3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 20:00
Flodder.. voor jou zullen we allemaal even in het kort zeggen wat er met ons loos is.... oke meiden en LeukerT??
Bij mij:
- moeder net overleden aan kanker
- financiele problemen door eigen zaak
- gescheiden, heb 1 zoon, ben getrouwd met mr Bianco en hij heeft een hele lieve zoon en dochter
Maar verder gaat het prima
Who's next?
Bij mij:
- moeder net overleden aan kanker
- financiele problemen door eigen zaak
- gescheiden, heb 1 zoon, ben getrouwd met mr Bianco en hij heeft een hele lieve zoon en dochter
Maar verder gaat het prima
Who's next?
donderdag 14 januari 2010 om 20:01
donderdag 14 januari 2010 om 20:02
Flodder
Ik had het er vandaag nog met een vriendin over.. dat het vreselijk is dat mn moeder ziek is geweest maar dat ik (heel egoistisch) wel heel blij ben dat we goed afscheid hebben kunnen nemen. En dat we voor haar hebben kunnen zorgen, wat ons (mn broer en mij) weer een heel goed gevoel geeft. Dat maakt de verwerking denk ik wel een stuk makkelijker.
Ik had het er vandaag nog met een vriendin over.. dat het vreselijk is dat mn moeder ziek is geweest maar dat ik (heel egoistisch) wel heel blij ben dat we goed afscheid hebben kunnen nemen. En dat we voor haar hebben kunnen zorgen, wat ons (mn broer en mij) weer een heel goed gevoel geeft. Dat maakt de verwerking denk ik wel een stuk makkelijker.
donderdag 14 januari 2010 om 20:10
donderdag 14 januari 2010 om 20:13
Ja, ik ben nu gewoon ff een droogkloot. Heb geen zin om alles te vertellen ofzo, ik ga dood, dat is op t moment t belangrijkste, dus gewoon kort en kernachtig.
(jaag geloof ik alle newbies nu weg, ben best aardig hoor newbies)
@LeukerT nee, de kaart wordt door een oud-klasgenootje gedrukt en is op de datum na al klaar.
(jaag geloof ik alle newbies nu weg, ben best aardig hoor newbies)
@LeukerT nee, de kaart wordt door een oud-klasgenootje gedrukt en is op de datum na al klaar.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 14 januari 2010 om 20:13
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 20:12:
Ben het niet met je eens Minny... het was echt door de drank dat het doorzeuren maar doorging. En dat was de oorzaak van mijn kriegeligheid. Niet het doorzeuren op zich maar de drankoorzaak daarvan.Tja...snap de kriegeligheid wel, vind het alleen harder dan noodzakelijk.
Ben het niet met je eens Minny... het was echt door de drank dat het doorzeuren maar doorging. En dat was de oorzaak van mijn kriegeligheid. Niet het doorzeuren op zich maar de drankoorzaak daarvan.Tja...snap de kriegeligheid wel, vind het alleen harder dan noodzakelijk.