Yette, heb je een sollicitatiegesprek achter de rug en wat is het geworden?
Hela, ik ben bblij voor je dat het nog steeds niet tegenvalt en goed gaat! Hoe is het met je wederhelft?
Solomio, blij voor je, kun je ietsie pietsie beter uit de voeten!
Moest de ruiten van de auto krabben.
Heb wel lekker gewerkt, was een goede, drukke avond....
Yette, heb je een sollicitatiegesprek achter de rug en wat is het geworden?
Hela, ik ben bblij voor je dat het nog steeds niet tegenvalt en goed gaat! Hoe is het met je wederhelft?
Solomio, blij voor je, kun je ietsie pietsie beter uit de voeten!