3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
die buikpijn komt niet van vlinders denk ik Bam, wat heb je gegeten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ohw.... ik vind het zo gaaf voor je Bam. Heeft hij al uitgesproken hoe hij er over denkt?
ik vind het ook super voor Bammetje, je verdient het meis
Niet veel Roos, heb geen trek, al twee dagen niet.
Bam, heb je beukende vlinders?

Kan me wel voorstellen Min.

Wat zou je in Schotland willen doen. Wonen of 'gewoon' op vakantie?
dan raad ik je aan om even iets te eten Bam
Ga ik zo doen, heb nog restje van gister dat ga ik nu warm maken.
Ah..mamalief is in luv, leuk!!

Ik moet maar eens eten gaan maken geloof ik (al ben ik verselijk aan het instorten, maar nog even dan mag ik)
Oh nog even terug komend op Min.

Toch zijn mijn kids geen beperking.De twee oudste zijn natuurlijk al groot,waarvan de oudste zelfs al niet meer thuis woont.

Voor de jongste kan ik heel makkelijk oppas krijgen en middelste zoon wil ook altijd oppassen indien nodig.

Al snap ik wel jou drang naar vrijheid, want die voel ik ook wel.

De beperking ben ik gewoon zelf, mijn gezondheid, mijn stoornissen.

En toch ga ik in 2010 proberen een beetje verandering voor elkaar te krijgen.
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 17:26:

Bam, heb je beukende vlinders?

Kan me wel voorstellen Min.

Wat zou je in Schotland willen doen. Wonen of 'gewoon' op vakantie?Wonen en werken. Op vakantie ga ik regelmatig, heb daar ook familie zitten. Maar ik wil er nooit weg eigenlijk.
Dat is wel een grote stap Min. Maar als dat is wat je graag wil, dan duurt elk jaar erg lang lijkt me.

Ik ga eens wat eten opwarmen hier
Zoals nu dus... Ik heb vanavond iets te doen vanaf 8 uur. Maar oppas kan pas om half 10. Wat dus betekent dat ik voor die twee uur (moet om half 8 weg) weer als een gek een overbrugging zit te zoeken ondertussen. Verdomme... Ja, en dan baal ik

Totdat Mini heel brutaal een zoutje uit mijn hand trekt vlak voordat ik m in mijn mond stop en er met een twinkeling in dr ogen mee wegrent. De kleine rotzak
Ja duurt erg lang Ploes, voel me een gekooid vogeltje. Ik kan vliegen, maar mag niet. Zoiets. Dat staat los van hoe dol ik op ze ben uiteraard
Ik snap je wel. Je houdt zielsveel van je meiden, je zou ze voor geen goud willen missen. Je moet voor ze zorgen tot ze op eigen benen staan. Maar dat neemt niet weg dat je verlangt naar je eigen ding doen, vrij zijn.
Gaat Iry helpen waar ze kan met de nieuwe uitdagingen van 2010
Dames mag dit kinderloze schaap eens een knuppel in het kinder hoenderhok gooien.

Je leert je kinderen toch goede dingen door te laten zien dat Mamma ook een leven heeft. Straks moeten ze leren omgaan met een partner die een eigen leven heeft en niets is makkelijker als een vloeiende overgang van het een naar het ander.

Als mamma goed voor zichzelf zorgt kan ze goed voor de kids zorgen is mijn motto.

En ik weet dat vele dit niet met mij eens zijn maar ik weet nog hoeveel moeite mijn ex ermee had dat ik een leven en een baan had. Hij is opgevoed met beeld van vrouw en aanrecht....... En dat is een pittig gevecht geweest om hem er van te doordringen dat ik echt wel normaal was.
sluit me aan bij Sgaapie
maar ik had ook een moeder die werkte en een vader die meehielp in huis
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 17:44:

Ik snap je wel. Je houdt zielsveel van je meiden, je zou ze voor geen goud willen missen. Je moet voor ze zorgen tot ze op eigen benen staan. Maar dat neemt niet weg dat je verlangt naar je eigen ding doen, vrij zijn. Precies

Gelukkig schijn ik een dochter te hebben die dat ook vind, want terwijl ik mensen aan het bellen was, is zij blijkbaar naar een buurvrouw gelopen (waar ze vaak komt) en heeft ff geregeld dat die de overbrugging doet. "Zo, en dan kan jij lekker op tijd weg mama."

Lekker ding is het
Klopt Sgaap, en mijn kinderen hebben niks aan een moeder die van frustratie dr haren uit dr hoofd trekt, van al dat binnen zitten.

*kan er echt niet tegen*
Hee Bam, had gisteren nog zulke mooie plaatjes geplakt van jou op weg naar K.K, maar ben heel blij voor je dat het zo leuk hebt gehad.
Wat een schatje Min (post 17.49)
Midi is lief
Ik zag ze Lunaan, maar assepoester had de streekbus maar mooi gemist!

(goed he? )
En om even in te haken op het onderwerp kinderen:

Ik was gister dolblij dat ze weg waren maar ben nu weer dolblij dat ze er weer zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven