3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:23
AR... leuk he, ik kijk echt elke keer uit naar zn volgende mail, en krijg een knoop in mn maag als we een paar dagen niks van hem horen. Hij zit toch ver weg, gelukkig reist ie nu weer een stuk samen met een landgenoot, dat voelt toch een stuk veiliger!
Chooc... ik duim met je mee meis Ik hoop het zo voor jullie!!
Vera... welk blog???
Chooc... ik duim met je mee meis Ik hoop het zo voor jullie!!
Vera... welk blog???
dinsdag 26 oktober 2010 om 21:36
Ja Vera, heb het gelezen. Je bent nu een BVFer!
WTF? Ik hoor minigravin! Kan het niet verstaan maar ze lag te mompelen.
Is het droog Bi? Kan ik gaan roken en naar boven om boek te lezen.
Ben d'r weer klaar mee voor vandaag. Toch wel relaxt hoor als Graaf moet werken 's-avonds. Kan lekker mijn gang gaan en niemand die raar opkijkt of zegt dat het ongezellig is als ik om 9 uur naar boven ga...... Aan de andere kant, ik zie hem morgen een uurtje en dat was het dan. Donderdagmiddag zie ik hem dan weer even. Vandaag en gisteren dus niet.
WTF? Ik hoor minigravin! Kan het niet verstaan maar ze lag te mompelen.
Is het droog Bi? Kan ik gaan roken en naar boven om boek te lezen.
Ben d'r weer klaar mee voor vandaag. Toch wel relaxt hoor als Graaf moet werken 's-avonds. Kan lekker mijn gang gaan en niemand die raar opkijkt of zegt dat het ongezellig is als ik om 9 uur naar boven ga...... Aan de andere kant, ik zie hem morgen een uurtje en dat was het dan. Donderdagmiddag zie ik hem dan weer even. Vandaag en gisteren dus niet.