3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 22:56
Geen, was ff de draad kwijt, wilde cirkel van de interviews rond maken, sloeg plank énorm mis en besloot dat het ernstig bedtijd is! Zware dag gehad.
Ben er moe van, geen drank, geen medicatie, alleen peuken die eerder onrustig dan rustig maken, en stiekem een hoop verdriet onder de lol van vanavond.
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.
Ben er moe van, geen drank, geen medicatie, alleen peuken die eerder onrustig dan rustig maken, en stiekem een hoop verdriet onder de lol van vanavond.
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.
woensdag 14 oktober 2009 om 22:58
quote:bengewoonpetra schreef op 14 oktober 2009 @ 22:56:
Geen, was ff de draad kwijt, wilde cirkel van de interviews rond maken, sloeg plank énorm mis en besloot dat het ernstig bedtijd is! Zware dag gehad.
H'e Iris, zie je wel, ik heb mijn kale kop er goed bijgehouden!!! Helemaal terechte vraag!!!
Ik eisch excuses anders gooi ik je uit mijn kliekje hahahahaha
H'e Iris, zie je wel, ik heb mijn kale kop er goed bijgehouden!!! Helemaal terechte vraag!!!
Ik eisch excuses anders gooi ik je uit mijn kliekje hahahahaha
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 22:58
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.Petra sterkte ermee en niet teveel piekeren hoor!
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.Petra sterkte ermee en niet teveel piekeren hoor!
woensdag 14 oktober 2009 om 22:59
woensdag 14 oktober 2009 om 23:00
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.Ik ben niet zo van de knuffeltjes, maar voor jou maak ik een uitzondering: een dikke knuffel van mij!
Ik kom morgen weer fris en fruitig kijken hoe ver jullie zijn gekomen.Ik ben niet zo van de knuffeltjes, maar voor jou maak ik een uitzondering: een dikke knuffel van mij!
woensdag 14 oktober 2009 om 23:01
Petra, je mag hier ook verdrietig zijn enzo. Sterkte met alles wat er op je af gaat komen. Zou niet graag in je schoenen staan... Vind het moedig dat je een pagina of tig geleden hebt geschreven wat je wilt. En hoop dat je de moed vindt om die wil ook te volgen.
Sterkte ook met jullie zoon en wat er op hem en daarmee ook op jullie afkomt. Hoop dat de opvoedingsondersteuning wat lucht brengt in jullie gezin.
Sterkte ook met jullie zoon en wat er op hem en daarmee ook op jullie afkomt. Hoop dat de opvoedingsondersteuning wat lucht brengt in jullie gezin.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 14 oktober 2009 om 23:01
woensdag 14 oktober 2009 om 23:06
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 22:59:
Oh Floor, in het kader van de informaasieplicht, voor de Port zat ik nog even lekker te bellen met de wellicht wel date-able meneer. Wel weer vergeten te vragen of hij kanaries opzet. Of nou, vergeten... te schijterig natuurlijk.
Ook vragen wat z'n vader doet hè?
Wanneer gaan jullie daten?
Oh Floor, in het kader van de informaasieplicht, voor de Port zat ik nog even lekker te bellen met de wellicht wel date-able meneer. Wel weer vergeten te vragen of hij kanaries opzet. Of nou, vergeten... te schijterig natuurlijk.
Ook vragen wat z'n vader doet hè?
Wanneer gaan jullie daten?