3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 11:33
Goedemorgen iedereen
Hier bewolkt maar minder koud.
Aah, Iry is bang voor honden, wat jammer
Ik kijk alleen erg goed uit voor Staffords en Mastiffs, als er eentje hier in het parkje loopt dan kies ik toch een andere route met Straathond.
De tamagotchi is vandaag een kleuter geworden hij heeft wel veel levens, zeg...vermoeiend.
Forum is weer traag, ik ga maar een mailtje schrijven
Hier bewolkt maar minder koud.
Aah, Iry is bang voor honden, wat jammer
Ik kijk alleen erg goed uit voor Staffords en Mastiffs, als er eentje hier in het parkje loopt dan kies ik toch een andere route met Straathond.
De tamagotchi is vandaag een kleuter geworden hij heeft wel veel levens, zeg...vermoeiend.
Forum is weer traag, ik ga maar een mailtje schrijven
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 14-05-2010 11:41
Reden: hoi mocy :)
Reden: hoi mocy :)
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 14 mei 2010 om 13:24
vrijdag 14 mei 2010 om 13:38
Update:
Iry is bang voor honden
Mocy gaat een gezellig fietstochtje houden langs het voormalige huis van Koos. H.
Roos d'r poes Jari komt vandaag weer thuis na nachtje dierenarts.
Ibi en Sp hebben lekker geslapen
Freak bruist
en ik ga zo naar de bieb plus dat de tamagotchi heeft gejongd.
Iry is bang voor honden
Mocy gaat een gezellig fietstochtje houden langs het voormalige huis van Koos. H.
Roos d'r poes Jari komt vandaag weer thuis na nachtje dierenarts.
Ibi en Sp hebben lekker geslapen
Freak bruist
en ik ga zo naar de bieb plus dat de tamagotchi heeft gejongd.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 14 mei 2010 om 14:47
Ik kom hier even een bekentenis afleggen.
Een aantal weken terug ging ik steeds onzorgvuldiger om met het nemen van mijn medicatie....tot ik gewoon helemaal gestopt ben.
Onder druk van mijn stemmen en de enorme psychische last die het met zich mee bracht amper eetbuien te hebben door de medicatie maakte ik met het innemen er steeds meer een potje van.
Het stoppen resulteerde ook weer tot gigantische eetbuien, dagelijks.
Gewoon hoppa per direct weer terug naar oud gedrag.
Voor een groot deel stiekem, al merkte vriend wel wat op, Maar als eetgestoorde in hart en nieren loog ik natuurlijk.
Zei dat ik wel weer wat meer at, maar niet iedere keer braakte, wel ietsje meer dan voorheen...
Wat een trut ben ik.
Nu ben ik weer terug bij af.
Vreet mij weer letterlijk ziek, voel mij dus hondsberoerd, 3 kilo erbij wat mij erg in paniek brengt en een enorm schuldgevoel omdat ik vriend voorlieg.
Hij weet niet dat ik mijn medicijnen niet neem, Ggz ook niet.
Jaja, de stemmen zijn heeeeel tevreden, die hebben mij weer in hun macht.
Na deze paar weken weet ik wel weer dat ik dit helemaal niet wil, al weet ik dat geforceerd met medicijnen en dus zonder eetbuien verder gaan, psychisch loeizwaar is.
Het is dus kiezen tussen twee kwaden...*zucht*
In ieder geval heb ik gisteren de draad weer opgepakt.
Ik ben weer gestart met de medicatie, wat betekend weer opnieuw langzaam opbouwen en weer door de bijwerkingen heen ploeteren.
Ik durf het eigenlijk helemaal niet op te biechten bij vriend, stel ik hem weer terleur.
Aan de andere kant kan ik zijn steun wel gebruiken om op mij te letten dat ik ze inneem (zoals hij in het begin ook deed).
Nou... hier ligt het dan , mijn bekentenis.
Ik ben Iry en ik doe het weer helemaal fout.
Een aantal weken terug ging ik steeds onzorgvuldiger om met het nemen van mijn medicatie....tot ik gewoon helemaal gestopt ben.
Onder druk van mijn stemmen en de enorme psychische last die het met zich mee bracht amper eetbuien te hebben door de medicatie maakte ik met het innemen er steeds meer een potje van.
Het stoppen resulteerde ook weer tot gigantische eetbuien, dagelijks.
Gewoon hoppa per direct weer terug naar oud gedrag.
Voor een groot deel stiekem, al merkte vriend wel wat op, Maar als eetgestoorde in hart en nieren loog ik natuurlijk.
Zei dat ik wel weer wat meer at, maar niet iedere keer braakte, wel ietsje meer dan voorheen...
Wat een trut ben ik.
Nu ben ik weer terug bij af.
Vreet mij weer letterlijk ziek, voel mij dus hondsberoerd, 3 kilo erbij wat mij erg in paniek brengt en een enorm schuldgevoel omdat ik vriend voorlieg.
Hij weet niet dat ik mijn medicijnen niet neem, Ggz ook niet.
Jaja, de stemmen zijn heeeeel tevreden, die hebben mij weer in hun macht.
Na deze paar weken weet ik wel weer dat ik dit helemaal niet wil, al weet ik dat geforceerd met medicijnen en dus zonder eetbuien verder gaan, psychisch loeizwaar is.
Het is dus kiezen tussen twee kwaden...*zucht*
In ieder geval heb ik gisteren de draad weer opgepakt.
Ik ben weer gestart met de medicatie, wat betekend weer opnieuw langzaam opbouwen en weer door de bijwerkingen heen ploeteren.
Ik durf het eigenlijk helemaal niet op te biechten bij vriend, stel ik hem weer terleur.
Aan de andere kant kan ik zijn steun wel gebruiken om op mij te letten dat ik ze inneem (zoals hij in het begin ook deed).
Nou... hier ligt het dan , mijn bekentenis.
Ik ben Iry en ik doe het weer helemaal fout.