3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 05:01
zaterdag 8 mei 2010 om 08:45
zaterdag 8 mei 2010 om 10:53
Goede morgen,
Gisteravond was een erg leuke avond met met eeerrrrrgggg leuke en lieve mensen.
en ik lees dan de teksten van vannacht en denk, erg zijn echt nog gewoon lieve mensen. Ieder me zijn eigen ding, eigen uitdagingen en alles met een blijkbaar bijzonder goed hart.
*stuurt iry een hamertje en bijteltje om op eigen tempo stukje voor stukje de bubbel te slopen* Laat je niet opjagen. Je bent goed zoals je bent en laat je nooit anders vertellen. Jij bent een ander niet, dus een ander zijn tempo zal nooit bij je passen en dat hoeft toch ook helemaal niet. Waarom MOET jij je aanpassen naar anderen???? Zij passen zich toch ook niet aan naar jouw tempo.........
Heb ik dat?!