3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Ja 't is droog Vin! Ik rook er eentje met je mee
Je plaatje staat er gewoon hoor Josje!
Alle reacties Link kopieren
Wilde effe melden dat ik me even een beetje terugtrek van het forum. Merk dat als ik meelees (en ik wil alles meelezen, wil niets missen!), het me op het moment teveel tijd en energie kost. Ik kom wel weer buurten, maar waarschijnlijk wel een beetje minder en zal niet alles meer bijlezen. Tot ooit



(niet om het gedoe of gezeik op het forum hoor, daar forum ik wel omheen, maar gewoon eigenbelang)
Alle reacties Link kopieren
Tja, nu wel. Zie ik, maar ik ga toch echt even wat minderen....
Josje... je hebt helemaal gelijk meis, als het niet meer goed voelt dan moet je het gaan beperken



Maar wel af en toe even zwaaien he
Alle reacties Link kopieren
Mijn dag is gemaakt in ieder geval.



Ik zie het ook helemaal voor me. Allemaal bekende forummers die de blog lezen en denken WTF is verademuis?!? haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de achtergrond kwijt, zie nu allemaal papieren vliegtuigjes!
Alle reacties Link kopieren
Het forum slaat op hol hier!!!
Vera
Alle reacties Link kopieren
dan rook ik er ook een mee!
Alle reacties Link kopieren
Bah vieze stinkerTs
Alle reacties Link kopieren
quote:verademuis schreef op 26 oktober 2010 @ 21:40:

Ik ben de achtergrond kwijt, zie nu allemaal papieren vliegtuigjes!Dat zeg ik, het forum slaat op hol?!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook choco!
Hier doet ie ook raar.. duurt een eeuwigheid voordat mn bericht geplaatst is
Alle reacties Link kopieren
Oh haha
Alle reacties Link kopieren
vliegtuigjes zijn weer gevlogen
Alle reacties Link kopieren
ze zijn volgens mij weer aan het kloten met de blogs, die liggen er weer uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hee roosje
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag ook nog sjans van de jongen van de dierenwinkel



Tjeempie, het is echt een goede dag!



Lekker gewerkt, een vermelding in een blog, een aanbidder, vliegtuigjes, een boterham met hagelslag. Het kan niet op vandaag
Alle reacties Link kopieren
hey lief stukkie fruit ik vind het echt stoer van je dat je je aan je afspraken met Evy houdt!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
(ik ben er ook nog hoor, ben popstars terug aan het kijken, heb zere vingers dus typen is even niet zo fijn)
Alle reacties Link kopieren
En daar zijn de vliegtuigjes weer. Papieren vliegtuigjes, ze vliegen allemaal dezelfde kant op. Whoohaaaaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
ik doe mijn best roosje
Alle reacties Link kopieren
Hey Roos, knap he van Appel!



Rot van je vingers Pop
Pop zere vingers is niet fijn!



Ik zit in te storten, ik ga vandaag een recordpoging vestigen in vroeg naar bed gaan



Ik denk overigens dat Bianco nog steeds op het randje van het bed zit, of hij is inmiddels omgevallen, dan schuif ik hem wel op zn eigen kantje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven