3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 17:09
nou meiden.. ik laat jullie ff voor wat het is..
nu bij mama eten
dan naar de stad, schoenen kopen met zoonlief
dan moe
morgenochtend naar de rechtbank (ik vertel nog wel waarvoor.. maar is allemaal ingepland in onze doelstelling voor einde 2009)
en daarna kom ik weer ff kijken hoe ver jullie zijn en hopelijk nog even meedoen
nu bij mama eten
dan moe
morgenochtend naar de rechtbank (ik vertel nog wel waarvoor.. maar is allemaal ingepland in onze doelstelling voor einde 2009)
en daarna kom ik weer ff kijken hoe ver jullie zijn en hopelijk nog even meedoen
donderdag 15 oktober 2009 om 17:10
donderdag 15 oktober 2009 om 17:11
quote:vivafreak1 schreef op 15 oktober 2009 @ 17:09:
ik heb niet eens een druppel melk gelekt...,.niks nada noppes!
Ben ook nooit zwanger geweest en heb ook nooit borstvoeding gegeven, en lek toch.
Moet je zeggen dat het een hele hele hele rare gewaarwording was.
ik heb niet eens een druppel melk gelekt...,.niks nada noppes!
Ben ook nooit zwanger geweest en heb ook nooit borstvoeding gegeven, en lek toch.
Moet je zeggen dat het een hele hele hele rare gewaarwording was.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 15 oktober 2009 om 17:11
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 17:09:
nu bij mama eten
dan moe
en daarna kom ik weer ff kijken hoe ver jullie zijn en hopelijk nog even meedoenDoehoeg Bianca, het was gezellig!
nu bij mama eten
dan moe
en daarna kom ik weer ff kijken hoe ver jullie zijn en hopelijk nog even meedoenDoehoeg Bianca, het was gezellig!
donderdag 15 oktober 2009 om 17:13
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 17:11:
Zucht... toch wel handig, zo'n man.
Van de andere kant, zonder man weet ik zéker dat ik de deur niet uithoef voor een zwangerschapstest....
Ik ben er nog niet helemaal uit...
Haha.... tja dat tijdperk had zeker ook z'n voordelen!
Ik maak me niet zo'n zorgen hoor, het kan bijna niet, maar ik wil het gewoon ff uitgesloten hebben.
Zucht... toch wel handig, zo'n man.
Van de andere kant, zonder man weet ik zéker dat ik de deur niet uithoef voor een zwangerschapstest....
Ik ben er nog niet helemaal uit...
Haha.... tja dat tijdperk had zeker ook z'n voordelen!
Ik maak me niet zo'n zorgen hoor, het kan bijna niet, maar ik wil het gewoon ff uitgesloten hebben.
donderdag 15 oktober 2009 om 17:14