3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!



Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.



Laten we koesteren wat hier bestaat!



Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 08 mei 2010 @ 04:56:

Tsja Bam...



Niets zeggen laat de woorden tot ongekende hoogte broeien.

En als ze er dan pas uitkomen wegen ze zoveel zwaarderDas zo waar en daarom zeg ik nu even geen woorden en hoop dat er niks broeit nu....
Alle reacties Link kopieren
........
Alle reacties Link kopieren
ik ga nu maar naar het land van m'n ogen dicht....
Alle reacties Link kopieren
..........
Alle reacties Link kopieren
Klinkt triest maar herkenbaar Iry.....
Alle reacties Link kopieren
.......................
Alle reacties Link kopieren
...........
Alle reacties Link kopieren
Das dezelfde Iry....
Alle reacties Link kopieren
Hey Iry, ben je er nog?
Alle reacties Link kopieren




Twee zielen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er nog Noah.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weg, ga mijn zielige zelf te bedde leggen
Alle reacties Link kopieren
Trusten Bam.

Ik met zo ook maar eens gaan.

laatste sigaret en dan ook off.
Alle reacties Link kopieren
Dacht: kom hier ff kletsen.. Weltrusten dan
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga nu ook echt naar bed Noah.

Hoor de vogels al fluiten en ik heb mijn kussen nog niet gezien.



Volgende keer dan maar



Trusten!
voor de nachtploeg
Alle reacties Link kopieren
En ook een van mij!



Goedmorgen trouwens.



Ik voel me zo belabberd, ik kan maar niet wennen aan de hitte en nu is vanacht de airco in mijn slaapkamer kapot gegaan. Dat wordt lekker vanavond, ik hoop dat ik het vandaag nog kan laten maken.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
balen bloem, kun je niet wat van de warmte hier naar toe sturen? Hoop dat het snel opgelost is
Badkamer is zojuist geleverd!
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



voor de nachtploeg, mooie gesprekken zijn er weer gevoerd.





Ik ga boodschappen doen voor fam. weekend en dan eten bij ouders.



Tot later
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag een vloer uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen nog van uit mijn heerlijke bedje MET kofffie en volgens mijn lijf moet er nog wat meer koffie in voor ik aktief word vandaag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren




Goede morgen,



Gisteravond was een erg leuke avond met met eeerrrrrgggg leuke en lieve mensen.



en ik lees dan de teksten van vannacht en denk, erg zijn echt nog gewoon lieve mensen. Ieder me zijn eigen ding, eigen uitdagingen en alles met een blijkbaar bijzonder goed hart.



*stuurt iry een hamertje en bijteltje om op eigen tempo stukje voor stukje de bubbel te slopen* Laat je niet opjagen. Je bent goed zoals je bent en laat je nooit anders vertellen. Jij bent een ander niet, dus een ander zijn tempo zal nooit bij je passen en dat hoeft toch ook helemaal niet. Waarom MOET jij je aanpassen naar anderen???? Zij passen zich toch ook niet aan naar jouw tempo.........
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Floor succes met de vloer, dan is er al weer wat van de lijst verdwenen:)
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven