3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Hij schrijft leuk he Appel





Haaai Vera!!
Alle reacties Link kopieren
Haaai Bi en Appel.



Ik ben gewoon genoemd in een blog. En wat voor één! Hij heeft in ieder geval veel hits. Jammer genoeg raakt het een beetje ondergesneeuwd in de reacties
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Bianc Ik vind ze leuk om te lezen die mail van je broer.
Alle reacties Link kopieren




Ik ben er achter.. Ik word lichamelijk ziek van spanning. Nu ook weer, loop helemaal leeg

Hoop dat we snel weten of ons bod geaccepteerd is!



Bi, wat een geweldige mails stuurt je broer!
AR... leuk he, ik kijk echt elke keer uit naar zn volgende mail, en krijg een knoop in mn maag als we een paar dagen niks van hem horen. Hij zit toch ver weg, gelukkig reist ie nu weer een stuk samen met een landgenoot, dat voelt toch een stuk veiliger!



Chooc... ik duim met je mee meis Ik hoop het zo voor jullie!!



Vera... welk blog???
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook ontzettend spannend Choc!



En hoi AR
Alle reacties Link kopieren
En over welke blog heb je het vera? Bankje had het ook over een blog maar de laatste die ik zie is van 2 dagen geleden 'werkzaamheden'.



En dat is hem vast niet Linkje please!
Alle reacties Link kopieren
Bi, in het blog over de avatar verkiezing...
Alle reacties Link kopieren
hier
Alle reacties Link kopieren
iemand wel eens puber ruil gezien op ned. 3?

kijk het nu, lijkt me een leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik had 1 stem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd van wie!
Alle reacties Link kopieren
Ja Appel, is wel leuk vind ik. Ik kijk het wel eens via uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie nu alle reacties aan het lezen?



't Zijn er wel veel hoor
Ik heb hem ook opgezet Appel... ik vind dat wel leuk! Valt me altijd op dat die PuberTs zo gek nog niet zijn!



Vera.. ik viel gelijk in een blog met een hele nare titel waar ik even op moest reageren, en daarna liep ik vast
Alle reacties Link kopieren
ik zie geen reacties op de blogs op foon vera.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik word in de blog zelf genoemd!!!
Alle reacties Link kopieren
ieuwwww hij gaat een duif killen!
Alle reacties Link kopieren
Zo.. Werd er keihard uitgegooid op de foon dus ben er via pc
Alle reacties Link kopieren
Wat kewl Vera, ik zou die prijs opeisen als ik jou was!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
verademuis, 3 minuten geleden Maar ik word in de blog zelf genoemd!!!



dat had ik gezien ja! ben benieuwd wie et op je heeft gestemd!
Alle reacties Link kopieren
Ja Vera, heb het gelezen. Je bent nu een BVFer!



WTF? Ik hoor minigravin! Kan het niet verstaan maar ze lag te mompelen.



Is het droog Bi? Kan ik gaan roken en naar boven om boek te lezen.



Ben d'r weer klaar mee voor vandaag. Toch wel relaxt hoor als Graaf moet werken 's-avonds. Kan lekker mijn gang gaan en niemand die raar opkijkt of zegt dat het ongezellig is als ik om 9 uur naar boven ga...... Aan de andere kant, ik zie hem morgen een uurtje en dat was het dan. Donderdagmiddag zie ik hem dan weer even. Vandaag en gisteren dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn plaatje is weg, is dat een teken?
Haaai Josje!!



Vera... ik heb je gelezen hoor! Dat is overigens ook het enige leuke aan de blog, dus ik ben bang dat je inderdaad verder onder gaat sneeuwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven