3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 17:59
dinsdag 29 december 2009 om 18:00
quote:iry schreef op 29 december 2009 @ 13:46:
Jacky succes bij de pijn poli.
(weet niet wat je hebt, wil je mij dat een keer vertellen?)Tnx Iri, ik heb al ruim twee jaar een nekhernia, heb al veel behandelingen (6 á 7 keer) gehad bij de pijnpoli, er is geprobeerd de gewrichtjes apart te behandelen, zelfs met stroom de zenuwen stil laten leggen maar het helpt helaas allemaal niet. Vooral de laatste behandeling was fors (hij zei dat hij al extra lang behandeld had). Ik heb uitstraling in mijn rechterhand (voornamelijk duim en wijsvinger) voelt doof aan maar bij pijn komt de pijn dubbel door. Daarbij ben ik puur rechts.. Ook vaak 'gewoon' pijn in onderarm en die vingers. Anesthesist stuurt me nu weer terug naar de neuroloog.. eventueel operatie (die ik absoluut niet laat doen).. heb nu wel pijnstillers gekregen (tramadol) hoop dat deze wel werken. Kortom: ik ben uitbehandeld bij de pijnpoli
Jacky succes bij de pijn poli.
(weet niet wat je hebt, wil je mij dat een keer vertellen?)Tnx Iri, ik heb al ruim twee jaar een nekhernia, heb al veel behandelingen (6 á 7 keer) gehad bij de pijnpoli, er is geprobeerd de gewrichtjes apart te behandelen, zelfs met stroom de zenuwen stil laten leggen maar het helpt helaas allemaal niet. Vooral de laatste behandeling was fors (hij zei dat hij al extra lang behandeld had). Ik heb uitstraling in mijn rechterhand (voornamelijk duim en wijsvinger) voelt doof aan maar bij pijn komt de pijn dubbel door. Daarbij ben ik puur rechts.. Ook vaak 'gewoon' pijn in onderarm en die vingers. Anesthesist stuurt me nu weer terug naar de neuroloog.. eventueel operatie (die ik absoluut niet laat doen).. heb nu wel pijnstillers gekregen (tramadol) hoop dat deze wel werken. Kortom: ik ben uitbehandeld bij de pijnpoli
dinsdag 29 december 2009 om 18:05
Ik herken het wel hoor Min. Ik ben 6 jaar alleen geweest met oudste en het kon mij bij vlagen ook verschrikkelijk aanvliegen. Het geen kant opkunnen vond ik heel confronterend.
In die tijd is ook mijn 'liefde' voor meerdaagse festivals ontstaan.
De rust die ik nu heb komt ook grotendeels voort uit het feit dat ik weg kán als ik dat wil. En nu ineens hoeft het niet meer zonodig.
In die tijd is ook mijn 'liefde' voor meerdaagse festivals ontstaan.
De rust die ik nu heb komt ook grotendeels voort uit het feit dat ik weg kán als ik dat wil. En nu ineens hoeft het niet meer zonodig.
dinsdag 29 december 2009 om 18:08