3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Denk je dat de ha moeilijk gaat doen dan? Lijkt me toch sterk? Zeker als jij ook meegaat.
Ze durft zelf niet eens naar de huisarst te gaan daarvoor, denkt dat ze dichtklapt en niet op de juiste rit geholpen wordt

En het is normaal zo'n mondige meid.
Thanks Roos:)

Ik denk niet dat hij moeilijk doet Moos, wel dat het weer allemaal tijd nodig heeft voordat het op de rit is.
Pfff.........

Als ik bedenk wat er allemaal moet gebeuren en mijn aandacht nodig heeft (sowsieso gaan mijn kids ten alle tijden voor, met liefde).

Dan vraag ik mij af waar in vredesnaam ik de ruimte vandaan moet halen ergens nog aan mijzelf te moeten gaan werken.
Mijn kop loopt een beetje over.
Zo snel mogelijk gaan en meegaan.
Sorrr meiden, je leest wel dat ik wat overstroom, ik kan alleen maar egoposten geloof ik
Herkenbaar Iry, alles wat moet gebeuren, aan je trekt, zorgen etc. etc. Ik begin er een beetje van bij te komen gelukkig. Al is er genoeg, maar ik merk dat ik beter word in het van me af zetten.
Ja heb net met haar afsgesproken dat ze volgende week een afspraak probeert te maken (ook zij heeft een overvolle agenda met werk en studie, loopt zichzelf ook wat voorbij)
Ego post jij maar lekker hoor.
Dat zal jij ook zeker herkennen Moos.

En het loslaten, ik ben er niet handig in.

Ook niet om het uit handen te geven, tegelijk kan ik mij soms gruwelijk opfokken waarom het in vredesnaam op mijn schouders ligt, al weet ik ook wel dat ik het wel weer naar mij toe trek... zo dubbel allemaal.
Hou op Iry, werd gek van mezelf. Je wilt de controle houden, voelt je daarin toch tekort schieten omdat je niet alles kan doen, voelt je daarom weer schuldig etc etc.
En soms maakt het mij vreselijk boos.

Dan denk ik wel eens zak allemaal in de stront!, want ik wil ook eens een keer aan iets beginnen wat IK wil, maar dat lijkt maar nooit te gaan gebeuren (lees dan voel ik mij erg wormvormig aanhangsel)
Idd Moos en soms irriteer je je weer mateloos aan het feit dat jij het altijd maar weer moet doen, maarja je doet het ook zelf, want controlefreak.

*zucht*
Ik leer steeds meer gewoon tijd en ik noem het maar even hoofdruimte alleen voor mezelf in te nemen. Moet wel, want een ander denkt daar niet aan of weet daar niet van.
Dat klopt Moos, je moet het ook zelf doen en kan je ook niet van een ander verwachten dat diegene die ruimte voor jouw maakt.

Ik ben er nog niet zo handig in, of ik vul het verkeerd in, niet zo productief zeg maar.
Zo.. weer genoeg gezeurd
quote:iry schreef op 13 mei 2010 @ 00:26:

Zo.. weer genoeg gezeurd

Oké dan steek ik nu ff van wal......

Nee hoor, ben veels te gaar. Wel lekker vrij de komende 5 dagen

ah jammer....

Sta ik weer lekker alleen als zeur te boek, fijn hoor!

Lekker 5 dagen vrij Moos, vriend heeft nu ook 5 dagen vrij

Nou ja, hij zal ook wel weer werk voor zijn eigen zaak gaan doen.
Pfff... lastig Iry!

(uhhhh ja Moos, ik doe nog ff een Heintje, ik moest nog zakelijke mail beantwoorden en kwam hier ff de dag afsluiten )

Wat ik lees, is dat jij heel veel wilt, maar nu niet kunt. Dat is niet erg. Wees niet te streng voor jezelf. De enige manier waarop jij je kinderen echt kunt helpen is eerst ruimte nemen voor jezelf.

Wat Moos zegt dus.
Ik ga me maar weer ff verder op oudstes huis storten. Maar heb mezelf afgesproken één dag en meer niet. Zelf doet hij nl. weinig tot niets, dus waarom zou ik me er dan zo druk over maken.
Voor mij was je vanavond nog geen heintje Floor. Had het t-woord nog niet gezegd.
Ik weet trouwens wel waarom ik me er toch druk over maak. Omdat IK wil dat hij er leuk bij zit want dan voel IK me prettiger en niet schuldig (wat een onterecht gevoel is).
denk dat dat moeders eigen is Moos
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven