3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Roos, wat fijn dat Jari weer thuis is
De reden waarom ik de draad weer kon oppakken.

Een paar dagen terug braakte ik weer een hoop bloed mee.

Daar schrok ik wel weer van.

Ook dat durf ik niet aan vriend te vertellen..

Kut zeg, wat maak ik er een puinhoop van.
Hallo allemaal
Iry ik denk dat je het beter wel kan opbiechten aan jouw vriend. Door jhet te verzwijgen stel je hem misschien nog veel meer terleur
Eigenlijk weet ik dat ook wel Boarder.

Ik moet dat moeilijke gesprek ook gewoon aangaan, al bedenk ik mij in mijn hoofd dat ik nu op eigen houtje weer gewoon heel goed mijn medicatie ga innemen en er hard aan ga werken,

Niets aan het handje, wat niet weet wat niet deert.

Maarja, dat is absoluut heel oneerlijk, misschien ook wel te moeilijk voor mij.

En nee dat verdient hij ook niet.
Gewoon vertellen. Dan kan hij je ook ondersteunen
Iry, wat rot dat je je zo beroerd voelt en dat het weer slechter met je gaat. Heb je wel al contact gehad met de huisarts vanwege dat bloed? Dat is niet goed lijkt mij namelijk. Ik denk dat je het beter wel aan je vriend kan vertellen, want in je eentje hier doorheen gaan is wel heel zwaar. Bovendien is nou juist de tijd waarin hij jou kan steunen, vraag die steun ook, dat is niks om je voor te schamen.

Wat goed dat je het hier hebt opgeschreven, dat is alvast een hele grote stap!

Sterkte

(ik ben op msn als je behoefte hebt aan praten, of anders kan ik je ook mijn telefoonnummer geven)
Iry, meissie toch
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Nou ja, door het hier te schrijven ligt het al een beetje open in ieder geval.

Min wat lief je aanbod
He tut, pff... nou ik ben er maar druk mee <---- even stom lachen.
Nee niet de huisarts gebeld, ik moet ook al weken(ehm, is het al maanden? ) bloed laten prikken, stel ik ook al uit.

Djeez zeg wat ben ik stom bezig.
.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Neem het aanbod nou maar aan, ik ben niet lief genoeg om iets aan te bieden als ik het niet meen, dat weet je toch?
Iry lieffie.

Opbiechten die hap, je bent mens en hebt even een terugval gehad, MAAAAAR je bent uit jezelf weer de goede kant op aan het gaat. Daar moet je trots op zijn.

*Gaat vanaf nu iederedag roepen naar Iry "worteltjes eten" en dan weet iry o ja *
Heb ik dat?!
En ik zou deze week eindelijk een afspraak hebben bij de psychiater (waar ik met spoed om gevraagd had, spoed was bij hun over 6 weken), maar die afspraak is van hun kant weer 4 weken verzet
dubbel.
Jullie zijn lief

Zat al met spanning af te wachten of het latje te voorschijn zou komen
Hey allemaal! Ik kom eventjes gedag zeggen, moet zo weer weg.

Iry, ik ben stil van je bekentenis en vind het heel dapper dat je het met ons deelt!!! Ik denk dat je het je vriend toch moet vertellen, maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel. Leven een geheim is loeizwaar, ik weet er alles van. Het is zo moeilijk om iets op te biechten waarvoor je je schaamt, een kant te laten zien die je het allerliefst verbergt. Ik hoop dat je het vertelt en hem de kans geeft om er voor je te zijn, je te steunen of om je een schop onder je kont te geven. Op dit moment kun je het blijkbaar niet alleen aan en het is zo belangrijk om dat dan tegen iemand te zeggen! Geef hem de kans om je te helpen!

En ook al maak je er een potje van, hier vind ik jou één van de mooiste en oprechtste mensen die meeschrijft en ik wou dat ik nu naar je toe kon vliegen om je een knuffel te geven. Dan maar zo
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Iry welk latje?????!!!!!!!!!!

egniehoor........
Heb ik dat?!
Iry en een
Jee bloem, wat een lieve post.

Thanks, Anne voor de knuffel en het bloemetje.

Nou,nu moeten jullie ophouden met lief zijn allemaal hoor

Dat verdien ik helemaal niet want ik heb stom gedaan.
Ik kan het idd helemaal niet alleen.

Maar hulp vragen is al lastig, het accepteren is helemaal moeilijk.

Ik word daar zo opstandig van...ehm, nee beter gezegd, mijn stemmen en eetstoornis worden daar opstandig van.

En dan wordt er aan twee kanten getrokken aan mij, erg lastig.

Als ik het alleen doe, hou ik de touwtjes in handen, bepaal ik wanneer ik ertegen vecht en wanneer ik het niet kan.

De valkuil is echter dat ik sneller de handdoek in de ring kan gooien als het te moeilijk wordt, Niemand die mij op mijn vingers tikt.

Dat voelt veilig en in control, maar dat is het natuurlijk verre van dat.
Iry dat verdien je wel. Je hebt even een stap naast je route gezet. Das onhandig maar niet meer dan dat.

Als jij jezelf eens zag zoals wij je zien.........
Heb ik dat?!
Sgaap, ik ga weer terug op het pad, in ieder geval weer de eerste stap om de medicatie weer trouw te nemen.

Ik hoop dat ze weer hetzelfde effect gaan hebben zodat ik weer achter dat effect aan kan lopen.
En ik zal moed verzamelen en vriend op de hoogte brengen, hoop dat ik de moed 1 dezer dagen te pakken heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven