Afscheidstopic

14-11-2011 22:54 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wij willen jullie graag de gelegenheid geven al dan niet afscheid te kunnen nemen van mede forummers.

Daarbij willen wij jullie vragen de volgende regels goed door te lezen om vervelende situaties te voorkomen:

* Het is op dit topic niet toegestaan beleidszaken te bespreken.nKlachten over beleid zijn normaal en soms ook terecht. Maar wij stellen wel de regel dat deze worden geuit via de mail: forum@viva.nl. Iedereen krijgt daarop een reactie.

* Het is niet toegestaan te praten/discussieren over eigen/andermans ban(s).

* Het is niet toegestaan je negatief uit te laten over vertrekkende dan wel, reeds vertrokken forumleden.



Let op: Wanneer deze regels worden overtreden zullen deze per direct met passende maatregelen worden aangepakt. Wij hopen uiteraard dat dit niet nodig zal zijn, want de insteek van dit topic is een positieve.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2011 14:01
Reden: Toevoeging regel
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
-



Dit bericht is preventief ge-auto-modereerd
Alle reacties Link kopieren
Ja, duhuh, sorry hoor, maar in OP staat dat dat niet besproken mag worden....
Alle reacties Link kopieren
quote:bacchus schreef op 15 november 2011 @ 00:35:

-



Dit bericht is preventief ge-auto-modereerdHandig! Is daar een knopje voor?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 00:41:

[...]





Handig! Is daar een knopje voor?
Alle reacties Link kopieren
gewoon standaard op je handen zitten
Alle reacties Link kopieren
Nu zie ik net nu nog een nickname die veranderd is in nummers...

apart...
Ik ook. Weer een oudgediende die (met stille trom) vertrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Welk topic?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Milf oudere vrouw... nog wat...
Delphicat, jammer dat je weg was/nu echt weg gaat, ik heb veel aan je advies gehad.



Yellow, ik vind het echt mega jammer dat je weg bent. Ik heb je alleen 'meegelezen' , vooral als ik voor mijn werk op de meest gekke plekken in het ov zat. Je hebt mijn ellenlange busreizen een stuk aangenamer gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:patricia1987 schreef op 15 november 2011 @ 02:45:

Delphicat, jammer dat je weg was/nu echt weg gaat, ik heb veel aan je advies gehad.



Yellow, ik vind het echt mega jammer dat je weg bent. Ik heb je alleen 'meegelezen' , vooral als ik voor mijn werk op de meest gekke plekken in het ov zat. Je hebt mijn ellenlange busreizen een stuk aangenamer gemaakt!Ik ken Yellow ook alleen van het meelezen. Echt jammer dat ze hier niet meer komt.
Alle reacties Link kopieren
Begin me steeds harder af te vragen wat ik hier nog kom doen.
Dag Allemaal voor diegenen die gaan!



Ik blijf nog wel, totdat er écht niks meer gebeurd en we alleen nog maar gebombardeerd worden door Thaise Poppetjes die Luipaardjurkjes met een slechte vertaalmachine spemheksen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook. Totdat ik wat beters te doen heb



Nee, ook dan zal ik blijven.



Met de hints van gisteren kom ik niet ver, op de vroege ochtend. Kan wel iemand bedenken maar heb geen tijd om het op te zoeken.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ben ook nog lang niet weg hoor. Niet dat ik tot de oudgedienden behoor, maar vind dat er nog leuks genoeg is op het forum.



Raak inmiddels wel behoorlijk gefrustreerd dat ik niks weet van dat waar niet over gesproken mag worden.
Batwom, het was leuk je hier te lezen. Ik vond je inbreng vaak zinnig en je humor vaak erg leuk. Het ga je goed!
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb mijn bericht aangepast uit respect voor de afscheidnemers, wil dit topic niet in diskrediet brengen.



Batwom en anderen, jammer en het ga jullie goed. MT en Yellow 'zie' ik gelukkig nog regelmatig :-).
Alle reacties Link kopieren
Als ik het woord censuur laat vallen, mag dat?



Waar zijn de mods nu eigenlijk zo bang voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stampertje_78 schreef op 15 november 2011 @ 09:00:

Als ik het woord censuur laat vallen, mag dat?



Waar zijn de mods nu eigenlijk zo bang voor?Waarom dit topic niet gewoon houden waar het voor geopend is? Een afscheidswoordje voor forummers die hier weggaan of weg zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Is iry ook al weg??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 15 november 2011 @ 09:10:

Is iry ook al weg?? Ja, die is zelf weggegaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2011 @ 09:02:

[...]





Waarom dit topic niet gewoon houden waar het voor geopend is? Een afscheidswoordje voor forummers die hier weggaan of weg zijn.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Aan allen die zijn weggegaan:



En of jullie het leuk vinden of niet, ik blijf gewoon. Omdat er genoeg topics zijn die ik leuk/interessant/irritant zat vind.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven