3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
donderdag 11 maart 2010 om 22:18
quote:mocy schreef op 11 maart 2010 @ 22:14:
Hoi Iry, ik zocht je al. Jij hebt een Wii. Doe jij er ook sportspellen op.
Of ik bedoel meer trainingsprogramma's voor jezelf?
Sorry dat ik moet lachen lieve Moos, maar alleen al kijken naar sport vind ik te vermoeiend
Maar...het zou best een goed idee zijn voor mij (om een anti verzakkingsbeleid in te voeren ), ik overweeg het wel.
Kan je alleen dus niets erover vertellen nog.
Hoi Iry, ik zocht je al. Jij hebt een Wii. Doe jij er ook sportspellen op.
Of ik bedoel meer trainingsprogramma's voor jezelf?
Sorry dat ik moet lachen lieve Moos, maar alleen al kijken naar sport vind ik te vermoeiend
Maar...het zou best een goed idee zijn voor mij (om een anti verzakkingsbeleid in te voeren ), ik overweeg het wel.
Kan je alleen dus niets erover vertellen nog.
donderdag 11 maart 2010 om 22:25
donderdag 11 maart 2010 om 22:25
Nee de Wii is absoluut geen miskoop Moos.
Maar je moet wel een beetje van gamen houden.
Ik ben zelf niet zo'n gamer trouwens en juist daarvoor maakt het dat de Wii juist leuker is, omdat het wat actiever is.
Dat is veel lolliger dan suf voor een scherm hangen.
Ik vind de Wii wel echt een aanrader om je mee te kunnen vermaken.
En ik overweeg zelf om een balanceboard met trainingsvideo's aan te schaffen.
Maar je moet wel een beetje van gamen houden.
Ik ben zelf niet zo'n gamer trouwens en juist daarvoor maakt het dat de Wii juist leuker is, omdat het wat actiever is.
Dat is veel lolliger dan suf voor een scherm hangen.
Ik vind de Wii wel echt een aanrader om je mee te kunnen vermaken.
En ik overweeg zelf om een balanceboard met trainingsvideo's aan te schaffen.
donderdag 11 maart 2010 om 22:29
Het is dat de kids hem niet kunnen missen, anders had je hem een paar dagen kunnen lenen om eerst uit te proberen.
Hmm.... je kent verder ook niemand waar je hem eerst even een paar dagen van mag testen thuis?
Het blijft namelijk altijd lastig voor een ander te bepalen of diegene het wat gaat vinden.
Hmm.... je kent verder ook niemand waar je hem eerst even een paar dagen van mag testen thuis?
Het blijft namelijk altijd lastig voor een ander te bepalen of diegene het wat gaat vinden.