3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
donderdag 11 maart 2010 om 22:37
quote:iry schreef op 11 maart 2010 @ 22:35:
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo blij mee zijn als mijn woonplaats maar door gesmst wordt , maar goed.
Hoop toch dat diegene die dat inmiddels weten (en hiervan zitten er hier ook een paar) daar zorgvuldiger mee omgaan.Ik ken ze beide al langer Iry. Zou bij vaag contact nooit zoiets zomaar doorgeven. Maar wellicht ken je me daar niet goed genoeg voor.
Ik zou er eerlijk gezegd niet zo blij mee zijn als mijn woonplaats maar door gesmst wordt , maar goed.
Hoop toch dat diegene die dat inmiddels weten (en hiervan zitten er hier ook een paar) daar zorgvuldiger mee omgaan.Ik ken ze beide al langer Iry. Zou bij vaag contact nooit zoiets zomaar doorgeven. Maar wellicht ken je me daar niet goed genoeg voor.
donderdag 11 maart 2010 om 22:39
quote:iry schreef op 11 maart 2010 @ 22:35:
Hoop toch dat diegene die dat inmiddels weten (en hiervan zitten er hier ook een paar) daar zorgvuldiger mee omgaan.Eensch. Al ben ik wel gewoon open over mijn woonplaats, maar das een redelijk grote stad en dat vind ik toch net ff iets anders.
Hoop toch dat diegene die dat inmiddels weten (en hiervan zitten er hier ook een paar) daar zorgvuldiger mee omgaan.Eensch. Al ben ik wel gewoon open over mijn woonplaats, maar das een redelijk grote stad en dat vind ik toch net ff iets anders.
donderdag 11 maart 2010 om 22:39
donderdag 11 maart 2010 om 22:43
donderdag 11 maart 2010 om 22:44
Ik weet idd niet hoe de verhoudingen liggen thee
Maar aan de reactie van Boarder te lezen kennen Freak en Boarder elkaar nog niet zo goed, en verbaasd het hem deze info.
Vandaar dat ik dan denk......ik zou daar niet blij mee zijn .
Maar Boarder wellicht maakt het niet uit en schat jij dat goed in.
Bij deze gelieve mijn woonplaats voor je te houden!
Thanks o.a Jack
Maar aan de reactie van Boarder te lezen kennen Freak en Boarder elkaar nog niet zo goed, en verbaasd het hem deze info.
Vandaar dat ik dan denk......ik zou daar niet blij mee zijn .
Maar Boarder wellicht maakt het niet uit en schat jij dat goed in.
Bij deze gelieve mijn woonplaats voor je te houden!
Thanks o.a Jack