3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 17:34
Oh nog even terug komend op Min.
Toch zijn mijn kids geen beperking.De twee oudste zijn natuurlijk al groot,waarvan de oudste zelfs al niet meer thuis woont.
Voor de jongste kan ik heel makkelijk oppas krijgen en middelste zoon wil ook altijd oppassen indien nodig.
Al snap ik wel jou drang naar vrijheid, want die voel ik ook wel.
De beperking ben ik gewoon zelf, mijn gezondheid, mijn stoornissen.
En toch ga ik in 2010 proberen een beetje verandering voor elkaar te krijgen.
Toch zijn mijn kids geen beperking.De twee oudste zijn natuurlijk al groot,waarvan de oudste zelfs al niet meer thuis woont.
Voor de jongste kan ik heel makkelijk oppas krijgen en middelste zoon wil ook altijd oppassen indien nodig.
Al snap ik wel jou drang naar vrijheid, want die voel ik ook wel.
De beperking ben ik gewoon zelf, mijn gezondheid, mijn stoornissen.
En toch ga ik in 2010 proberen een beetje verandering voor elkaar te krijgen.
dinsdag 29 december 2009 om 17:35
dinsdag 29 december 2009 om 17:40
Zoals nu dus... Ik heb vanavond iets te doen vanaf 8 uur. Maar oppas kan pas om half 10. Wat dus betekent dat ik voor die twee uur (moet om half 8 weg) weer als een gek een overbrugging zit te zoeken ondertussen. Verdomme... Ja, en dan baal ik
Totdat Mini heel brutaal een zoutje uit mijn hand trekt vlak voordat ik m in mijn mond stop en er met een twinkeling in dr ogen mee wegrent. De kleine rotzak
Totdat Mini heel brutaal een zoutje uit mijn hand trekt vlak voordat ik m in mijn mond stop en er met een twinkeling in dr ogen mee wegrent. De kleine rotzak
dinsdag 29 december 2009 om 17:47
Dames mag dit kinderloze schaap eens een knuppel in het kinder hoenderhok gooien.
Je leert je kinderen toch goede dingen door te laten zien dat Mamma ook een leven heeft. Straks moeten ze leren omgaan met een partner die een eigen leven heeft en niets is makkelijker als een vloeiende overgang van het een naar het ander.
Als mamma goed voor zichzelf zorgt kan ze goed voor de kids zorgen is mijn motto.
En ik weet dat vele dit niet met mij eens zijn maar ik weet nog hoeveel moeite mijn ex ermee had dat ik een leven en een baan had. Hij is opgevoed met beeld van vrouw en aanrecht....... En dat is een pittig gevecht geweest om hem er van te doordringen dat ik echt wel normaal was.
Je leert je kinderen toch goede dingen door te laten zien dat Mamma ook een leven heeft. Straks moeten ze leren omgaan met een partner die een eigen leven heeft en niets is makkelijker als een vloeiende overgang van het een naar het ander.
Als mamma goed voor zichzelf zorgt kan ze goed voor de kids zorgen is mijn motto.
En ik weet dat vele dit niet met mij eens zijn maar ik weet nog hoeveel moeite mijn ex ermee had dat ik een leven en een baan had. Hij is opgevoed met beeld van vrouw en aanrecht....... En dat is een pittig gevecht geweest om hem er van te doordringen dat ik echt wel normaal was.
dinsdag 29 december 2009 om 17:49
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 17:44:
Ik snap je wel. Je houdt zielsveel van je meiden, je zou ze voor geen goud willen missen. Je moet voor ze zorgen tot ze op eigen benen staan. Maar dat neemt niet weg dat je verlangt naar je eigen ding doen, vrij zijn. Precies
Gelukkig schijn ik een dochter te hebben die dat ook vind, want terwijl ik mensen aan het bellen was, is zij blijkbaar naar een buurvrouw gelopen (waar ze vaak komt) en heeft ff geregeld dat die de overbrugging doet. "Zo, en dan kan jij lekker op tijd weg mama."
Lekker ding is het
Ik snap je wel. Je houdt zielsveel van je meiden, je zou ze voor geen goud willen missen. Je moet voor ze zorgen tot ze op eigen benen staan. Maar dat neemt niet weg dat je verlangt naar je eigen ding doen, vrij zijn. Precies
Gelukkig schijn ik een dochter te hebben die dat ook vind, want terwijl ik mensen aan het bellen was, is zij blijkbaar naar een buurvrouw gelopen (waar ze vaak komt) en heeft ff geregeld dat die de overbrugging doet. "Zo, en dan kan jij lekker op tijd weg mama."
Lekker ding is het